Kyno schreef:
Prachtig! Dit is ook echt een jurk die ik zou willen. Sowieso met een diepe rug, lijkt me zo mooi
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tierania_ schreef:Dit was mijn jurk, ben juni 2014 getrouwd.
Beetje rare foto maar hier komt de jurk goed in beeld.
Heb mijn jurk in China besteld voor €80.
Paste precies en kan het echt aanbevelen voor mensen met weinig budget,
of mensen die net als ik, niet zoveel geld aan een jurk uit willen geven
[ Afbeelding ]
) super slank, dus geen risico op rare vetjes die je vaak bij strapless ziet rond de okselregio, maar alleen al het idee dat ik de halve dag mn jurk zou moeten ophijsen leek me niks. Uiteindelijk 1 strapless jurk aangepast (en dat is ook degene die ik gekocht heb, alleen dan bandjes eraan laten maken
) en om niet af te zakken (jurken zijn loeizwaar!) moest hij zo strak dat er toch van die rare bobbels/vetjes te zien waren bij mn oksels/borsten, nee niet mooi niet!
) laten aanpassen en vind m nog steeds prachtig.

Alleen de hoepel pastte niet in mijn koffer, hihi
Zie:
) Sammie schreef:Dat staan ze ook. Je krijgt accuut anorexianeigingen als je naar sommige foto's kijkt. Compleet onrealistisch. Met fotoshop wordt de boel nog even bijgewerkt.
Met als resultaat dat de meeste jurken in het echt tegenvallen
Sammie schreef:Dat staan ze ook. Je krijgt accuut anorexianeigingen als je naar sommige foto's kijkt. Compleet onrealistisch. Met fotoshop wordt de boel nog even bijgewerkt.
Ik sta voor m'n werk af en toe op bruidsbeurzen, serieus
ik kijk m'n ogen af en toe uit wat dat betreft.

(oh die auto... Daar had ik ook wel mee willen trouwen
)

en vrij bottig ben bij mijn borstbeen. Dat is dan gewoon lelijk. Strapless zou sowieso afzakken als ik zou uitademen denk ik
En zo'n hogere ronde hals is ook gewoon 50's.
Sammie schreef:Dat staan ze ook. Je krijgt accuut anorexianeigingen als je naar sommige foto's kijkt. Compleet onrealistisch. Met fotoshop wordt de boel nog even bijgewerkt.
Met als resultaat dat de meeste jurken in het echt tegenvallen
Qimm schreef:Superleuk! Ik hou wel van een themabruiloft.
http://topvintage.nl/nl/kleding/jurken?style=22
Ook heel mooi
Heb inmiddels aardig wat jurken/kleding van ze in mijn kast hangen