Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_aussi schreef:Jaren geleden ging de telefoon en ik nam op als kind zijnde, ik verstond op dat moment: ' Met Faut van Haai' dus ik ging naar mijn ouders met de telefoon en ik zei: ' Faut van Haai aan de telefoon'.
Toen ik de telefoon overhandigde was de verbinding verbroken. Later bedachte we ons dat de persoon vast had gezegd: 'Ik heb fout gedraaid!'![]()
We kunnen er nu nog steeds om lachen...
Ik lig hier dubbel!
NienkeV1994 schreef:RaafSmits schreef:Of een zus van een vriendin die heel enthousiast kennissen begroet met hoiiiiiiiiii Jank en Aap!!
Terwijl ze toch écht Jaap en Ank heten..........
Zak je ook wel even door de grond!!!!
Dat had mijn moeder ook, haha. Mijn oom en tante heten Jorrit en Gertie, maar daar wordt regelmatig Gerrit en Jortie van gemaakt
.
, maar hij gaf ook gewoon antwoordt als ik vroeg "Klaas wil je koffie?", dus ik kan er niets aan doen dat het 4 dagen geduurd heeft

Thesserd schreef:Whaha ik heb dit topic met plezier gelezen
Een aantal jaar terug had ik ook zoiets met een vriendin van mij, dat vergeet ik nooit weer
We zaten allebei achter in de auto en ik keek naar buiten en zij zat in het midden. Zegt ze: 'goh Thes moet je zien ik heb echt zooo'n dikke clit!' dus ik keek heel verbaasd om, bleek het om een klit in dr haar te gaan
dit topic is geweldig
Ik las prijs borstbeen, ipv pijn borstbeen haha