Je meest luie momenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:57

Als ik alleen thuis ben bij mijn ouders doe ik voor het slapen gaan altijd de voordeur grondig op slot en neem dan de sleutels mee naar mijn kamer. (Iets wat ik doe sinds 2 inbraken). Vaak vergeet ik dan de sleutel de volgende dag mee naar beneden te nemen. Soms staat er dan ineens iemand voor de deur, de buren oid, dan ben ik te lui om de sleutel te halen en vraag dan via de brievenbus of ze even om willen lopen omdat ik de achterdeur zonder sleutel van het slot kan halen :') :').

Waar ik op kamers woon zit het huisgenootje waar ik het meest mee omga tegenover mijn kamer. (Heel smal halletje en onze deuren zitten letterlijk tegenover elkaar). Vaak appen wij met elkaar omdat we te lui zijn om elkaar op te zoeken.. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:19

Goof schreef:
drawerlover schreef:
Of zo lui zijn om in de klas niet op te willen staan om iets weg te gooien dus erin mikken en dan nog misgooien zodat je het alsnog moet gaan pakken er erin gooien. Helaas hoef ik niet aan de leraren te vragen of hun het voor me doen. Dan zegge ze dikke neus doe het zelf

Mijn leerlingen die te lui zijn om naar de prullenbak te lopen om iets weg te gooien en die het liever vanaf hun plek door het lokaal heen gooien mogen ook nog eens komen vegen 's middag's.
:wave: dag met je luiheid.

Wij kregen nog een opstelletje ook dan. :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:33

drawerlover schreef:
Of zo lui zijn om in de klas niet op te willen staan om iets weg te gooien dus erin mikken en dan nog misgooien zodat je het alsnog moet gaan pakken er erin gooien. Helaas hoef ik niet aan de leraren te vragen of hun het voor me doen. Dan zegge ze dikke neus doe het zelf

Wat doe jij veel moeite :') Gewoon bij je houden tot de les afgelopen is, loop je naar buiten zo langs de prullenbak. Of hoef je iig maar 1 keer op te staan :D :D

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:42

DeniseBobby schreef:
drawerlover schreef:

Wat doe jij veel moeite :') Gewoon bij je houden tot de les afgelopen is, loop je naar buiten zo langs de prullenbak. Of hoef je iig maar 1 keer op te staan :D :D

Ja dat doe ik meestal ook maar we zaten net ik dacht gooie!! Ze zag er niks van en ik werd wel knalrood XD

MarlindeRooz

Re: Je meest luie momenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:42

Ik vind troep op mijn tafel vervelend, dus dan loop ik liever. _O-

Sylkai

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:07

Oow ik ben ook echt lui hahaha.
En met 5 kids altijd wel iemand die iets wil dien voor mama :D
(Ze maken vaak ruzie wie het mag doen :+ )

Mojn man doe ik t ook wel eens bij.....
Of de tel pakken en appen of bellen terwijl hij n kamer verder op is :D

Maar goed andersom doe ik ook genoeg voor mijn kids en man.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:08

heb ik te vaak

geen zin om de afstandsbediening te pakken van de tafel ga ik languit van uit de bank naar de tafel

laats was zo 200 meter lopen vriend bellen vragen of die me op kwam halen met de fiets en dat deed die ook nog ahah

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:32

Eigenwijs half op de bank blijven hangen als ik iets moet pakken van tafel, zorgt altijd voor kramp in mijn nek of schouders. :') Maar he, alles beter dan opstaan!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:37

aan klasgenoten een pen vragen omdat ik te lui ben om me etui te pakken

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:58

Dat doe ik echt noooooooooit.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 17:22

Uit mn bed vallen en te lui zijn om er weer in te stappen.. dan maar op de grond verder slapen. :+

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 17:32

Oh ik heb inmiddels mezelf getraind op zoveel mogelijk kopjes aan mijn vingers hangen en tegelijkertijd 2 borden, 1 mes, en een lading theelepeltjes kunnen vast houden. Liefst aan 1 hand zodat ik met de andere hand de trapleuning kan vast houden. Laatst had ik 9 kopjes aan mijn vingers hangen :').

Dit is op mijn werk, ik moet elke zaterdag eind van de dag de vaat doen van de hele week, en hiervoor moet ik dan een trap op, lui als ik ben probeer ik dus altijd alles in een keer mee naar boven en naar beneden te nemen. :D

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 17:39

TammyVN schreef:
Oh ik heb inmiddels mezelf getraind op zoveel mogelijk kopjes aan mijn vingers hangen en tegelijkertijd 2 borden, 1 mes, en een lading theelepeltjes kunnen vast houden. Liefst aan 1 hand zodat ik met de andere hand de trapleuning kan vast houden. Laatst had ik 9 kopjes aan mijn vingers hangen :').

Dit is op mijn werk, ik moet elke zaterdag eind van de dag de vaat doen van de hele week, en hiervoor moet ik dan een trap op, lui als ik ben probeer ik dus altijd alles in een keer mee naar boven en naar beneden te nemen. :D

Dat ken ik! Zoveel mogelijk tegelijk proberen mee te nemen en dan de helft laten vallen zodat het alleen maar meer tijd kost! Ik ben daar alleen uiteindelijk door vakantiewerk (serveerster) redelijk handig in geworden haha :D

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:23

Als mijn slaapkamer deur op een kiertje staat net zo lang wakker blijven liggen tot dat ik iemand hoor boven komen (slaapkamer zit naast de badkamer, dus iedereen komt er langs) en dan roepen of diegene de deur even dicht wilt doen. Liever langer wakker liggen dan opstaan uit bed.

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:33

Stipje, ik zet zometeen iets neer

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:38

Lavien schreef:
Uit mn bed vallen en te lui zijn om er weer in te stappen.. dan maar op de grond verder slapen. :+

Oke dit is wel heel erg!!! :')

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:40

Ik appte mijn vader laatst toen ik net in bed lag, kun je me even neusspray brengen? :))

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 19:05

tijdje terug zat ik voor de pc van mn ouders.

zag dat er een spin op de muur zat, laat ik nou gigantisch bang zijn voor spinnen, dus mn vader gevraagd of hij die spin wilde verwijderen. :)

nja of het echt lui is weet ik niet.

ik ben als de dood voor alle insecten en al die kleine vieze beestjes, weet niet waarom ik er doodsbang voor ben
:oo :oo :oo :oo >;) >;) ^) ^) ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 19:09

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-02-26 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 19:24

Mijn kerstboompjes staan al het hele jaar in mijn kamer omdat ik te lui ben ze in de kast te zetten O:) :o

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 19:27

Amyyy schreef:
Mijn kerstboompjes staan al het hele jaar in mijn kamer omdat ik te lui ben ze in de kast te zetten O:) :o

:') :'). Ik heb al bijna een jaar kerst versiering aan de muur hangen, tussendoor verhuist en het maar weer op gehangen _O-.
Het is een klein knalroze rendierhoofdje, heb het 'merry xmas' ding wat erbij zat wel op mijn bureau neer gelegd.. (Ligt al een paar maanden op mijn bureau nu, de volgende stap is het in een doos doen, maar ik kan hem inmiddels alweer bijna terug hangen, dus waarom zou ik hem nog opbergen.. :')).

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 20:10

Ok. Als mijn moeder nog ooit eens tegen me zegt dat ik lui ben laat ik dit topic lezen. Dat ze het daarna nog eens durft zeggen :Y) .

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 20:29

Oooooooh de kerstboompjes zijn zo herkenbaar :o

Ik zet het dus maar niet meer neer omdat het elk jaar zo lang bleef staan :D

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 20:42

O ik kan me moeder ook dit topic laten lezen dan zegt ze ook iets anders

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 20:46

me kamer niet opruimen en net zo lang wachten tot me broertje het doet.

of instappen in de bus volgende halte er uit