minikatje schreef:@geryon, we zijn het vaak oneens. (Weet nog onze eerste discussie over condooms bij je dragen)
Maar het valt mij wel op dat mensen die niet willen rondfietsen een bekompen imago toebedacht krijgen.
Ik doe het liever ook binnen een relatie alhoewel mijn vaste scharrels mij een preutsstempel ontnemen
Sex op de eerste date? Nee, geen denken aan.
One night stand? Niet mijn ding.
Sex als single? Prima, maar wel met mijn vaste scharrels.
Als het niet je ding is is dat ook prima, maar er wordt nu wel een beetje met 2 maten gewerkt.
Ik heb een beetje hetzelfde, ben niet echt van de one night stands, wel geprobeerd maar echt niet mijn ding.. Nu al een half jaar een vaste scharrel.. Bedoel als je er van geniet waarom het jezelf onthouden als het kan?
)

Dan zie je elkaars tekortkomingen vaak nog niet, namelijk.
-behalve grapje
-, maar ik zou het waarschijnlijk wel denken of tegen een vriendin van me zeggen dat ik diegene toch wel een slet vind.
Ik snap het helemaal als je alleen seks wil met iemand als je er een relatie mee hebt, maar om mensen die een andere moraal hebben dan uit te maken voor slet vind ik heel erg veroordelend. We leven in 2014, man en vrouw zijn gelijk, ieder mens heeft behoeftes en iedereen mag zelf weten hoe die zijn of haar behoeftes bevredigd, zonder daarop veroordeeld te worden.