Uggs bij de mediamarkt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

orkaan

Re: Uggs bij de mediamarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:14

nee ik denk idd ook niet dat ze bewust neppe zouden verkopen, echter je hebt ook hele goede namaak. mm heeft de uggs ook ergens moeten kopen...,

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:22

De mijne zijn binnen! Twijfel alleen of ik nou een maatje groter had moeten nemen..

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:55

ik vind uggs sws gwn geen schoene het zijn sloffen na 2 maanden loop je er naast ik vind het gwn werkelijk poedersuiker schoene sorry hoor

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 19:11

Ik heb die lage bruintjes gekocht in maat 37 maar ze zijn me iets te groot. Wil ze weer verkopen.. Helaas..

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 19:28

viavialover schreef:
ik vind uggs sws gwn geen schoene het zijn sloffen na 2 maanden loop je er naast ik vind het gwn werkelijk poedersuiker schoene sorry hoor

Bedankt voor je... Aanvulling op dit topic? :')

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 20:02

Jennifuur schreef:
viavialover schreef:

Bedankt voor je... Aanvulling op dit topic? :')

+1 :')

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 20:13

nafnaf schreef:
De mijne zijn binnen! Twijfel alleen of ik nou een maatje groter had moeten nemen..

In het begin zitten ze altijd wat krap. Het bont moet zich nog vormen naar je voet. :)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 20:21

viavialover schreef:

Meis, ga alsjeblieft naar een ander topic dan.. Dit is een topic voor mensen die Uggs leuk vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:40

Arc_En_Ciel schreef:
viavialover schreef:

Meis, ga alsjeblieft naar een ander topic dan.. Dit is een topic voor mensen die Uggs leuk vinden!

Waar staat dat?
Het is een topic over dat de MM uggs verkoopt.
Die ouderwetse veredelde pantoffel dingen vind ik walgelijk en bij niemand zelfs maar oké staan. De andere schoenen van Ugg (gympen, laarzen, slippertjes) zijn best leuk tot heel erg leuk!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:43

Anoniem schreef:
Waar staat dat?
Die ouderwetse veredelde pantoffel dingen vind ik walgelijk en bij niemand zelfs maar oké staan. De andere schoenen van Ugg (gympen, laarzen, slippertjes) zijn best leuk tot heel erg leuk!

Als je de OP leest wordt er informatie gevraagd over de verkoop van UGGS bij de MediaMarkt.
Niet 'wat vinden jullie van UGGS?'. Daarnaast zijn er geloof ik 1. al topics over de wijze waarop UGGS worden gemaakt, en 2. al topics over wat mensen van UGGS vinden.

Ik respecteer dus ten zeerste je mening, je mag het zelf vinden, maar het is zonde als de dingen door elkaar gaan lopen en het daardoor onoverzichtelijk en een welles-niettesverhaal wordt :) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:52

Jennifuur schreef:
Anoniem schreef:
Waar staat dat?

Als je de OP leest wordt er informatie gevraagd over de verkoop van UGGS bij de MediaMarkt.
Niet 'wat vinden jullie van UGGS?'. Daarnaast zijn er geloof ik 1. al topics over de wijze waarop UGGS worden gemaakt, en 2. al topics over wat mensen van UGGS vinden.

Ik respecteer dus ten zeerste je mening, je mag het zelf vinden, maar het is zonde als de dingen door elkaar gaan lopen en het daardoor onoverzichtelijk en een welles-niettesverhaal wordt :) .

Heb je mijn tweede zin gelezen?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:55

Anoniem schreef:
Heb je mijn tweede zin gelezen of wilde je me alleen maar even ter verantwoording roepen?

Ja, die heb ik gelezen! En blijkbaar zie je (correct me if I'm wrong) 'een topic over dat de MM Uggs verkoopt' als de mogelijkheid om dus ook meningen over UGGS te verkondigen. Of ik begrijp je verkeerd hoor, dat kan ook.
Je vroeg waar staat 'dat je hier niet over wat iedereen van UGGS vindt' mag praten. En volgens mij kadert de OP dit prima in :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:01

Ik vroeg waar: staat dat dit een topic is voor mensen die Uggs leuk vinden.
Beter lezen voor je gaat blaten graag.
En ontopic dan: schoenen horen imo niet bij de mediamarkt. En de hysterische filmpjes heb ik smakelijk om gelachen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:01

Bij gebrek aan een mod, (ik heb al wel getemd net)

Zullen we na dit bericht weer ontopic gaan? Dus over Uggs bij de MediaMarkt en niet over hoe sielugh ze zijn?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:05

Nou, en dat antwoord heb ik je gegeven :') maar hey, als je dat als blaten ziet, fine by me. Volwassen :j

ontopic: ja, dat filmpje met die kinderwagen vond ik echt niet normaal. Enerzijds kan ik me voorstellen dat die vrouw denkt 'ach, even langs de MM voor schoenen en ik neem mijn kindje mee', maar anderzijds moet je toch wel weten dat het met zulke acties een stormloop wordt, of als je die rij ziet staan wel kan voorspellen dat het zo'n puinhoop wordt. Dat roepen en schelden wat ze doet zal later ook een goed voorbeeld zijn voor d'r kindje :')

Edit: zie nu je post Marlinde! Ontopic it issssss.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:07

Neh...ik heb ook nog mijn puberale momenten. :+

Maar vechten om schoenen, je kind in de strijd gooien.... Why?

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:53

Waarschijnlijk dacht mevrouw dat ze er dan door zou worden gelaten en wel de schoenen in handen kreeg?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 09:19

Mijn dochter van 12 is helemaal gelukkig met Aggs die ze van een vriendin gekregen heeft.Zijn wel nep,maar het zijn haar droomschoenen.Sorry oftopic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 10:29

Maar.... Dat bedoelde ik helemaal niet :+
Sterker nog: als ze degenen die ik leuk vind, de hooggehakte, in zo een aanbieding gooien bestel ik ze ook via internet. Maar no way dat ik me in die gekte in de winkels stort.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 12:34

Die met hak zijn gaaf ja! En duur helaas..

Moet zeggen dat ik ondanks dat ik op m'n standaard uggs een beetje ben uitgekeken, er met dit weer toch blij mee ben. Mijn koude voeten zijn meteen weg, eerste schoen die dit zo goed doet bij me.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 13:22

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek te stoppen met de discussie, voor een discussie over uggs kan een ander topic geopend worden mits er geen recent topic bestaat. In dit topic kan verder gepraat worden over de verkoop van uggs bij de Media Markt.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 14:19

Heeft iedereen die ze online had besteld ze al ontvangen?

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 21:10

Als iemand nog belang heeft bij chocoladebruine Uggs in maat 37, stuur me even een PB :) Ik heb mijne te koop.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 21:41

Iemand maat 40? O:)
Wel jammer hoor dat het aanbod zo beperkt was

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 21:45

40 hadden ze nog toen ik er was :j . Er was toen een extra pallet gevonden, stonden allemaal in de winkel en was niemand bij :')