HuisHoudBeurs 2015

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:02

Iemand nog wat van die kledingzakken gezien of gehoord. Anders laat ik lekker hangen in de kast.

Jildau

Re: HuisHoudBeurs 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:08

Oooh vreselijk die klote trolleys! Eigenlijk vind ik bijna alles vreselijk aan de Huishoudbeurs maar toch heb ik er elk jaar weer zin in. :')

Wij kopen zo'n Huishoudbeurs shopper en gooien altijd direct alle troep weg. Verder gewoon aankoopjes in de shopper en op een gegeven moment zetten we die neer bij het mannetje voor €2.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:10

xNathaliee schreef:
jilleroo schreef:
Neem een trolley mee (of koop hem daar met korting bij de blokker of een andere stand) , desnoods kun je tassen in bewaring geven , dan hoef je er alleen van rai naar station mee te slepen. En je jas kan in je tas, of in bewaring geven bij de garderobe/ kluisje

Heb je voor een kluisje kleingeld nodig? Dan neem ik gewoon een rugtas mee en stop ik me jas in een kluis :j

geen idee, zou gewoon wat losgeld mee nemen voor de zekerheid.

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:19

Toch de trolley meegenomen, ideaal haha! Om 13 uur zat hij vol (en loodzwaar) toen in bewaring gestopt. Met vrije handen weer verder. Toen ik zelf een trolley had, helemaal geen last gehad van andere trolley's. Pas toen ik hem wel gelegd had, werd ik gepootje haakt door de rest.
Mijn tip: juist wel een trolley meenemen: dan heb je ook geen last van de rest :D

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:26

Bedankt voor de tips dames, ik ben inmiddels onderweg met de trein :). Compleet met moeder en trolley whahahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:35

Veel plezier vandaag ^^

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:43

Ben ook onderweg met trolley en moeders bijna bij zusje

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:52

Zal moeders vragen voor morgen haar Trolley mee te nemen :D :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:56

xNicolx schreef:
Toch de trolley meegenomen, ideaal haha! Om 13 uur zat hij vol (en loodzwaar) toen in bewaring gestopt. Met vrije handen weer verder. Toen ik zelf een trolley had, helemaal geen last gehad van andere trolley's. Pas toen ik hem wel gelegd had, werd ik gepootje haakt door de rest.
Mijn tip: juist wel een trolley meenemen: dan heb je ook geen last van de rest :D

Ik vertik het gewoon om ermee te lopen. :') Ten eerste omdat ik weet hoe vreselijk ik dan ben voor anderen en ten twee omdat ik me dan echt een typische huisvrouw voel ofzo. Dus het wordt weer schoppen voor mij. Hopelijk ooit een verbod op die dingen!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:00

Sammie schreef:
Iemand nog wat van die kledingzakken gezien of gehoord. Anders laat ik lekker hangen in de kast.

Ja ik heb ernaar gevraagd op de Facebook van die organisatie. Staat onder een bericht van paar dagen geleden. Moet je ff kijken. Was niet veel soeps wat mij betreft.

We zijn er over 10 minuten!

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:17

ik ben gister geweest. @ sammie er waren wel een paar kleding stands , ik vond vooral de fashion truck hele leuke dingen hebben. Zij staan in de hal van het festival. IK heb zoals elk jaar weer veel te veel gekocht := . En bij de food hal was het zoals elk jaar echt geen doen. Toen wij terug liepen naar de ingang zagen wij iemand zijn jas uit een karretje halen , valt er een hele berg van vicks snoepjes uit (zei stonden in een van de hallen). Dat vond ik wel een beetje asosiaal

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:30

Alwiene schreef:
Ja ik heb ernaar gevraagd op de Facebook van die organisatie. Staat onder een bericht van paar dagen geleden. Moet je ff kijken. Was niet veel soeps wat mij betreft.

Jij bent M.M.? Ik zag een flyer gepost worden met Solmartours, go-tan en Petra's nog wat?
Vooral die 0,50ct korting bij Go-tan doet het 'm :')

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:34

Op de fb pagina van de beurs staat een bericht dat ze morge kleding inzamelen.

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:34

kaylee schreef:
ik ben gister geweest. @ sammie er waren wel een paar kleding stands , ik vond vooral de fashion truck hele leuke dingen hebben. Zij staan in de hal van het festival. IK heb zoals elk jaar weer veel te veel gekocht := . En bij de food hal was het zoals elk jaar echt geen doen. Toen wij terug liepen naar de ingang zagen wij iemand zijn jas uit een karretje halen , valt er een hele berg van vicks snoepjes uit (zei stonden in een van de hallen). Dat vond ik wel een beetje asosiaal

Kan het niet zijn dat ze die gewoon had gekocht daar dan?

oliebol heb festival hal overgeslagen omdat ik dacht dat daar geen kleding enzo was, baal ik toch beetje van dan hihi!

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:47

Heeft iemand hier nog interesse in een toegangskaart? Ik wilde graag gaan maar het gaat niet meer lukken vrees ik en dan is het jammer om het kaartje te laten liggen. Het is een e-kaart dus kan overal naartoe gemaild worden :)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 14:54

Alik schreef:
Heeft iemand hier nog interesse in een toegangskaart? Ik wilde graag gaan maar het gaat niet meer lukken vrees ik en dan is het jammer om het kaartje te laten liggen. Het is een e-kaart dus kan overal naartoe gemaild worden :)

Avond kaart? En kan je er alle dagen mee in?

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 15:17

is voor 1 van de dagen naar keuze de hele dag

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:05

Pff drama zeg tis zo druk je kan nergens lopen overal gaan mense middenop stilstaan. 2 jaar terug was het niet zo erg kwa producten vind ik het ook tegenvallen. Goedkope flesse wasmiddel enzo ook niet te vinden alleen samples. Zo maar shoppen en eten in de food hall en dan hebben we het wel weer gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:07

Valt echt tegen dit jaar :=

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:10

Dat vind ik ook tak 2 jaar terug 2 troleys vol en nog vol tassen nu zitte alleen onze jassen erin

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:13

Mocht er vanavond of morgenavond iemand naar toe gaan, ik heb twee gratis E tickets t.w.v. 21.
De kaartjes zijn geldig vanavond en morgenavond van 17.00 - 22.00 uur. Kan ze zo via de mail versturen! Even een PB'tje dan graag.

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 19:02

Zo, ik ben op de terugweg. Heb een leuke dag gehad al vielen de producten mij inderdaad soms ook wel tegen. Toch een paar leuke dingen kunnen scoren en dus ook niet zo gigantisch veel geld uitgegeven, dat scheelt ook weer haha. Ik vond de meeste producten ook nog best duur. met name bij de kleding e.d. waren er niet echt leuke beursaanbiedingen.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 21:27

Ik heb maar €10 uitgegeven :')

Staan we op station bijlmer om over te stappe roepen ze nog om trein stopt extra bij de rai. Rijd die het station voorbij :') . Dus bij volgende station sorry de machinist was vergete te stoppe, zie je heel die trein leeg lopen allemaal over rennen naar de trein terug.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:58

@Sammie, klopt dat ben ik inderdaad ;)

Wat een verschil in beleving zeg!! Ik ben van kwart over 10 tot 7 ongeveer op de beurs geweest en heb het enorm naar mijn zin gehad. Ik moet wel lachen hoe verschillend mensen ergens tegenaan kunnen kijken. Roosje01 geeft hierboven aan dat je niet eens goedkoop wasmiddel kon kopen alleen maar samples. En ik vond het juist zo leuk, want vorig jaar moest je superveel van dat merk kopen om ook maar iets gratis te kunnen krijgen en gewoon een sample was er niet bij, terwijl ik nu op alledrie de punten gewoon een sample kreeg en niets hoefde (kon ook :') ) te kopen. :D

Ik snap trouwens ook werkelijk waar niet dat mensen aangeven dat er niks meer gratis te krijgen is.

Voor de ingang werden er al Etos tassen uitgedeeld met daarin een hele tube kindertandpasta 0-5 jaar, en een zakje luxe nootjes en nog kortingsbonnen. Ook voor de deur werden er koekjes uitgedeeld en koffiecapsules. Binnen kregen we een shopper van glas in t bakkie, en op vertaan van mijn Reclamefolder app mocht ik daar aan het rad draaien, ik won niks maar kreeg wél ook van hun een shopper. Bij Blokker bij aankoop van 5 euro (die hadden trouwens een super aanbieding met vaatwastabletten van Dreft platinum, 20 stuks voor 2,50) kreeg je niet alleen de beloofde shopper maar ook een leuk tupperware bakje. Met de bon uit het beursboekje ook een gratis tas opgehaald bij Kärcher. Met de bon die eerder al flink besproken is hier dus geen huissoken maar wel een gratis shopper opgehaald bij Scapino. De tuinen deelde samples uit van cremes en 50% kortingsbonnen die de rest van het jaar geldig zijn. Vind ik altijd fijne dingen om te hebben. Mijn zus kreeg daar een fruitreep toen ze wat kocht en omdat ik zo zielig keek kreeg ik er ook 1 terwijl ik niks kocht haha.
Dan nog die 3 samples van wasmiddel en wasverzachter. Mijzelf geregistreerd als Donor (dit was ik al heel lang van plan maar kwam er steeds niet van) en kreeg een leuk rugzakje. Mijn zus die allang donorgeregistreerd staat kreeg een button. Moet wel zeggen dat er echt een ongelofelijk pinnig chaggerijnig k*twijf achter die stand stond. Dat was wel een beetje erg jammer.
En natuurlijk de Kortingisleuk tas waar ik het eerder over had, die wel eerst moeten betalen natuurlijk maar dat geld ga ik terugvragen dus uiteindelijk is die ook gratis.

We zijn ook nog even de 9 maanden beurs op geweest. Daar heb ik bij de kruidvat gratis babylepeltjes opgehaald met het eerder op internet aangevraagde afhaalbewijs. Bij NUK haalde ik met een uitgeprinte bon die ook in het beursboekje bleek te zitten een heel gratis babyflesje op! En ik had ook een bon van Ecover waarmee ik aan een spelletje mee mocht doen. Ik won niks, maar kreeg een HELE fles afwasmiddel als troostprijs. Een vriendin van me won wel en kreeg een heel pakket van hun schoonmaakmiddelen, super leuk!

Verder vond ik zeker dat er wel leuke beursaanbiedingen bij zaten. :j

Ik kocht:

- Een kettinkje voor 1 euro.
- 2 x een leuke Renske tas met daarin 1 groot kuipje Renske, 2 kleine kuipjes Renske, een behoorlijk zakje brokken en een zakje snacks. Normaal 6 euro per tas, maar omdat we er samen 3 kochten voor 15 euro was het nu voor mij voor 2 dus maar 10 euro. Voor die 3 kuipjes betaal ik normaal rond de 4,40 dus voor 60 cent meer had ik brokken en snacks. Kreeg er ook nog extra een paar blikjes kattenvoer bij hihihi.
- Ook bij Renske 3 grote kuipjes Renske voor 5 euro. Normaal rond de 2 euro per kuipje dus leuke aanbieding.
- Bij Blokker kocht ik de batterijen voor 3,50 en 2 zakken Dreft platinum vaatwastabletten a 2,50 per zak. Normale winkelprijs van zo'n zak is 7 euro en ik koop ze meestal als ze 50% korting hebben maar zelfs daarmee vergeleken was dit een goede aanbieding!!
- Bij Autodrop kocht ik 1 zak met 3 doosjes snoepjes en 1 zak met 3 doosjes dropjes. Per zak zouden ze 3 euro kosten, 2 zakken samen waren 5 euro. Winkelprijs ligt rond de 1,50 per doosje dus ook dit vond ik een prima beursaanbieding.
- BarLeDuc stond er met flesjes drinken die ik erg graag drink omdat ze laag zijn in kcal en geen zoetstoffen bevatten. Alleen ik vind ze normaal te duur. Nu waren 3 flesjes + een mooie shopper maar 1 euro!! Normaal betaal ik rond de 90 cent per flesje in de winkel. Ik kocht 2 tassen, dus 6 flesjes, meer werd echt teveel om te sjouwen want de trolley zat al vol.
- Bij Vriendin nam ik een proefabo van 3 nummers voor 5 euro (die wordt afgeschreven dus denk aan je IBAN nr!!) en kreeg een Vriendin shopper met daarin 3 oudere Vriendin exemplaren.
- Bij Milka kocht ik een zak met 5 producten voor 3 euro. 2 Chocorepen een Chocobubblesreep en 2 pakken koekjes.
- Ik kocht een extra pak zipsticks (ik geloof dat ze zo heten) voor 10 euro. Deze sluitoplossing kochten wij vorig jaar voor het eerst en ze zei toen al: Volgend jaar kom je terug en zeg je je had gelijk. En ze had gelijk, deze zijn echt ideaal! Ze doen hun werk perfect, gaan niet snel stuk en zijn heel breed inzetbaar.
- Bij Texeltassen kocht ik een mintgroene tas model cowboybag voor 25 euro, leuk voor de zomer straks :D
- Bij Red Bull kocht ik 4 blikjes naar keuze (voor mij 4 x de bosbes) voor 3 euro.
- Bij Beaphar kocht ik een doosje schapenvet bonbons voor 2 euro.

Al met al dus bepakt en bezakt naar huis gegaan haha. De hele auto lag vol. We waren blij dat we tussentijds 2 keer spullen in de auto hebben kunnen leggen. Mijn zus woont 1 straat verderop, maar ze heeft me met de auto thuis moeten brengen omdat mijn 4 volle bigshoppers niet meer te tillen waren :P

Al met al vond ik het weer heel geslaagd!

Oh let wel op voor die duitssprekende man die je bril wil schoonpoetsen. Hij gaf ons een hele demonstratie, maar wij vonden de prijs van 2 flesjes voor 20 euro toch écht te duur, waarna hij echt super chaggerijnig begon te doen. Tja, risico van het vak toch? Moet je maar eerder je prijs noemen als je niet het risico wil lopen dat je je energie steekt in iemand die het uiteindelijk toch niet koopt. Beetje jammer om dan zo te gaan reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 00:09

Let wel op de datum van de extra renske die moeten bijna op :) , moeder heeft ook de extra blikjes gekregen het speeltje is helemaal het einde bij haar bijna 1 jarige poes!