.Waar ik op kamers woon zit het huisgenootje waar ik het meest mee omga tegenover mijn kamer. (Heel smal halletje en onze deuren zitten letterlijk tegenover elkaar). Vaak appen wij met elkaar omdat we te lui zijn om elkaar op te zoeken..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Goof schreef:drawerlover schreef:Of zo lui zijn om in de klas niet op te willen staan om iets weg te gooien dus erin mikken en dan nog misgooien zodat je het alsnog moet gaan pakken er erin gooien. Helaas hoef ik niet aan de leraren te vragen of hun het voor me doen. Dan zegge ze dikke neus doe het zelf
Mijn leerlingen die te lui zijn om naar de prullenbak te lopen om iets weg te gooien en die het liever vanaf hun plek door het lokaal heen gooien mogen ook nog eens komen vegen 's middag's.
dag met je luiheid.
drawerlover schreef:Of zo lui zijn om in de klas niet op te willen staan om iets weg te gooien dus erin mikken en dan nog misgooien zodat je het alsnog moet gaan pakken er erin gooien. Helaas hoef ik niet aan de leraren te vragen of hun het voor me doen. Dan zegge ze dikke neus doe het zelf
Gewoon bij je houden tot de les afgelopen is, loop je naar buiten zo langs de prullenbak. Of hoef je iig maar 1 keer op te staan
DeniseBobby schreef:drawerlover schreef:Of zo lui zijn om in de klas niet op te willen staan om iets weg te gooien dus erin mikken en dan nog misgooien zodat je het alsnog moet gaan pakken er erin gooien. Helaas hoef ik niet aan de leraren te vragen of hun het voor me doen. Dan zegge ze dikke neus doe het zelf
Wat doe jij veel moeiteGewoon bij je houden tot de les afgelopen is, loop je naar buiten zo langs de prullenbak. Of hoef je iig maar 1 keer op te staan
![]()
)
Maar he, alles beter dan opstaan!
.
TammyVN schreef:Oh ik heb inmiddels mezelf getraind op zoveel mogelijk kopjes aan mijn vingers hangen en tegelijkertijd 2 borden, 1 mes, en een lading theelepeltjes kunnen vast houden. Liefst aan 1 hand zodat ik met de andere hand de trapleuning kan vast houden. Laatst had ik 9 kopjes aan mijn vingers hangen.
Dit is op mijn werk, ik moet elke zaterdag eind van de dag de vaat doen van de hele week, en hiervoor moet ik dan een trap op, lui als ik ben probeer ik dus altijd alles in een keer mee naar boven en naar beneden te nemen.

Amyyy schreef:Mijn kerstboompjes staan al het hele jaar in mijn kamer omdat ik te lui ben ze in de kast te zetten![]()
. Ik heb al bijna een jaar kerst versiering aan de muur hangen, tussendoor verhuist en het maar weer op gehangen
.
).
.