Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:42

Haha, ahhh dat klinkt echt te pennyschattig <3 :').

@lieveli, beterschap, maar wel überlief dat ie je is komen verzorgen <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 14:00

Ik heb dit weekend twee verjaardagen gehad van zijn vrienden. Hij vind het echt zo vertederend leuk als ik meega en dat hij kan zeggen "dat is mijn vriendin"... Ook al wilde ik niet met hem op de foto (ik hou niet van foto's :\ tenminste, niet die waar ik op sta, ghehe )
Gisteren heb ik hem tijdens een saaie studeersessie verrast door naar hem toe te gaan in mijn hardlooprondje :) Was heel leuk en ik kreeg gelijk een groot glas water en een paar mueslikoekjes wat erg welkom was, hihi. Super gezellig, ondanks dat ik helemaal bezweet was, hij vond het zo leuk dat ik er was. Echt heel lief. :)

Lieveli, dat klinkt echt heel schattig! Heb je griep? Beterschap in elk geval :(:)

inowa, klinkt ook gaaf bij jou! Haha en gelijk een veulen aangeboden krijgen, het zal je maar gebeuren :=

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 16:18

Afgelopen weekend was ik een weekendje weg met mijn moeder en zusje. Flink balend dat ik mijn vriend niet kon zien en alleen zat op Valentijnsdag. Gaat ineens 's avonds de bel, of ik even open wil doen. Stond mijn lieve vriend daar voor de deur! 1,5 uur gereden om de zaterdagavond en zondags met mij door te brengen. Ik had volgens hem de meest verbaasde en gelukkige blik ooit in mijn ogen. Kreeg er nog net uit: "Wat doe jij hier"? voordat ik hem knuffelde en keihard begon te janken. Nog nooit zo'n fijn weekend meegemaakt.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 16:41

Ahhhh, wat hebben jullie allemaal hartverwarmend lieve vriendjes <3 <3 <3

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 18:23

Ach inderdaad, lief hoor :D Jullie boffen maar!

Hier helaas helemaal over, blijkbaar. But I'll live :))

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:11

Wij doen niet aan Valentijn. Ik was lekker carnavallen en vriendlief had een verjaardag. Beide hebben het prima naar ons zin gehad. Maar man man wat duren twee weken elkaar dan niet zien laaaaang. :(
Nu heb ik ook sinds gisteren griep, dus ik voel me ontzettend zielig.

BaileyMix schreef:
Ach inderdaad, lief hoor :D Jullie boffen maar!

Hier helaas helemaal over, blijkbaar. But I'll live :))

Tsjee, wat onverwachts en balen zeg! Ik ben even kwijt hoe lang je nu met hem ging?
Sterkte, eet maar lekker veel chocola. :(:)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:42

Hier ook een ziekie ^) dus vriendje kwam gisteren langs met avondeten en verse muntthee <3 met als gevolg dat we vandaag de hele dag samen ziek in bed hebben gelegen :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:44

Doubtless schreef:
Hier ook een ziekie ^) dus vriendje kwam gisteren langs met avondeten en verse muntthee <3 met als gevolg dat we vandaag de hele dag samen ziek in bed hebben gelegen :')

Dat is dan wel weer ontzettend lief. <3 Beterschap ermee!
Ik heb mijne geadviseerd lekker thuis te blijven, ik houd het wel bij het aansteken van mijn eigen gezin. :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:11

Bleh wat een zieken, beterschap!

Marleen dankjewel :) Helemaal niet lang hoor, bindingsangst to the max hier haha dus nogal twijfelachtig om het überhaupt 'iets' te maken. Maar als het dan over is blijk je toch opeens wel meer gehecht te zijn aan iemand dan je in eerste instantie dacht. Maar daarom, zo serieus was het niet dus ik zal het wel overleven :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:17

Balen BM :(:) Kom hier maar een man oppikken, we hebben er genoeg

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:21

Magrathea schreef:
Balen BM :(:) Kom hier maar een man oppikken, we hebben er genoeg

Haha ben onderweg :))

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 00:30

Jeetje wat een romantiek allemaal met Valentijn, haha!
Ik heb idd een kaartje geschreven, hij had niks, moest de hele middag en avond werken!

Mijn vriendje is niet zo romantisch, helaas..... Ach we kunnen niet alles hebben, hij is heel lief!

En beterschap aan alle zieken! Als ik ziek ben, zorgt hij ook wel goed voor me gelukkig, heb ik ook al twee keer meegemaakt helaas.

Nu ventje nog een beetje opvoeden in het huishouden, dan komt het helemaal goed!
En nog voorgesteld worden aan zijn familie, lijkt me wel zo fijn, nu we aan kids willen beginnen....

Ach ja...... zucht..... we moeten nog een hoop leren, maar we komen er samen wel!!!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 09:26

Vriendje gaat vandaag tot en emt zondag op mannenweekend naar Boedpest -O-
Normaal ga ik altijd op vrijdag naar hem toe, gaat zo raar zijn dat dat deze week niet is xD
Naja ga morgenavond met wat boktvriendinnetjes sushi eten dus afleiding :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 09:44

Oh bindingsangst lijkt me erg vervelend, wel fijn dat je, je niet heel slecht voelt.

Black2000 schreef:
Jeetje wat een romantiek allemaal met Valentijn, haha!
Ik heb idd een kaartje geschreven, hij had niks, moest de hele middag en avond werken!

Mijn vriendje is niet zo romantisch, helaas..... Ach we kunnen niet alles hebben, hij is heel lief!

En beterschap aan alle zieken! Als ik ziek ben, zorgt hij ook wel goed voor me gelukkig, heb ik ook al twee keer meegemaakt helaas.

Nu ventje nog een beetje opvoeden in het huishouden, dan komt het helemaal goed!
En nog voorgesteld worden aan zijn familie, lijkt me wel zo fijn, nu we aan kids willen beginnen....

Ach ja...... zucht..... we moeten nog een hoop leren, maar we komen er samen wel!!!

Je hebt nog nooit je schoonouders ontmoet? Hoelang heb je een relatie met deze meneer? :=

Afleiding is fijn suuskipje, veel plezier alvast!

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 14:48

Hoi allemaal, ik wil me ook graag melden in dit leuke zwijmel topic als dat mag ???

Ben nu ongeveer 1,5 jaar samen met mijn geliefde maar ik ben nog steeds tot over mijn oren verliefd.
Als ik hem dan weer zie na een dag werken en ik zie ze leuke koppie weer en al zijn trekjes dan smelt ik... <3

Hij is in mijn ogen echt perfect, we zijn bezig met sparen voor een huis dus het is allemaal erg serieus en zou me niet meer zonder hem kunnen voorstellen...

smelt... <3

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 21:29

Hahaha, 5 maanden alweer!! Maar deze meneer is denk ik gewoon een meneer, hihi, gewoon makkelijk, iets van het komt wel...... maak je niet druk!

En die verlatingsangst, pff, herkenbaar! Ook veel last van....

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 21:33

Mn vriend heeft vandaag zn valentijnskaart gevonden _O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 10:14

Jolandaa schreef:
Mn vriend heeft vandaag zn valentijnskaart gevonden _O-

Die hij ging sturen of die hij heeft gekregen? :')

Wakker worden naast mijn vriend is toch wel één van de leukste dingen denk ik... Hij is meestal iets eerder wakker en knuffelt me dan ongeveer wakker :o zo lief...

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:13

Dir ik had gestuurd. Had m nog gevraagd zondag moet je je brievenbus niet legen :)) maar hij snapte de hint niet :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:16

Jolandaa schreef:
Dir ik had gestuurd. Had m nog gevraagd zondag moet je je brievenbus niet legen :)) maar hij snapte de hint niet :+

Haha mijne zou dat precies hetzelfde hebben hoor, mannen snappen over het algemeen hints niet zo erg goed.

Black2000 schreef:
Hahaha, 5 maanden alweer!! Maar deze meneer is denk ik gewoon een meneer, hihi, gewoon makkelijk, iets van het komt wel...... maak je niet druk!

En die verlatingsangst, pff, herkenbaar! Ook veel last van....

Ik heb gelukkig géén last van verlatingsangst, dat lijkt mij zó vervelend. En 5 maanden valt op zich mee, ik denk dat het ook zolang heeft geduurd voor ik mijn schoonmoeder ontmoette. Maar ik was toen 16.

DNIEZE schreef:
Hoi allemaal, ik wil me ook graag melden in dit leuke zwijmel topic als dat mag ???

Ben nu ongeveer 1,5 jaar samen met mijn geliefde maar ik ben nog steeds tot over mijn oren verliefd.
Als ik hem dan weer zie na een dag werken en ik zie ze leuke koppie weer en al zijn trekjes dan smelt ik... <3

Hij is in mijn ogen echt perfect, we zijn bezig met sparen voor een huis dus het is allemaal erg serieus en zou me niet meer zonder hem kunnen voorstellen...

smelt... <3

Leuk leuk! :)

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:29

Oké. Ik MOET hierbij. Mag ik ook meepraten? :')

Hier bijna zes jaar samen. Zes jaren van ongelooflijke verliefdheid wel te verstaan. Kriebels, vlinders, zoetsappige wat-zeg-ik-nou-in-het-openbaar opmerkingen, de hele shabam <3
Zelf gaan mijn familie en ik door een moeilijke en onvoorspelbare periode heen en mijn vriend is absoluut top voor me. Echt geen woorden voor.

Super gaaf dat hier een topic over is, nu kan ik over het internet ook mijn verliefdheid aan anderen opdringen }:) :Y)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 15:56

Hahahaha Jolanda, die van mij zou daar ook toe in staat zijn :=

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:50

Herkennen jullie het volgende? :')

Als ik mijn vriend weinig zie heb ik eigenlijk geen last van "missen", dan zit ik in de flow van werken/sociaal/paard etc.
Echter, wanneer ik een aantal dagen bij hem ben geweest en vervolgens weer naar huis ga begin in na een uurtje te denken "meeeeeeh, ik wil terug". :Y)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:07

Logisch :j In het eerste geval raak je eraan gewend dat je niet samen bent (en dat kan snel gaan) maar wanneer je veel tijd samen doorbrengt en dat ineens verandert (bijv een lang weekend samen en dan weer naar de eigen huizen) dan is dat soms wel taai.

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:22

Snorlex schreef:
Herkennen jullie het volgende? :')

Als ik mijn vriend weinig zie heb ik eigenlijk geen last van "missen", dan zit ik in de flow van werken/sociaal/paard etc.
Echter, wanneer ik een aantal dagen bij hem ben geweest en vervolgens weer naar huis ga begin in na een uurtje te denken "meeeeeeh, ik wil terug". :Y)

Ja! Herkenbaar!
Ik heb vriendlief nu al 1 week niet gezien.. Hij was weg voor het werk maar gelukkig heeft ie me goed verwend voordat ie weg ging en woensdag is ie dr alweer dus komt goed! Maar toch begin ik hem nu wel iets te missen.. :o