Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
crazygirl1 schreef:Klopt ergens wel Tica maar bij een "normale" date heb je de persoon wél al gezien/gehoord en dus is de drempel vele lager. Zo ervaar ik het toch.
Ik stop (even) het online daten, heb zaterdag een heel leuke avond gehad met een heel onverwachte Jongen. Zijn fb profiel spreekt me niet aan en ook zijn eerste smsjes spraken me helemaal niet aan. Maar gvd wat was de avond leuk!Zo zie je maar dat er ook echt wel een verschil is tussen online en irl daten. Deze jongen had ik op datingsite echt nooit aangesproken, laat staan mee gedate.
*kruipt terug in meeleesmodus*
Kan me bijna niet voorstellen dat iemand zo saai kan zijn dat je dat niet kan uitzitten, maar misschien ben ik daar wat te naïef in
Naja, kan het altijd nog omzetten naar een drankje.. Weet wel dat ik nóóit weer als eerste date naar de bios ga
imd schreef:Oi Tica, etentje echt zo'n slecht idee? Ik heb net afgesprokenKan me bijna niet voorstellen dat iemand zo saai kan zijn dat je dat niet kan uitzitten, maar misschien ben ik daar wat te naïef in
Naja, kan het altijd nog omzetten naar een drankje.. Weet wel dat ik nóóit weer als eerste date naar de bios ga
die mafkees gooide met viltjes naar vreemden, maakte heel luid heel ongepaste grappen en had gewoon geen tafelmanieren.

of rijbewijs. Ik heb wel een rijbewijs maar geen auto
SuperAssie schreef:Ik herken je gevoel wel een beetje..
Ik weet van mezelf dat ik heel kritisch ben dus ik wil niet teveel loze beloftes doen maar wil wel graag de date afwachten. Als ik het dan niks vind breek ik waarschijnlijk zijn hart maar dat is jammer dan