Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Santos_05 schreef:jullie zijn gewoon niet voor elkaar bestemd. Hij kan niet tegen een zelfstandig iemand en jij niet tegen een controlerend iemand. Met beide is niets mis, hij kan iemand tegenkomen in de toekomst die hij volledig vertrouwd en jij kan iemand tegenkomen die je wel vrij laat en je daarin helemaal vertrouwd.
Ayasha schreef:Tuurlijk heeft die jongen zijn kant maar voor mij is er voor iemand in die mate controleren geen uitvlucht, geen goedpraten, niks, dat vind ik gewoon fout, klaar. Ongeacht de "reden". Als je iemand in die mate wantrouwt moet je er geen relatie mee willen.
.
. Net zo'n bakvisje. Zal niet voor iedereen gelden, maar als je je na een paar maanden al gaat ergeren, sja. Einde verhaal hé. Ayasha schreef:arme jongen?!!
Die idioot eist een foto van haar op het werk als bewijst dat ze werkt... Iemand met een enkelband moet minder bewijzen leveren.
Welke concessies moet ze doen? Haar leven op geven om bij die arme kleine lieve jongen te zijn zodat ie zich vooral niet onzeker voelt.
Jannepauli schreef:Ach TS, ik had eerder de draak met je gestoken dus nu maar even serieus.. waarom zet je er niet gewoon een punt achter? Bang voor stalken? Dat wordt je nu toch ook al. Vind het ook wel sneu voor die knul, de manier waarop jij je uit over hem lijkt me dat jij ook de hoofdprijs niet bent..

Ayasha schreef:arme jongen?!!
Die idioot eist een foto van haar op het werk als bewijst dat ze werkt... Iemand met een enkelband moet minder bewijzen leveren.
Welke concessies moet ze doen? Haar leven op geven om bij die arme kleine lieve jongen te zijn zodat ie zich vooral niet onzeker voelt.

.
NatasjavE schreef:Klinkt als een man die niet geschikt is voor een paardenmeisje.
Paardenmeisjes hebben mijn inziens meer vrijheid nodig dan een gemiddelde vrouw. Want laten we wel wezen,....paardenhobby kost veel tijd.
. Hoeveel vrijheid je nodig hebt is echt niet afhankelijk van je hobby, maar van je karakter
.