Sixpacks op wedstrijd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: Sixpacks op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:13

Ook ik vind het flauw dat er zo gereageerd wordt in dit topic, ís er eens iemand die een kijkje wilt geven in deze sport en dit leven, komt er een massale groep Bokkers die zonder echt te luisteren naar de TS constant eigen argumenten blijft herhalen.

Respect voor de TS dat ze zo rustig bleef (al snap ik dat ze nu weg is), en juist de tijd nam om op iedereen te antwoorden en het vanuit haar en haar vriend's point of view te zien.

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:55

Wauw TS knap hoe jij je sterk houd en je zo aanpast aan je vriend en wat ik nog knapper vind is hoe je op dit topic reageerd! Chapau!

En voor de rest jeetje zeg.... wat word ik de laatste tijd moedeloos van bokt.. het is echt onwijs triest hoelang sommige bokkers door zeiken(sorry ander woord heb ik er niet voor) over iets dat al gezegt is. Nee je hoeft geen ah en oooh te zeggen maar op deze manier doel bewust een topic vergallen is echt onwijs triest. Open dan een eigen topic en ga daar door lopen tieren!
Ik snap steeds meer dat mensen hard wegrennen bij bokt

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:56

Ja, precies, open dan lekker zelf een topic met als naam 'Wat vinden jullie van .....', dat is er beter voor lijkt me.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:14

Sorry maar met blijven herhalen dat mensen het topic vergallen (wat ik niet zie, maar dat terzijde) wordt het ook niet echt beter of wel?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:15

Haha, nee klopt, dus onnnnnntopic it is:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 02:51

LadyMadonna schreef:
Anabolen zijn in het wielrennen toegestaan omdat er anders teveel spier afbreuk is. Niet omdat het mooi is idd. (Als ik het goed begrijp en niet om het goed te praten)
In feite verschilt het niet eens zo erg van het wielrennen als ik het zo lees. Tal van renners die allang niet meer actief zijn en waar toch een heksenjacht op gehouden is/wordt

En nog iemand die zeer slecht geinformeerd is.

Het valt me op dat mensen die een behoorlijk sterke mening verkondigen hier er bijzonder weinig vanaf weten.

Vraag: hoe vaak heeft Lance Armstrong de tour de france gewonnen?
Antwoord: nooit (vanwege AS gebruik zijn al zijn titels afgenomen en is hij "banned for life")

Maar volgens jou is het toegestaan in het wielrennen?????

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 05:41

Ah wat triest dat sommige bokkers even moeten laten zien hoe groot hun ballen zijn door iemands topic neer te halen. En ook wel hilarisch dat één iemand het woord onrespectvol gebruikt en dat iedereen dat vervolgens overneemt. Bij staat er een rood streepje onder respectvol namelijk :') Geen kritiek verder, ik vond het grappig.

Hey ts, je hebt je kranig geweerd. Het lijkt me lastig om een relatie te hebben met iemand die zoveel voor zijn sport over heeft. Mis je spontane dingetjes zoals uit eten of een weekendje ergens heen niet?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 09:47

enzino schreef:
LadyMadonna schreef:
Anabolen zijn in het wielrennen toegestaan omdat er anders teveel spier afbreuk is. Niet omdat het mooi is idd. (Als ik het goed begrijp en niet om het goed te praten)
In feite verschilt het niet eens zo erg van het wielrennen als ik het zo lees. Tal van renners die allang niet meer actief zijn en waar toch een heksenjacht op gehouden is/wordt

En nog iemand die zeer slecht geinformeerd is.

Het valt me op dat mensen die een behoorlijk sterke mening verkondigen hier er bijzonder weinig vanaf weten.

Vraag: hoe vaak heeft Lance Armstrong de tour de france gewonnen?
Antwoord: nooit (vanwege AS gebruik zijn al zijn titels afgenomen en is hij "banned for life")

Maar volgens jou is het toegestaan in het wielrennen?????

Euhm..... Armstrong zijn tour overwinningen zijn afgepakt vanwege EPO....
Maar goed, als het op deze toon verder moet.... Veel plezier... Er staat duidelijk in mijn post "als ik het goed begrijp".
Ik heb dit gister nl nagezocht, maar sorry, ik ben verder niet medisch onderlegd...

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:16

Gisteren was er een programma op TV 3onderzoekt (ofzo).
Ik heb met verbazing zitten kijken naar de 'leeghoofdigheid' in dit wereldje!! :x

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 08:43

Is het dan nodig dit te plaatsen in dit topic?

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 13:24

Manie, dat zag ik ook inderdaad. Er wordt een jongen geconfronteerd met het sterfgeval van een andere anabolenslikker-/spuiter en dan nog zeg hij ietd in de trant van: ja maar ik moet eerst op de SEH terecht komen. Dan denk ik: dat kan ook tussen vier planken zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 14:46

NoName126 schreef:
Manie, dat zag ik ook inderdaad. Er wordt een jongen geconfronteerd met het sterfgeval van een andere anabolenslikker-/spuiter en dan nog zeg hij ietd in de trant van: ja maar ik moet eerst op de SEH terecht komen. Dan denk ik: dat kan ook tussen vier planken zijn...

Zes planken bedoel je waarschijnlijk :D
(leeghoofdigheid was toch het onderwerp?)

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 07:23

Hahahha :D gevalletje ziek en met koorts op de bank en toch willen reageren ;)

Simmerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 08:26

Ts ik weet niet of je nog op mijn vraag wil antwoorden maar ik probeer het toch maar even.

Is je man dan als hij stopt met trainen niet helemaal uitgelubberd?

En

In zijn wedstrijd periode doet hij dan nog iets van werk ofzo?

Ik vind het echt onwijs knap dat je er zo uit kan zien echt respect.