Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arc_En_Ciel schreef:viavialover schreef:ik vind uggs sws gwn geen schoene het zijn sloffen na 2 maanden loop je er naast ik vind het gwn werkelijk poedersuiker schoene sorry hoor
Meis, ga alsjeblieft naar een ander topic dan.. Dit is een topic voor mensen die Uggs leuk vinden!
Anoniem schreef:Waar staat dat?
Het is een topic over dat de MM uggs verkoopt.
Die ouderwetse veredelde pantoffel dingen vind ik walgelijk en bij niemand zelfs maar oké staan. De andere schoenen van Ugg (gympen, laarzen, slippertjes) zijn best leuk tot heel erg leuk!
. Jennifuur schreef:Anoniem schreef:Waar staat dat?
Het is een topic over dat de MM uggs verkoopt.
Die ouderwetse veredelde pantoffel dingen vind ik walgelijk en bij niemand zelfs maar oké staan. De andere schoenen van Ugg (gympen, laarzen, slippertjes) zijn best leuk tot heel erg leuk!
Als je de OP leest wordt er informatie gevraagd over de verkoop van UGGS bij de MediaMarkt.
Niet 'wat vinden jullie van UGGS?'. Daarnaast zijn er geloof ik 1. al topics over de wijze waarop UGGS worden gemaakt, en 2. al topics over wat mensen van UGGS vinden.
Ik respecteer dus ten zeerste je mening, je mag het zelf vinden, maar het is zonde als de dingen door elkaar gaan lopen en het daardoor onoverzichtelijk en een welles-niettesverhaal wordt.
Anoniem schreef:Heb je mijn tweede zin gelezen of wilde je me alleen maar even ter verantwoording roepen?
maar hey, als je dat als blaten ziet, fine by me. Volwassen 

Ik heb mijne te koop.
. Er was toen een extra pallet gevonden, stonden allemaal in de winkel en was niemand bij