Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Anabolen zijn in het wielrennen toegestaan omdat er anders teveel spier afbreuk is. Niet omdat het mooi is idd. (Als ik het goed begrijp en niet om het goed te praten)
In feite verschilt het niet eens zo erg van het wielrennen als ik het zo lees. Tal van renners die allang niet meer actief zijn en waar toch een heksenjacht op gehouden is/wordt
Geen kritiek verder, ik vond het grappig. enzino schreef:LadyMadonna schreef:Anabolen zijn in het wielrennen toegestaan omdat er anders teveel spier afbreuk is. Niet omdat het mooi is idd. (Als ik het goed begrijp en niet om het goed te praten)
In feite verschilt het niet eens zo erg van het wielrennen als ik het zo lees. Tal van renners die allang niet meer actief zijn en waar toch een heksenjacht op gehouden is/wordt
En nog iemand die zeer slecht geinformeerd is.
Het valt me op dat mensen die een behoorlijk sterke mening verkondigen hier er bijzonder weinig vanaf weten.
Vraag: hoe vaak heeft Lance Armstrong de tour de france gewonnen?
Antwoord: nooit (vanwege AS gebruik zijn al zijn titels afgenomen en is hij "banned for life")
Maar volgens jou is het toegestaan in het wielrennen?????
NoName126 schreef:Manie, dat zag ik ook inderdaad. Er wordt een jongen geconfronteerd met het sterfgeval van een andere anabolenslikker-/spuiter en dan nog zeg hij ietd in de trant van: ja maar ik moet eerst op de SEH terecht komen. Dan denk ik: dat kan ook tussen vier planken zijn...
gevalletje ziek en met koorts op de bank en toch willen reageren