. @lieveli, beterschap, maar wel überlief dat ie je is komen verzorgen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
tenminste, niet die waar ik op sta, ghehe )
Was heel leuk en ik kreeg gelijk een groot glas water en een paar mueslikoekjes wat erg welkom was, hihi. Super gezellig, ondanks dat ik helemaal bezweet was, hij vond het zo leuk dat ik er was. Echt heel lief.

BaileyMix schreef:Ach inderdaad, lief hoorJullie boffen maar!
Hier helaas helemaal over, blijkbaar. But I'll live
Doubtless schreef:Hier ook een ziekiedus vriendje kwam gisteren langs met avondeten en verse muntthee
met als gevolg dat we vandaag de hele dag samen ziek in bed hebben gelegen
Beterschap ermee!
Helemaal niet lang hoor, bindingsangst to the max hier haha dus nogal twijfelachtig om het überhaupt 'iets' te maken. Maar als het dan over is blijk je toch opeens wel meer gehecht te zijn aan iemand dan je in eerste instantie dacht. Maar daarom, zo serieus was het niet dus ik zal het wel overleven
Kom hier maar een man oppikken, we hebben er genoeg 
Black2000 schreef:Jeetje wat een romantiek allemaal met Valentijn, haha!
Ik heb idd een kaartje geschreven, hij had niks, moest de hele middag en avond werken!
Mijn vriendje is niet zo romantisch, helaas..... Ach we kunnen niet alles hebben, hij is heel lief!
En beterschap aan alle zieken! Als ik ziek ben, zorgt hij ook wel goed voor me gelukkig, heb ik ook al twee keer meegemaakt helaas.
Nu ventje nog een beetje opvoeden in het huishouden, dan komt het helemaal goed!
En nog voorgesteld worden aan zijn familie, lijkt me wel zo fijn, nu we aan kids willen beginnen....
Ach ja...... zucht..... we moeten nog een hoop leren, maar we komen er samen wel!!!

maar hij snapte de hint niet
Jolandaa schreef:Dir ik had gestuurd. Had m nog gevraagd zondag moet je je brievenbus niet legenmaar hij snapte de hint niet
Black2000 schreef:Hahaha, 5 maanden alweer!! Maar deze meneer is denk ik gewoon een meneer, hihi, gewoon makkelijk, iets van het komt wel...... maak je niet druk!
En die verlatingsangst, pff, herkenbaar! Ook veel last van....
DNIEZE schreef:Hoi allemaal, ik wil me ook graag melden in dit leuke zwijmel topic als dat mag ???
Ben nu ongeveer 1,5 jaar samen met mijn geliefde maar ik ben nog steeds tot over mijn oren verliefd.
Als ik hem dan weer zie na een dag werken en ik zie ze leuke koppie weer en al zijn trekjes dan smelt ik...![]()
Hij is in mijn ogen echt perfect, we zijn bezig met sparen voor een huis dus het is allemaal erg serieus en zou me niet meer zonder hem kunnen voorstellen...
smelt...
In het eerste geval raak je eraan gewend dat je niet samen bent (en dat kan snel gaan) maar wanneer je veel tijd samen doorbrengt en dat ineens verandert (bijv een lang weekend samen en dan weer naar de eigen huizen) dan is dat soms wel taai. Snorlex schreef:Herkennen jullie het volgende?
Als ik mijn vriend weinig zie heb ik eigenlijk geen last van "missen", dan zit ik in de flow van werken/sociaal/paard etc.
Echter, wanneer ik een aantal dagen bij hem ben geweest en vervolgens weer naar huis ga begin in na een uurtje te denken "meeeeeeh, ik wil terug".