Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 19:32

Ik heb mijn (helaas nu) exvriend ook via pepper ontmoet. Mijn profiel sprak hem aan en zo begon hij tegen me te praten. Ik was eerst niet echt geinteresseerd maar praatte wel terug. Uiteindelijk was ik de vleeskeuring zat en een maand er vanaf geweest. En gewoon doei tegen hem gezegd... ^^'' maar toen werd ik toch nieuwsgierig en opnieuw abbo genomen en uiteindelijk 06 uitgewisseld.

Vrij snel leuke dates en toen waren we samen. Helaas begin dec gebeurde er wat dingen in zijn leven waar door hij er voor heeft gekozen om te stoppen met de relatie.
Ben er nog steeds kapot van. Maar wie weet als ik zelf weer op de rit ben dan zou ik zeker voor pepper gaan.

VitaLidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:14

Tinder is een echte vleeskeuring en slechte ervaringen mee, allemaal uit op een ding. Paiq snap ik nog steeds niet precies en Badoo had ik veel reacties en nu niks meer.
Ik ben hier zelfs niet goed in haha :D
Zelfs die ene waar ik mee chatte op Badoo is zomaar stilletjes. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:14

crazygirl1 schreef:
Klopt ergens wel Tica maar bij een "normale" date heb je de persoon wél al gezien/gehoord en dus is de drempel vele lager. Zo ervaar ik het toch.

Ik stop (even) het online daten, heb zaterdag een heel leuke avond gehad met een heel onverwachte Jongen. Zijn fb profiel spreekt me niet aan en ook zijn eerste smsjes spraken me helemaal niet aan. Maar gvd wat was de avond leuk! *\%/* Zo zie je maar dat er ook echt wel een verschil is tussen online en irl daten. Deze jongen had ik op datingsite echt nooit aangesproken, laat staan mee gedate.

*kruipt terug in meeleesmodus :D*

Wat leuk voor je!
Hmhm zo zie je ook maar weer dat slechte foto's en stomme textjes ook niet veel hoeven te zeggen.

imd

Re: Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:16

Oi Tica, etentje echt zo'n slecht idee? Ik heb net afgesproken :+ Kan me bijna niet voorstellen dat iemand zo saai kan zijn dat je dat niet kan uitzitten, maar misschien ben ik daar wat te naïef in := Naja, kan het altijd nog omzetten naar een drankje.. Weet wel dat ik nóóit weer als eerste date naar de bios ga :=

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:21

Ik kreeg ook het advies om iets actiefs te gaan doen met de 1e date.
Maar ben met beide 1e dates wat gaan drinken. En is super gezellig geweest!
Eerste 1e date was in een kroegje, was wat druk, maar wel gezellig.
Tweede 1e date was op een terras, uren zijn voorbij gevlogen! haha.
Daarna 2x naar de bios geweest, en daarna een aantal keer wezen wandelen.
En nu dus nog steeds heel gelukkig samen! :+:

Nicolle89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:23

Ik vond Pepper altijd wel een leuke site! Lekker toegankelijk en veel beeldmateriaal.

Wel moet je betalen om alle extra's er bij te krijgen en zo contact te kunnen leggen.

Vond t bij pepper vooral zo lekker ongedwongen ofzo, soort van facebookachtig.. Bij lexa enzo voelde t meer als een je moet een hele vragenlijst in vullen en blabla.. Naja,

Succes! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:51

imd schreef:
Oi Tica, etentje echt zo'n slecht idee? Ik heb net afgesproken :+ Kan me bijna niet voorstellen dat iemand zo saai kan zijn dat je dat niet kan uitzitten, maar misschien ben ik daar wat te naïef in := Naja, kan het altijd nog omzetten naar een drankje.. Weet wel dat ik nóóit weer als eerste date naar de bios ga :=

Na twee keer met enorme tegenzin een etentje te hebben moeten uitzitten...never again. Een keer had zelfs het personeel van het restaurant echt medelijden met me. :') die mafkees gooide met viltjes naar vreemden, maakte heel luid heel ongepaste grappen en had gewoon geen tafelmanieren.
Bios vind ik ook niets voor een eerste date.
Misschien na een drankje, dat het een etentje of biosje wordt, maar dan als spontaan plan.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:53

Het probleem is niet dat het een date via internet is, maar een date opzich. Bij het woord daten krijg ik spontane buikkrampen en kotsneigingen.

Nicolle89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:55

ah gewoon als eerste kennismaking een drankje doen ofzo. Als het dan klikt kun je altijd nog zeggen we gaan even lekker een filmpje pakken ofzo. Maar als t niet matcht kun je na een half uurtje/uurtje lekker weer naar huis! :D

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 21:18

Wat wordt hier gezellig doorgekletst! Ik moet zeggen dat ik laatst voor t eerst in m'n leven op date ben geweest. Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan daten! Ik vind het verschrikkelijk! Je kent die persoon niet en wat als hij tegenvalt??? Verschrikkelijk!
De date op zich was goed verlopen. Ik vond het heel fijn om ergens wat te gaan drinken. Ik zie dat als persoonlijk en ongedwongen.

Via paiq nu contact met een (denk ik) leuke man...woont echt 2 uur bij mij vandaan!! Echt absurd ver! Iemand ervaring met zoiets?

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 21:48

Ik begin niet aan afstand daten, maar dat is persoonlijk. Als ik iemand leuk vind wil ik diegene vaak zien, en ook spontaan een date kunnen plannen. Geen zin om continue agenda's te vergelijken wanneer het uitkomt. Komt ook vooral omdat ik onregelmatig werk, dus ik kan niet altijd in het weekend bijvoorbeeld :)
Dus als ik een match heb die ver weg woont zeg ik al meteen sorry, maar ik ga niet met je daten.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 21:48

Ik Dieselpaard! Deze waar ik zondag mee afspreek woont ook 2 uur van mij weg..
Mijn ex overigens ook. Ging prima! :j Afstand is voor mij niet een mega issue..

Nicolle89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 21:50

Ik denk dat het wel of niet leuk vinden van een date ook heel persoonlijk is. Ik hecht heel weinig waarde aan het feit dat het mogelijk een toekomstige lover kan zijn en vooral richt ik me op het leren kennen van een nieuw iemand en dat vind ik altijd leuk! Maar je hebt ook mensen die niet snel anderen vertrouwen of veel introverter zijn. Dan kan daten inderdaad een hel zijn.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 21:56

Wat leuk om dit allemaal door te lezen.

Ik heb wel wat sites geprobeerd. Maar tot nu toch nog niet echt iets gevonden, en ik ben nog niet toe aan betaald online daten.
Ik zit vnl op tinder, en dat werkt wel aardig.
Mijn beste vriendinnetje ook via tinder leren kennen. Dus er zitten wel gewoon normale mensen op.
Ja, ook veel rare. Maar ach, dan heb ik wel weer ff lol om de dingen die ze zeggen :')

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 22:12

Ok ik heb advies/schop onder mn kont nodig!

Ik neig steeds meer naar de date afzeggen! (Zo typisch ik) Ik weet niet of het datevrees is of dat ik toch lichtelijk afknap.
Hij heeft het al aan zn ouders verteld dat we zondag afspreken (Voor de 1e keer dus!)
Ook heeft hij al toekomstige dates bedacht..

Kijk hier hou ik dan weer niet van..

Ik ben meer van het: Eerst zien en dan kijken we wel verder hoe of wat.. Ik heb liever hard to get zeg maar..
Ook met de date zondag.. Ik denk dat hij het als een lange date wil. (Logisch ook, want hij moet 2u rijden hierheen) Dus ik snap dat hij niet voor 1 kopje koffie of thee wil komen hier.. Maar dat heb ik liever wel :')

Wat zouden jullie doen??

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:15

Gewoon door laten gaan maar wel ff hem afremmen :)
Zeggen dat je eerste date 1 wil afwachten. Wordt hij boos en blijft hij drammen dan kan je nog altijd afzeggen.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:16

Als het niet goed voelt, niet doen..
Ik heb momenteel last van hetzelfde. Moet ook een eind rijden voor een date. Maar ik weet niet of het uberhaupt gaat werken tussen ons.
Nou kan ik gaan en kijken of het toch wel klikt. Voordeel van de twijfel.
Of idd zeggen, oke, dan niet. Teveel dingen die me niet aanspreken.

Ik ga denk ik niet. Bij twijfel of proberen te verzetten en kijken of je erover kan praten waarom je het even niet ziet zitten. Of gewoon niet doen.
Ik zou ook liever kortere date willen idd. Dat is toch net wat veiliger vind ik qua stel dat het niet klikt van 1 kant oid..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:20

Ja lastig... Gewoon wel heel duidelijk zijn in wat je wel en niet wil.
Wil je hem thuis uitnodigen?
Als je nee denkt om hem, dan niet doen. Zijn het alleen je eigen zenuwen, dan juist wel doen!
Daten is niet eng, daten is leuk! Geen druk op jezelf (laten!) leggen. Het is gewoon maar een kop koffie met iemand die je interessant vindt. Kleiner maken, geen groot eng gebeuren +:)+

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 22:20

Aah irritant zeg!

Het klikt op sommige vlakken echt super goed hoor! Maar hij geeft zelf aan nogal onzeker te kunnen zijn, en dat vind ik niet sexy/leuk bij een man.. Ik val meer op het stoere type zeg maar.. Maar dat heeft me tot dusver niet veel opgeleverd..
Nu twijfel ik echt heel erg! Hij klinkt echt wel leuk, maar heeft volgens mij al teveel hoop en verwachtingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:24

Misschien is dat juist om jou het gevoel te geven dat je niet voor een keertje bent? Mannen zijn ook maar onhandig soms....
Maar volg je eigen gevoel.
Wil je hem zien? Of durf je nu eigenlijk niet meer terug?

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 22:25

Beide.. Ik wil hem wel zien, maar ik wil niet dat hij teveel verwachtingen krijgt, en ik wil gewoon even wat drinken ofzo.. Maar ik vind het dus banketstaaf om na een uurtje 'aju' te zeggen aangezien hij 2uur heen en terug moet.. En ik durf tegelijkertijd niet meer terug haha.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:27

Ik herken je gevoel wel een beetje..
Heb ook het idee dat mn date wat enthausiast is, zeker als ik hij erover bezig is en ik zeg van ja, we zien wel hoe t gaat enz en dan zegt hij de hele tijd oh daar maar ik me geen zorgen over enz.
Mja ik dus wel :+
Ik weet van mezelf dat ik heel kritisch ben dus ik wil niet teveel loze beloftes doen maar wil wel graag de date afwachten. Als ik het dan niks vind breek ik waarschijnlijk zijn hart maar dat is jammer dan :')

Edit; het voordeel bij mij is dat hij kortbij woont, ong een kwartiertje met de auto. Alleen.. hij heeft dus geen auto :') of rijbewijs. Ik heb wel een rijbewijs maar geen auto :Y)
Dus dat word voor mij het OV want ik vertik het om op de fiets te gaan haha
Laatst bijgewerkt door Equisync op 14-01-15 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:27

Dan zou ik het wel doen. Wie weet wat er misschien uitrolt.. En ik snap je twijfel, want ik heb die dus op het moment ook heel erg... Zo irritant..

En kan je het niet met hem hebben over zijn hoop/verwachtingen?

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 22:28

SuperAssie schreef:
Ik herken je gevoel wel een beetje..

Ik weet van mezelf dat ik heel kritisch ben dus ik wil niet teveel loze beloftes doen maar wil wel graag de date afwachten. Als ik het dan niks vind breek ik waarschijnlijk zijn hart maar dat is jammer dan :')

Precies dit dus..

Wanneer heb jij ook alweer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:29

Gewoon duidelijk zijn in wat jij wil.
Je date voor jezelf, niet voor een ander. Hup beetje ballen tonen en *\o/*