Rebeccaa schreef:- Mensen die andere mensen wijzen op spelfouten en het vervolgens zelf fout hebben.
Sorry
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Overigens, lees ik ergens, dat het niet onmogelijk is, maar wel zeer ongebruikelijk.
MissDD schreef:- Opdringerige mensen die ongevraagd in je persoonlijke ruimte komen staan.
- Mensen die geen filter hebben (doelend op mensen die alles maar zeggen wat er in hun opkomt zonder rekenschap te houden met de toehoorders)

(Met het bijbehorende taalgebruik)

Boself schreef:MissDD schreef:- Opdringerige mensen die ongevraagd in je persoonlijke ruimte komen staan.
- Mensen die geen filter hebben (doelend op mensen die alles maar zeggen wat er in hun opkomt zonder rekenschap te houden met de toehoorders)
Dit.
Dit soort mensen op 'weggeefhoek'- facebooksites.(Met het bijbehorende taalgebruik)
[ Afbeelding ]
Grease schreef:Boself schreef:Dit.
Dit soort mensen op 'weggeefhoek'- facebooksites.(Met het bijbehorende taalgebruik)
[ Afbeelding ]
ja maar dit is gewoon grappig
Doanique schreef:Mensen die een topic openen op bokt om iets waarvan ze eigenlijk al weten dat het niet kan (een te kleine stal voor hun paard, een paard dat maar 3 uur per dag buiten komt, een hond die uitdaging nodig heeft op een te klein appartement...) en als bokt dan zeg 'dat is eigenlijk niet acceptabel/diervriendelijk', reageren met 'JA MAARRRRR....' (... hij komt wel een uur in de stapmolen erbij, wordt 2 uur per dag uitgelaten, mag mee naar mijn werk...) etc.
Als het toch beter weet en niet luistert en dus eigenlijk al je keuze hebt gemaakt, vraag het dan niet!
denisesilver schreef:Doanique schreef:Mensen die een topic openen op bokt om iets waarvan ze eigenlijk al weten dat het niet kan (een te kleine stal voor hun paard, een paard dat maar 3 uur per dag buiten komt, een hond die uitdaging nodig heeft op een te klein appartement...) en als bokt dan zeg 'dat is eigenlijk niet acceptabel/diervriendelijk', reageren met 'JA MAARRRRR....' (... hij komt wel een uur in de stapmolen erbij, wordt 2 uur per dag uitgelaten, mag mee naar mijn werk...) etc.
Als het toch beter weet en niet luistert en dus eigenlijk al je keuze hebt gemaakt, vraag het dan niet!
DIT! Maar het is wel leuk om dan de discussie aan te gaan
)

erger me er zelf gelukkig ook aan dus dat scheelt