dees_daan schreef:Ik geloof er niet in.
Mijn honden staren ook wel eens naar de muur, vooral als er een spin zit of er een geluid van buiten of bij de buurman is dat ze niet kunnen plaatsen, ze zijn dan gewoon gefixeerd op dat geluid.
Onze oude kat zat ook vaak in een hoek naar de muur te staren, beestje werd dement..
Ook heb ik regelmatig blauwe plekken die ik niet kan plaatsen, niets gevoeld en nergens hard tegenaan gestoten en toch zijn het soms flinke plekken, dat komt door de medicijnen.. Vlekken zie ik ook als ik migraine heb..
Dat je het koud krijgt op een kerkhof wijt ik aan de spanning, je kan jezelf veel aanpraten.
Als je al vanuit het idee denkt dat het geesten zijn dan zie je het zoals je het wil zien.
Zomaar bij een verhaal roepen dat het zeker geesten zijn vind ik wel knap, ik ben dan wel benieuwd naar het bewijs TS? Je laat het nu overkomen alsof het vast staat dat het geesten zijn, dat kan je helemaal niet weten, dat is jou gevoel.. Bewijs is er niet en het is maar net wat je gelooft.
Nou ik voel vaak aanwezigheid nee daar is geen bewijs voor. Ik zie vaak zielen. Als een waas en hoe donkerder hoe bozer ze zijn. Nee daar is ook geen bewijs voor. Maar als je enorme buikpijn hebt kun je dat bewijzen aan iemand?? Nee want die kan niet voelen wat jij voelt. Maar je kunt aan iemands gedrag zien dat er iets mis is. En dat zie je bij mij ook als ik het niet negeer. Me ouders merken het ook als ik me aangekeken voel dan vragen ze ook van wat is er aan de hand. Maar omdat ik de zielen die ik zie in de buurt van mijn ouders negeer zien ze dat niet. Dat maakt het verschil. En soms zit ik volgens hun nog in het niets te staren terwijl ik een ziel aan het bekijken ben. Dus ja je kunt wel degelijk merken dat ik dingen zie en voel ook al heb ik geen bewijs.
Ik heb ooit mijn aura laten lezen en die was toentertijd best zorgwekkend, wat ook wel logisch was gezien mijn situatie toen. Was benieuwd of iemand me kon vertellen hoe die er nu uit ziet, of die in de positieve zin veranderd is
ik weet mijn basiskleur aura dus al, maar gaat mij dus meer om de andere kleuren die eventueel te zien zouden zijn. Ben dus benieuwd of andere dit kunnen zien.