Deetjeeuh schreef:Wat is er toch zo mis mee om make-up te dragen?Wat is er de meerwaarde van om te zeggen: 'Ik draag geen make-up' etc. Iedereen moet doen waar diegene zich prettig bij voelt, is dat nu door wel of geen make-up te dragen, dat maakt niet uit?
Verder zijn diegene die ik het meest arrogant en vervelend zijn niet eens de types met veel make-up op.![]()
Verder draag ik gewoon mascara, af en toe wat BB cream. Ik wordt een paar jaar ouder geschat door sommige mensen, en post af en toe ook een 'selfie' op fb of instagram. Is daar iets mis mee? Zodra ik dit topic lees krijg ik het gevoel dat dat wel zo is. En volgens mij is het niet de bedoeling dat mensen zich minder(waardig) voelen alleen omdat ze make-up dragen of ouder geschat worden. (Waar ik me trouwens enorm over verbaas)
Verder zijn er daadwerkelijk mensen die er verzorgder uitzien wanneer ze make-up dragen, dat is geen verplichting om het te doen. Maar zo af en toe voegt het daadwerkelijk wat toe.
Meerwaarde? Ehmmm…niks? Gewoon een mededeling, net als dat je wel make-up draagt?
Wat is er de meerwaarde van om te zeggen: 'Ik draag geen make-up' etc. Iedereen moet doen waar diegene zich prettig bij voelt, is dat nu door wel of geen make-up te dragen, dat maakt niet uit?

.
.
) , doe heel af en toe voor een verjaardag mascara op en dat is het ongeveer wel.
) ben je niet echt een lady, toch?