Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ydnew schreef:miszblueeyes schreef:kun je niet langs hun huis gaan?
Ik weet niet waar ze wonen, das een beetje een probleem. We hebben altijd een telefoonnummer en email van eigenaren. En tot dus ver is er nooit meer nodig geweest. Wij wonen in Portugal waar de hond ook is, de eigenaren gingen naar Nederland.
Er spookt dan meteen door mijn hoofd dat ze haar misschien niet meer halen? vind het zo raar dat ze nergens op reageren.
Polly schreef:Ik ben nergens bang voor maar deze mensen hebben tot nu toe elke keer betaald alleen contact verloopt moeizaam. Ik denk dan verder, misschien ligt diegene van de operatie wel in het ziekenhuis en is er iets niet goed gegaan oid. Dat ze dat niet aan ts vertellen kan prima.
Misschien denkt de buurman van mijn stallen ook wel dat ik uit onwil het onkruid slecht bijgehouden heb terwijl er iets heel anders aan de hand is. Gaat hem niks aan dus ga ik hem ook niet aan zn neus hangen ondanks dat hij toezicht houdt op mijn paarden.
Ik vind de meeste gewoon bijzonder slecht van vertrouwen, jammer,
Polly schreef:Ik ben nergens bang voor maar deze mensen hebben tot nu toe elke keer betaald alleen contact verloopt moeizaam. Ik denk dan verder, misschien ligt diegene van de operatie wel in het ziekenhuis en is er iets niet goed gegaan oid. Dat ze dat niet aan ts vertellen kan prima.
Misschien denkt de buurman van mijn stallen ook wel dat ik uit onwil het onkruid slecht bijgehouden heb terwijl er iets heel anders aan de hand is. Gaat hem niks aan dus ga ik hem ook niet aan zn neus hangen ondanks dat hij toezicht houdt op mijn paarden.
Ik vind de meeste gewoon bijzonder slecht van vertrouwen, jammer,
Polly schreef:Op dat moment was het waarschijnlijk niet eens tot me doorgedrongen... Sorry dat ik dat zo moet zeggen maar zo heftig was mijn situatie dus.
Daarom vind ik sommige nogal hard oordelen terwijl er niet eens bekend is wat er speelt.
Júist van een prof zou ik onvoorwaardelijke zorg verwachten zolang er betaald word.
Polly schreef:Op dat moment was het waarschijnlijk niet eens tot me doorgedrongen... Sorry dat ik dat zo moet zeggen maar zo heftig was mijn situatie dus.
Daarom vind ik sommige nogal hard oordelen terwijl er niet eens bekend is wat er speelt.
Júist van een prof zou ik onvoorwaardelijke zorg verwachten zolang er betaald word.
elenaMM77 schreef:amen safina,
ik heb een extreme situatie gehad aan het begin van het jaar..
die periode duurde 5 weken voor dingen weer enigzins normaal konden worden bekeken en ik tijd had om weer op adem te komen en alle tranen te drogen hier.
nooit tijdens die periode ben ik mijn verantwoordelijkheden naar mijn dieren vergeten. mijn buurvrouw heeft mijn dieren verzorgd als ik niet thuis was en geen haar op mijn hoofd die zou vergeten om te vragen of ze het een dag of paar dagen extra zou kunnen doen als ik een afspraak niet na kon komen
ik zat toen krap en met hoge onkosten ineens, het eerste waar ik aan dacht.. even met de huisbaas bellen, want ik ga de huur echt niet redden.. dus meteen zelf gebeld en gevraagd of een paar dagen later overmaken akkoord was. Door alle issues vergat ik het toen en hij belde tot mijn schaamte.
Heb zijn telefoontje direct beantwoord en enkele uren later had hij zijn uitleg en het geld op zijn rekening.
En wat mij gebeurde is niet zo een twee drie te bevatten, noch een plekje te geven, noch 'even' mee te dealen. maar mijn dieren zou ik nooit vergeten zijn, ook niet als ik ze ergens parkeerde..
sterker nog een week na de eerste schrik stond ik bij een dierenarts om de dieren bij te enten.. voor de zekerheid, want wie weet zou ik een kennel moeten gebruiken en waar ik mijn dieren onder wilde brengen als de nood aan de man was, had een verplichting voor kennelhoest enting.
Meer kan ik niet bedenken. Iemand???

Ojajoh schreef:jeetje he wat een langlopende kwestie......wat een geduld heb jij!
Kuggur schreef:Ojajoh schreef:jeetje he wat een langlopende kwestie......wat een geduld heb jij!
Tja, TS staat met de rug tegen de muur. Je kunt je wel opwinden, maar daar halen ze hun hond nog niet mee op. Het gaat om een dier dus daar heb je weinig keus. En er is betaald dus dat deel is in orde.
Ik denk dat ik zo´n klant wel op de zwarte lijst zou zetten voor de toekomst.
Dominique_96 schreef:Safina: je kunt nooit oordelen over situaties van anderen en over hoe anderen dealen met verschillende gebeurtenissen. Dat jij het zo oppakt hoeft niet te zeggen dat bijv ik of Polly dat ook zo oppakt. Geef toe dat ook ik het een beetje een vreemde situatie vind, maar het is niet netjes om te oordelen over andermans situaties