Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Indi_Vito

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:40

oh oh mensen ik lach me al dagen rot om die date fails :') heb er zelf pas nog een gehad.
er liep een stagair van 3 jaar ouder bij mijn werk, en die vond mij wel leuk.
erg stille jongen maar tegen mij praate hij wel.
dus ik het een voordeel van een twijfel gegeven, naar de stad geweest drankje gedaan en wat gegeten, hij kwam naast me zitten tijdens het eten en daar steeds dichterbij totdat ik een ontiegelijke stinkadem rook waarvan ik bijna over mn nek ging!
bahh, toen ben ik snel naar de wc gelopen uhchc.
toen we daarna naar huis gingen, ging ik mn fiets pakken hij was meegelopen en bleef maar praten en dichtbij komen.
en ik wou hem echt niet zoenen :')
toen heb ik maar gezegt ik ga nu echt naar huis hoor! xD

arme jongen maar smeken om zn zoen hahahaha.

en nu zit ik op tinder ^^ wie weet wat ik tegen kom xD

(voel me eenzaam xD)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:42

Hier ook eenzaamheid!
Maar ben erg benieuwd naar mn date zaterdag

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:10

Snollygoster schreef:
Lisa_H schreef:
De jongen met wie ik een date had faalde vooral, hij had ten eerste zwaar gelogen over zijn lengte.. zat dik 20cm verschil tussen (kleiner) en ten tweede kwam hij een half uur te laat..

En ik lees wat over gamergirls? Als ik een jongen zei dat ik gamede haakte hij af :')

Een kerel met een l*l van 20cm? Alsjeblieft zeg dat geloof je toch zelf niet (tenzij hij zwart zou zijn :'))

Whuhahaha veeg mij maar op _O-

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:31

Mayflower wint de prijs tot nu toe maar gatver, een vieze putlucht uit iemand zijn mond is ook om te kotsen :-)

Mijn eerste "echte" zoen was met iemand die eigenlijk zijn mond nog vol had met popcorn. BAHHHHH hahahaa

tHidJu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:36

Hier helaas geen date fails, maar sommige zijn echt veel te grappig

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:54

Ik heb ook op date gehad dat mijn date in het restaurant voor ging doen hoe je wijn moet proeven (lees wijngorgelen)... Uhhh juist.. En nee ik vroeg hem niet hoe het moest hahaha.

Ik had zelf ook een keer de fail toen ik ik met iemand als date pizza ging eten wat ik eigenlijk al niet lekker vind, maar prima. Ik verslikte me in de oregano en stikte zowat :') ik bleef ook maar vragen krijgen die ik met tranen in mijn ogen nog probeerde te beantwoorden ook maar wat vast heel raar overkwam :p

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 23:22

Heeeerlijk topic!

Ik had een beetje een vreemde date op m'n 15e, met een jongen die ik had ontmoet met oud en nieuw. We gingen naar de bioscoop, want daar kun je zo lekker gesprekken voeren en elkaar beter leren kennen enzo.. :') Van te voren een film uitgekozen, maar meneer besloot toch kaartjes te bestellen voor een 16+ horrorfilm. Er werd om m'n ID gevraagd, dus nadat ik per ongeluk mijn halve portemonnee uitstortte over de vloer kwamen we tot de conclusie dat ik nog geen 16 was en dat we dan maar naar een andere film moesten.

Hij hield de hele tijd zijn jas aan, was met zijn telefoon bezig en wanneer ik dan een blik in zijn richting wierp reageerde hij; "Wat." Hij heeft me uiteindelijk wel thuisgebracht en de hele weg over vliegtuigen gepraat. "Deze weg lijkt op een landingsbaan met al die lampjes in de weg." +:)+ Tot ziens.

Vorige week een ontzettend leuke tinderdate gehad met een HELE knappe jongen, maar hij is kleiner dan ik en we blijven waarschijnlijk gewoon vrienden. En werd afgelopen week opeens mee uitgevraagd door een broer van een vriendin van me, dus misschien heb ik aankomende zaterdag wel een sappige datefail (hoop het niet!)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 23:29

Ik heb nooit écht gedate, maar als ik dit topic lees mag ik daar soms best blij mee zijn :D
(of diegene die mijn date had kunnen zijn, ik zou ook heel goed de lomperd kunnen zijn denk ik)
Heerlijke verhalen hier, blijf vooral daten en posten!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 23:51

Ik was zelf de enorme datefail. We gingen op date naar een wijnproeverij, super interessant maar niet echt mijn ding :+ De eigenaar deed voor hoe we moesten wijngorgelen, dus ik begon heel enthousiast. Helaas schoot er toen een beetje wijn in mijn verkeerde keelgat :+.. Heb hem helemaal onder de rode wijn gespuugd en heb daarna nog een kwartier een hoestbui gehad :') kon mijn bijna aan de beademing leggen. Einde van de date. Jongen in kwestie vond het niet zo erg. De rest van de deelnemers en de eigenaar van de winkel waren not amused en dachten dat wij 'jongeren' daar alleen kwamen om de boel te verzieken :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 23:57

Ik heb n keer n horrordate gehad toen ik 16 was. Gozer via het internet leren kennen, hartstikke gezellig, afgesproken om Utrecht in te gaan.

Helemaal leuk. Behalve dat we elkaar eigenlijk niets te vertellen hadden. En dat hij dat niet door had. En dat hij continue aan me wilde zitten (liepen we in een winkel, ging ik met mijn vingers langs een kleed, deed hij dat ook, ging dan met zijn vingers langs mijn gezicht "oh maar jij ben veeeel zachter hoor lieverd"), continu m'n hand vast wilde houden. Hij is halverwege nog boos geworden "want jij mag ook weleens mijn hand pakken hoor, ik pak iedere keer de jouwe"!

Oh wat was ik blij toen mijn ouders me op kwamen halen! Vraagt mijn moeder of hij mee wil om bij ons te eten. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE -O- . Ja dat wilde hij dus wel. Heeft hij bij ons op de bank nog friet zitten eten voordat ik mijn ouders duidelijk had gemaakt dat t n ramp was.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 00:01

Ik heb zelf een hilarische date blunder uitgevoerd..
Laatst kwamen we weer aan de praat via Facebook en jawel.. Het kwam weer ter sprake.
Hilarisch.

Date is 12 jaar geleden.
We gingen een rondje skaten.
Rondje polder met leuke hoge eenbaans bruggetjes over de sloten.
We skaten een stijle brug af..
Hij voor ik achter.
Glijdt m'n linker skate uit over zo'n opgevulde scheur asvalt., van dat gladde spul, nét op het moment dat ik mij met linker skate af zette.
Behoorlijk wat vaart..
Godzijdank sla ik niet gelijk op m'n bek.. (Was denk ik aardig vervelend geworden zo'n val)
Maar rol ik, wild zwaaiend met m'n armen om niet te vallen en bij te sturen, volledig de controle kwijt, met een rotgang rechtsaf een diepe sloot in!!
Incl kopje onder.

Date had niks door.. Dus ik nog schreeuwen STOP!!
Hij zag me niet natuurlijk dus ik moest nog roepen "in de sloot, hierrrr!!!" ook..
Ik weet m'n gevoel toen nog wel., tegelijk "o god nee ik ben er niet" en "joehooeee hier help".

Tot m'n nek onder de donkerbruine drek met kroost.. Snee onder m'n wenkbrauw van scherp riet.. "Je hebt bloed over je gezicht stromen!!" .. Ik hoor het hem nog zeggen..En het was een hele klus voor hem om mij uit de sloot te hijsen..
Loodzwaar van het water, stijle helling vol scherp riet, en met m'n skates tot m'n kuiten vast in de drek.

Hilarisch..
De weg terug naar huis ook.. Iedereen die je tegen kwam..
Gelukkig had ik niets ernstigs, zo'n snee bloed alleen als een rund, en hebben we er laatst dus kostelijk om kunnen lachen bij het ophalen van deze herinnering.

Ik heb hierna nooit meer geskate..

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 00:17

Hahaa das ook erg :D

Ik had een keer een date en die gozer had commentaar op mijn rijstijl in de auto.

Ik reed 'wel een beetje hard hoor, niet zoals een meisje'

Pff was er al gelijk helemaal klaar mee.. Beetje gas extra hoiii

Owja en zn luchtje rook ook niet lekker dus deze date was vrij snel afgelopen hahaha.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 01:13

Geen date, maar een hele grappige eerste ontmoeting van vanavond. Een beetje een fail, maar hij heeft wel indruk gemaakt! Helaas weet ik door alle haast helemaal niks van hem. Hopelijk zie ik hem nog eens!

Vanavond na het repeteren liep ik op het centraal station en ik moest nog even wachten op de trein. Ik besloot een kop koffie te halen en daar aangekomen deed ik mijn bestelling bij een leuke knul.

Hij zij dat ik er lief en gezellig uitzag, maar toch ook wel wat gevaarlijk 'wijzend naar mijn drumstokken'. Vervolgens vroeg hij of ik ging drummen en nog wat meer over muziek. Ik was heel enthousiast aan het vertellen en ik zie de blik in zijn ogen veranderen. Ik had van alles durven verwachten, maar wat hij vroeg had ik nooit zien aankomen.

"Of ik ook kon breien met die stokken?!" Haha, ik zeek nog net niet in mijn broek van het lachen en stamelde iets dat ik überhaupt niet kon breien, ondanks de verwoede pogingen van mijn oma. We hebben nog even kort lopen geinen totdat ik moest rennen om de laatste trein te halen.

Ik weet zeker dat ik volgende week ook ineens zin heb in een kop koffie na het repeteren! :D Zijn opmerking is de meest falende opmerking die ik ooit heb gehoord, maar hij heeft mij wel goed aan het lachen gekregen. Lach er nu nog steeds om. Hopelijk staat hij er volgende week weer!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 09:29

Of je kunt breien met die drumstokken :') geweldig :')

Nog een datefail:

Aantal jaar terug, ik was 15, was MSN nog dé manier van communiceren :+
Enige nadeel was dat ik, als behoorlijke flirt, behoorlijk wat jongens op MSN had van wie ik niet allemaal wist wie nou wie was (ook omdat je elke dag je naam kon veranderen).

Een vriendin bleef slapen en wij zouden de dag er na met onze vriendengroep(lees: 10 hysterische giebelmeiden die allemaal al volledig in to de boys waren) heerlijk gaan shoppen en lunchen in de stad en dan savonds gaan stappen in de 18+ discotheek.

ik log in op MSN en zet dat alles in mijn naam. Reageert daar dus een jongen op van wie ik niet meer wist wie het was. Erg leuk gesprek gehad met zijn drieën en hij kwam tot de conclusie dat hij de volgende dag ook wel mee wilde. Vriendin enthousiast en die typt dus dat haar dat wel leuk leek. Ik keek haar nog aan met een blik van... Ik weet niet eens meer wie het is... maar zij had de boodschap niet door.

Volgende dag komen we hem dus tegen bij de Mac waar hij op ons stond te wachten.
Nou... afknapper 1, zijn foto was velemale mooier.
Afknapper 2, hij heeft de hele dag als een hond achter mij aangelopen (was ergens ook wel handig want hij droeg mijn tassen :+ ) afknapper 3, hij had het alleen maar over zijn leven en vroeg niet naar dat van mij en was daar ook totaal niet geïnteresseerd in (gevolg: ik hield mij alleen nog maar bezig met vriendinnen en met de kleren en schoenen)

Na verscheidene keren de boodschap verzonden te hebben dat ik er wel klaar mee was en hij wat mij betreft wel mocht gaan (was heel lastig want een andere vriendin was in eens hoteldebotel van hem) uit eindelijk zelf maar naar huis vertrokken...
Springt hij dus in eens op zijn fiets en fietst achter mij aan :roll:

Thuis aangekomen ben ik snel het huis in gerent en heb de deur voor zijn neus dicht gegooid. Mijn ouders waren weg en die jongen heeft de hele dag voor de deur staan bellen. Zowel met de deurbel als zijn fietsbel. Hij heeft mij de hele dag geroepen en was niet bereid te vertrekken. Ik ben uiteindelijk met mijn spullen via de achterdeur naar de vriendin die die veroorzaakt had :') vertrokken.

Toen ik de volgende dag terug kwam stond meneer er weer :oo
Hij was hoogst verbaasd dat ik niet uit huis kwam want hij had er de hele nacht gestaan.
Smiddags kwamen mijn ouders terug en heeft mijn vader hem weg gestuurd.
Hij heeft nog dagen lang gebeld en gesmst en snapte gewoon niet dat ik niet wilde...

Nu jaren later krijg ik minstens 1 keer in de week nog een bericht afkomstig van zijn telefoon (of hij belt anoniem ) met of ik wil afspreken.... Het feit dat ik een relatie heb, al 2,7 jaar lang, maakt niks uit want alles kan kapot...

Iets met wanhopig enzo...

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 09:36

Wow m_d_h, dat vind ik dus echt supercreepy :oo

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 09:43

Ohmygod. Dat is toch je ergste nachtmerrie :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 09:44

Over als man betalen:
In mijn vriendengroep is het als volgt: wil het meisje mee betalen dan kun je een volgende date wel vergeten :+

Persoonlijk vind ik het fijner om wel mee te betalen. Je geniet immers samen van de date en als het goed is heb je beide een leuke tijd gehad. Daarnaast wil ik niet bij iemand in de 'min ' staan.

Mijn vriend wilt nooit dat ik betaal. Wij hebben altijd erge discussies daarover want ik ben van mening dat hij mij zoveel geeft dat ik hem best iets terug mag geven. Volgens hem geef ik hem liefde en meer hoeft hij niet van mij <3 :')

Over met zijn alle uit eten:
Ik geef niet altijd fooi, maar vaak wel. Wij pinnen vaak als wij in een groep zijn, maar we geven altijd aan dat ieder voor zich betaald. Fooi geven we vaak met zijn alle maar niemand voelt zich verplicht daar toe.

Over fooi gesproken: niet echt een date, maar met zijn alle op vakantie gaan(vriendinnen) en 1 iemand had al haar geld halverwege de vakantie op... dat was ook nog eens de gene die het huishoudgeld bij hield, dus toen ze niet kon pinnen dacht ze dat dat kwam door dat we in het buitenland waren, dus gaf ze het huishoudgeld op... Tjah er bleek later dus niks meer op haar rekening te staan.

Iedereen was not amused, maar je moet nog een tijdje met elkaar dus het wordt roeien met de riemen die je hebt. Gaan we uit eten de dag er na... geeft ze 20 euro fooi :oo
Maar zij had geen geld en wij betaalden voor haar... Ze gaf dus ons geld uit aan 20 euro fooi :oo :r _-:( |o
Geloof dat ik zelden zo boos ben geweest op haar en de vriendschap is daarna wel aardig bekoeld... Sterker nog... Nu achteraf kan ik wel zeggen dat dit het begin van het einde was... en dat terwijl wij toen al 14 jaar vrienden waren :o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 09:50

Slina schreef:
Wow m_d_h, dat vind ik dus echt supercreepy :oo

Ik hen vorige week eindelijk de stap genomen om hem via mijn Telefoon maatschappij te laten blokkeren.
Ik wordt echt gek van die vent en hij spoort gewoon echt niet.
Facebook heb ik vanwege die reden ook afgeschermd, sowieso voor hem maar ook voor anderen.
Ik kwam op een gegeven moment ergens aan en toen stond hij daar... Ja hij had op een facebook (toen nog openbaar) gelezen waar ik naar toe ging. :oo

En toen ik zij dat hij wanhopig was toen vertelde hij dat hij juist voor mij een open relatie had... Want hij verlangde zo naar mij :r

Dus dat was de druppel.
Het is lastig om alles voor elkaar te krijgen, want je moet eerst aangifte doen enzo en eigenlijk vond ik dat een beetje onzinnig. Hij heeft niet echt wat verkeerd gedaan zeg maar...
Maar mijn vader, exagent, heeft mij de regels eens even haarfijn uitgelegd, ook wat stalkers kunnen enzo, en heeft mij samen met Vriendlief, gedwongen om aangifte te doen.
Dus als het goed is kan hij mij nu niet meer bellen en smsen enzo :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 09:50

Konstantine schreef:
Ohmygod. Dat is toch je ergste nachtmerrie :=

Leuk is anders inderdaad.

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 10:03

LauraSaskia schreef:
Heeeerlijk topic!

Ik had een beetje een vreemde date op m'n 15e, met een jongen die ik had ontmoet met oud en nieuw. We gingen naar de bioscoop, want daar kun je zo lekker gesprekken voeren en elkaar beter leren kennen enzo.. :') Van te voren een film uitgekozen, maar meneer besloot toch kaartjes te bestellen voor een 16+ horrorfilm. Er werd om m'n ID gevraagd, dus nadat ik per ongeluk mijn halve portemonnee uitstortte over de vloer kwamen we tot de conclusie dat ik nog geen 16 was en dat we dan maar naar een andere film moesten.

Hij hield de hele tijd zijn jas aan, was met zijn telefoon bezig en wanneer ik dan een blik in zijn richting wierp reageerde hij; "Wat." Hij heeft me uiteindelijk wel thuisgebracht en de hele weg over vliegtuigen gepraat. "Deze weg lijkt op een landingsbaan met al die lampjes in de weg." +:)+ Tot ziens.

Vorige week een ontzettend leuke tinderdate gehad met een HELE knappe jongen, maar hij is kleiner dan ik en we blijven waarschijnlijk gewoon vrienden. En werd afgelopen week opeens mee uitgevraagd door een broer van een vriendin van me, dus misschien heb ik aankomende zaterdag wel een sappige datefail (hoop het niet!)

_O-

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 10:28

Geweldig topic! :D

De eerste dates van mij en mijn vriend liepen ook niet zo vlekkenloos.
Eerste date haalde hij mij thuis op en we gingen wat drinken in de stad. Alles leuk en gezellig verlopen dus ging hij nog even mee naar binnen na het thuisbrengen ik was toch alleen. Alleen toen we binnen kwamen waren mijn ouders al thuis en kreeg ie gelijk een verhoor arme jongen.

Tweede date ongeveer het zelfde alleen waren toen mijn ouders op vakantie. Toen we bij mij thuis waren kwam ik erachter dat allebij mijn huissleutels in huis lagen oeps. Toen heeft hij mij naar de andere kant van de stad gebracht naar mijn opa en oma om een sleutel te halen en weer terug.

Een paar weken later inmiddels dik aan ging ik voor het eerst mee naar zijn vriendengroep. Ze gingen uit eten voor pasen. Op het toetje zat een wafeltje met slagroom en saus. Deze hoefde hij niet en wou hij mij in de mond stoppen. Ik had het niet door en het belande op mijn schoot. Natuurlijk een lichte broek aan en bleef er een mooie rode vlek over van de saus. Opzich niet zoon ramp alleen zat de vlek net bij mijn kruis. Dat heb ik geweten de rest van de avond.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 10:31

Net zoals vele anderen heb ik op het beruchte tinder gezeten :Y). Ik had daar wel een leuke jongen ontmoet en we gingen al snel WhatsAppen.

Op een avond hadden een vriendin en ik besloten een hele fles sambuca weg te tanken, voordat we gingen stappen(Snap niet dat ik ooit heb gedaan :+). Hij ging ook stappen in dezelfde stad, maar wel op een andere plek. Op een gegeven moment sta ik buiten en zijn mijn benen gewoon letterlijk elastiek geworden. Ik kon niet meer lopen, dus ben half vallend naar een bankje toe gestrompeld. Vriendin was helaas nog binnen. Ik over mijn nek en ondertussen proberen mijn vriendin een appje te sturen, in plaats van dat ik het appje naar mijn vriendin stuur, stuur ik hem naar de tinderjongen :+. Hij helemaal ongerust en waar ben je etc. etc. Ondertussen had mijn vriendin me gevonden en had m’n telefoon afgepakt en gestuurd waar we waren. SNAP NIET WAAROM ZE HET OOIT HEEFT GEDAAN, maar ik kon echt niks meer :') .

En ja hoor daar kwam die aan :') . Ik kon niet meer uit mijn ogen kijken, dus heb hem die avond niet gezien. Maar ik heb de hele tijd in zijn armen gelegen en hij veegde netjes mijn haar uit m’n gezicht. M’n vriendin probeerde ondertussen een taxi te regelen, die mij never nooit wilde meenemen :Y). Dus toen zei ik bel mijn ouders maar! Zij mijn ouders bellen, hup mama en papa in de auto mij ophalen. M’n moeder zat echt te staren naar die jongen van wie the hell is dat :+, me moeder wilde me oppakken en hij oppert lief dat die me wel even optilt en in de auto zet. Zo gezegd zo gedaan!
IK HEB ME DOOD GESCHAAMD DE DAG ERNA. Ik heb aangeboden een keer met mij mee te gaan stappen en dat heeft die gedaan! Was erg gezellig en we hadden ook gezoend. Daarna nog een keer uiteten geweest, maar het was het toch niet. We vonden elkaar erg aardig, maar de chemie was er niet.
Ik snap niet dat die nog met me op date wilde na het kots incident :Y).

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 12:22

Hahaha god sommige zijn wel erg zeg :')

Ik heb niet echt een fail, wel een die zijn handen niet van mij af kon houden, ik heb al meerder malen aangegeven dat ik het niet heel prettig vond dat hij zo dichtbij zat en aan me zat en hij zei ook nog van 'oh kan merken dat je het niet prettig vind', maar gewoon alsnog zijn hand op mijn been/schouder leggen of zijn arm om mij heen slaan :')
Vervolgens aan het einde van de date aangegeven dat ik het wel leuk vond, maar dat er wss niet meer inzat, prima elkaar verder met rust gelaten... Tot ik een paar dagen later op skype kwam, hij vroeg nog een keer of het niks ging worden, en ik zei nog een keer dat het wss niks zou worden, nou en ik krijg in eens de wind van voren van meneer, waar ik het lef vandaan haalde om dit niet meteen te melden om de date en ik zou respectloos zijn, een nietsnut, aandachtstrekker, zou nog maar een kind zijn, want ik was ook nog niet biologisch volwassen zijn (kreeg ook nog een hele lap tekst door gestuurd erover :+ ).

Die jongen heeft ook een enkeltje blokkeer lijst gekregen :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 13:10

Wat een maf Blyth, logisch dat je hem geblokkeerd hebt.

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 14:26

Sandyislief schreef:
Hahaa das ook erg :D

Ik had een keer een date en die gozer had commentaar op mijn rijstijl in de auto.

Ik reed 'wel een beetje hard hoor, niet zoals een meisje'

Pff was er al gelijk helemaal klaar mee.. Beetje gas extra hoiii

Owja en zn luchtje rook ook niet lekker dus deze date was vrij snel afgelopen hahaha.

Hhahaha ik heb zon zelfde date gehad. Hij vond dat ik te hard reed.. Nou rijd dan zelf bij je volgende date :wave: