Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xNathaliee schreef:jilleroo schreef:Neem een trolley mee (of koop hem daar met korting bij de blokker of een andere stand) , desnoods kun je tassen in bewaring geven , dan hoef je er alleen van rai naar station mee te slepen. En je jas kan in je tas, of in bewaring geven bij de garderobe/ kluisje
Heb je voor een kluisje kleingeld nodig? Dan neem ik gewoon een rugtas mee en stop ik me jas in een kluis
. Compleet met moeder en trolley whahahaha.
xNicolx schreef:Toch de trolley meegenomen, ideaal haha! Om 13 uur zat hij vol (en loodzwaar) toen in bewaring gestopt. Met vrije handen weer verder. Toen ik zelf een trolley had, helemaal geen last gehad van andere trolley's. Pas toen ik hem wel gelegd had, werd ik gepootje haakt door de rest.
Mijn tip: juist wel een trolley meenemen: dan heb je ook geen last van de rest
Ten eerste omdat ik weet hoe vreselijk ik dan ben voor anderen en ten twee omdat ik me dan echt een typische huisvrouw voel ofzo. Dus het wordt weer schoppen voor mij. Hopelijk ooit een verbod op die dingen! Sammie schreef:Iemand nog wat van die kledingzakken gezien of gehoord. Anders laat ik lekker hangen in de kast.
. En bij de food hal was het zoals elk jaar echt geen doen. Toen wij terug liepen naar de ingang zagen wij iemand zijn jas uit een karretje halen , valt er een hele berg van vicks snoepjes uit (zei stonden in een van de hallen). Dat vond ik wel een beetje asosiaal Alwiene schreef:Ja ik heb ernaar gevraagd op de Facebook van die organisatie. Staat onder een bericht van paar dagen geleden. Moet je ff kijken. Was niet veel soeps wat mij betreft.
kaylee schreef:ik ben gister geweest. @ sammie er waren wel een paar kleding stands , ik vond vooral de fashion truck hele leuke dingen hebben. Zij staan in de hal van het festival. IK heb zoals elk jaar weer veel te veel gekocht. En bij de food hal was het zoals elk jaar echt geen doen. Toen wij terug liepen naar de ingang zagen wij iemand zijn jas uit een karretje halen , valt er een hele berg van vicks snoepjes uit (zei stonden in een van de hallen). Dat vond ik wel een beetje asosiaal

. Dus bij volgende station sorry de machinist was vergete te stoppe, zie je heel die trein leeg lopen allemaal over rennen naar de trein terug. 
) te kopen. 

, moeder heeft ook de extra blikjes gekregen het speeltje is helemaal het einde bij haar bijna 1 jarige poes!