eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Spianne

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 01:32

Ik gooide laatst bijna m'n bril in de prullenbak in plaats van het doekje waar ik hem mee had schoongemaakt :')

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 01:45

ik kon vandaag niet op mn pincode komen :+

ik had laatst totale verwarring. er waren 4 borden ( & 4 mensen) maar allemaal in gebruik, maar ik had er geen. Ik helemaal overtuigd dat we met 5 man waren. Echt 3 x geteld. Bleek dat 1 iemand 2 borden in gebruik had. jeetje wat voelde ik mij blond.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 01:46

Ik schrik soms heel erg van vrachtwagens en trekkers omdat mijn paard daar bang van is, maar eigenlijk alleen als mijn paard niet eens in de buurt is :o? . Want als ie er wel is blijf ik altijd rustig en rij ik hem er langs maar ow wee als ik dan op de terug weg op mijn stalen ros zo'n bakbeest tegen kom dan schrik ik me het apenlazerus :') >;)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 02:14

Ik wilde de paarden vandaag uit de paddock halen,maar ze waren verdwenen.
Kon wel kloppen.... ik had ze namelijk in de bak gezet.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 02:31

Ik wou haarmouse gebruiken en mijn zus zei dat ik moest schudden... Dus ik schud heel hard met mijn hoofd :))

Ow, wat moesten mijn moeder en zus hard lachen en wat kan ik dat nog vaak aanhoren :')

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 04:12

Euh sleutels chronisch kwijt. Op de verkeerde meeting binnenlopen en pas tijdens de presentatie ontdekken dat je verkeerd zit. In de bus in slaap vallen en op het vertrekpunt weer wakker worden. ... zo jammer, was 2x langs huis gekomen en werd 20 km verderop pas weer wakker. 50 km geslapen.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 11:28

Daphne__ schreef:
Ik wou haarmouse gebruiken en mijn zus zei dat ik moest schudden... Dus ik schud heel hard met mijn hoofd :))

:') Briljant. Had ik zelf kunnen doen.
Ook een goede tip trouwens. Als er op het pak of de fles staat dat je moet schudden voor gebruik? Eerst zorgen dat het dicht is. Geloof me, scheelt in het opruimen. :=

Heerlijk topic dit, erg goed voor mijn ingedeukte zelfbeeld. :D

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 11:30

Na stroomuitval aan mijn zusje vragen of de wc nog doet.
Hoor je braaf even later de wc doorgetrokken worden. :D

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 12:07

Oh ik bedenk me er een van lang geleden. Ik moest ooit is m'n pincode invoeren op m'n mobiel wat ik al 300 keer had gedaan. Ik voer m in en het klopt niet. Ik doe nog is de code. Weer fout. Maar nog steeds was is er van overtuigd dat de pincode die ik in mijn hoofd had gewoon klopte. Ik doe het dus gewoon maar nog een keer. Helaas blokkeerde mijn mobiel toen. Later bedacht ik me dat ik gewoon een compleet verkeerde pincode had ingevoerd, maar mijn mobiel was toen al geblokkeerd, m'n pukcode was ook kwijt en dus heb ik echt weken zonder mobiel gezeten.

Uiteindelijk via klantenservice weer dat ding weer gedeblokkeerd. Niet veel later heb ik m trouwens met broek en al in de wasmachine gegooid. Toen was het wel echt klaar met dat ding....

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 12:09

Mijn hele dag bestaat uit dat soort momenten.
De hal in lopen, naar de wc gaan en me daarna bedenken dat ik eigenlijk niet hoefde maar de was uit de droger ging halen.
De keukenkast open trekken en bij god niet meer weten wat ik ook alweer ging pakken. Als ik geluk heb kom ik daar een paar minuten later weer op. :+

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 13:33

Melk over m'n crackers gooien in plaats van hagelslag. 8)7

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 13:53

Een heet chineesbakje vol met erwtensoep een zetje geven omdat het aan de rand je bureau moet staan is niet handig. Weet iemand hoe je erwtensoep uit de randjes van je printer krijgt?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 14:05

Ik heb serieus m'n tomatensoep en noedels bij elkaar gedaan, het smaakt best lekker :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 14:18

Mizora schreef:
Een heet chineesbakje vol met erwtensoep een zetje geven omdat het aan de rand je bureau moet staan is niet handig. Weet iemand hoe je erwtensoep uit de randjes van je printer krijgt?

Nieuwe printer kopen.
Sorry :o inkoppertje

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 14:25

Na 10 jaar nog steeds naar de oude koelkast(wat nu een kast is) lopen en denken.. wat deed ik ook alweer? :')

npdgm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 16:05

op mn telefoon zitten, me vervelen, in mn zak voelen of ik mn telefoon heb om iets te kunnen doen en dan in paniek raken dat ik mn telefoon kwijt ben terwijl ik al die tijd al op mn telefoon zat.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 18:00

M'n pincode van bankpas vergeten. En dan niet even, nee, ik was hem echt totaal kwijt en heb na 3 dagen hem maar op laten vragen. Pas bij het lezen van de brief waar de code weer in stond had ik zoiets van ''ohja, dat was het''.

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 18:28

Je mail checken, denken aan beantwoorden, vervolgens computer uit zetten en na een week nog eens denken, waarom heb ik nog geen antwoord?! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 18:32

Om kwart over 6 s'ochtends mijn werkblouse aan doen en er om half 9 achter komen dat dat ding binnenstebuiten zit.. Ik zag het zelf gelukkig. Kwam denk ik door de vroege maandagmorgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 18:40

Ik klikte naar eigen berichten omdat ik een ander bericht wilde zien, maar toen ik bij eigen berichten was wist ik niet meer welk bericht ik naartoe wilde...

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 19:05

dees_daan schreef:
Om kwart over 6 s'ochtends mijn werkblouse aan doen en er om half 9 achter komen dat dat ding binnenstebuiten zit.. Ik zag het zelf gelukkig. Kwam denk ik door de vroege maandagmorgen..

Daarom drink ik dus altijd eerst koffie 's ochtends. Dan ben ik in ieder geval zover wakker dat de kans groot is dat ik er redelijk normaal bij loop. En het dan nog voor elkaar krijgen om het suf te vinden om etiketjes aan de voorkant buiten op een shirt te naaien. Binnenstebuiten én achterstevoren aan dus :') .

Deed me ook denken aan die keren dat ik 's ochtends nuchter bloed moest laten prikken. Rond 8 uur wegwezen dus bijtijds aankleden en alles en dan tijdens de koffie en het bammetje bedenken wat er ook alweer was dat zo'n haast had. O ja, nuchter... |o Na drie dagen tevergeefs nuchter blijven heb ik maar met grote stickers overal 'AFBLIJVEN MOET NUCHTER ZIJN' opgeplakt.

Vandaag ook weer zo'n typisch geval van 'Toos Kansloos', twee keer zelfs. Eerst op stal. Was lekker bezig de zwijnenstal van paardlief te fatsoeneren toen de mestvork omviel. Ik dacht nog 'Zet dat ding nou weer recht, straks trap je er op' en vervolgens 'Nah, genoeg ruimte om er omheen te lopen en 't spul staat te ver weg, komt wel goed'. Vrolijk verder met stro opschudden en vervolgens ergens water horen over lopen. Stik. Vergeten dat ik een emmertje aan het vullen was. 8)7 Ik neem een paar flinke passen de stal uit en struikel finaal over die mestvork die 'toch niet in de weg lag' :roll: .
Even later bij mams aan de koffie vertel ik dat vrolijk. Zegt ze op een gegeven moment 'Wil je nog één kopje dan?'. Dus ik 'O, ja, je moet zo weg hé, das waar ook'. Waar ik dan vond dat zij heen moest. Ik dacht serieus dat ze voedselbank dienst had. En dat doet ze altijd op vrijdag. Dat het vandaag dinsdag was en dat ik weg moest was ik even glad vergeten. :o

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 19:09

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 00:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:27

pony33 schreef:
Je mail checken, denken aan beantwoorden, vervolgens computer uit zetten en na een week nog eens denken, waarom heb ik nog geen antwoord?! :+

1 stap verder is ook erg effectief kan ik je zeggen (not). Dan vind je hem een week later dus terug in je concepten map.

Ik kwam erachter omdat ik een boos mailtje wilde sturen waar het antwoord bleef. Het mailtje is naar wat aangepast. Iets met excuses en weigerende mail.

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:28

:')

FutureVet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:36

Op zaterdag wakker worden en er volledig van overtuigd zijn dat je naar school/werk moet..
Of wasgoed in de prullenbak gooien, wat in de wasmand moest. :')