Vriend controleerd alles!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:29

Het lijkt me inderdaad beter om te speculeren over een kant die we nooit gaan horen en er van alles bij te halen (zoals dat TS vreemd gaat) dat niet waar blijkt te zijn tenzij TS glashard liegt maar goed, als we daar van uit gaan (dat TS alles bij elkaar liegt) heeft het hele topic geen zin. :+

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:31

Patries90 schreef:
Hebben hier maar 1 kant van het verhaal...
Dus om nu direct daar heel hard in mee te gaan...

Tja, dat is een béééétje het idee... , TS zit er mee om hoog en vraagt wat ze moet doen, het is HAAR topic en niet dat van haar vriendje..

PowerReiner

Re: Vriend controleerd alles!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:33

Alle topics zijn 1 kant van het verhaal. Nogal logisch.

Ze vraagt advies voor een situatie zoals zij dat beleefd. Dat hoeft niet per definitie hetzelfde te zijn als hoe het is.

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:33

Nou lijkt me ook niet nodig...

Alleen uit haar schrijven blijkt voor mij wel een beetje dat ze er zelf duidelijk klaar mee is..
En als dat zo is kun je dingen misschien wat erger voor doen als ze zijn.. omdat ze zich er zo aan ergert.. Wil alleen maar zeggen dat die jongen ook zijn kant van het verhaal heeft en dat je dat misschien niet direct moet vergelijken met mensen die enkelbanden nodig hebben ;-)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:35

Tuurlijk heeft die jongen zijn kant maar voor mij is er voor iemand in die mate controleren geen uitvlucht, geen goedpraten, niks, dat vind ik gewoon fout, klaar. Ongeacht de "reden". Als je iemand in die mate wantrouwt moet je er geen relatie mee willen.

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:39

Oh dat ben ik ook wel met je eens. Als het zo erg is dat je dan zeker geen relatie moet willen met zo iemand...

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:43

Niet heel de discussie gelezen.
Ik kan je wel zeggen TS dat dat erger word..
Hier ging het ook zo extreem van midden in de nacht m'n gsm pakken om berichten, facebook alles te checken.
Het wachtwoord mocht niet veranderd worden want was ie woest en had ik volgens hem zeker iets te verbergen.
Deed achter m'n rug mensen bedreigen en uit mijn naam dingen sturen..
Ook een persoon met verleden dus had ook schrik voor agressie en stalking.

Uiteindelijk ben ik gedumpt en was was ik vrij!
Heeft nu een andere relatie en daar gaat het zelf zo aan toe weeral, enkel het meisje ziet het nog niet...

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:45

jullie zijn gewoon niet voor elkaar bestemd. Hij kan niet tegen een zelfstandig iemand en jij niet tegen een controlerend iemand. Met beide is niets mis, hij kan iemand tegenkomen in de toekomst die hij volledig vertrouwd en jij kan iemand tegenkomen die je wel vrij laat en je daarin helemaal vertrouwd.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:50

Santos_05 schreef:
jullie zijn gewoon niet voor elkaar bestemd. Hij kan niet tegen een zelfstandig iemand en jij niet tegen een controlerend iemand. Met beide is niets mis, hij kan iemand tegenkomen in de toekomst die hij volledig vertrouwd en jij kan iemand tegenkomen die je wel vrij laat en je daarin helemaal vertrouwd.

Hier ben ik het volledig mee eens!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 17:51

Ayasha schreef:
Tuurlijk heeft die jongen zijn kant maar voor mij is er voor iemand in die mate controleren geen uitvlucht, geen goedpraten, niks, dat vind ik gewoon fout, klaar. Ongeacht de "reden". Als je iemand in die mate wantrouwt moet je er geen relatie mee willen.

En dan komen we weer bij dezelfde vraag uit, waarom dit topic? TS heeft in de OP haar conclusie al getrokken :7.

Al snap ik een bepaalde mate van wantrouwen (vertrouwen moet groeien, hé) in een prille relatie best wel. Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar juist in het begin ben ik nog echt verliefd en zo en app ik me helemaal dood :)). Net zo'n bakvisje. Zal niet voor iedereen gelden, maar als je je na een paar maanden al gaat ergeren, sja. Einde verhaal hé.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 17:56

Ik zou maken dat ik weg kom! Dit gaat waarschijnlijk van kwaad tot erger.....

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 17:58

Phoeh wat herkenbaar allemaal ! Ik had ook zo'n ex.
Tja of het Tot hem doordringt weetje niet, maar een goed gesprek met hem voeren.
Ik heb toen op een gegeven moment gezegt dat ik er klaar mee was, en bij hem weg ging.
Toen dringde het pas tot hem Door, en ging die in therapie enz enz.
Maar vaak blijkt dat dit zo'n lang proces is. En het voorkomt uit het verleden...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:16

Ayasha schreef:
arme jongen?!!

Die idioot eist een foto van haar op het werk als bewijst dat ze werkt... Iemand met een enkelband moet minder bewijzen leveren. :?
Welke concessies moet ze doen? Haar leven op geven om bij die arme kleine lieve jongen te zijn zodat ie zich vooral niet onzeker voelt. :(:)

Precies dit.
TS, heb je die foto ook gestuurd? Puur nieuwsgierigheid :D

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:18

Jannepauli schreef:
Ach TS, ik had eerder de draak met je gestoken dus nu maar even serieus.. waarom zet je er niet gewoon een punt achter? Bang voor stalken? Dat wordt je nu toch ook al. Vind het ook wel sneu voor die knul, de manier waarop jij je uit over hem lijkt me dat jij ook de hoofdprijs niet bent.. :))

:j

*pakt popcorn*

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 18:25

Het ging gedeeltelijk om advies maar ook om te lezen hoe anderen zijn omgegaan met een soort gelijke situatie.

Ik heb mijn besluit ook genomen, ik ga met hem.praten en goed ook, wil hij het niet in het over.

Daarnaast ga ik het stipjes verwijderen van dit topic.

De mensen die me goed advies hebben gegeven en geen conclusie hebben getrokken Dank je wel!

Ik stop met het volgen van dit topic, omdat ik de aannames met dat ik vreemd zou gaan en dat er zelf het woord soap in voor komt gaat mij te ver. Ik vroeg om advies, als ik in een hokje gestopt zou willen worden met allemaal aannames had ik dat wel gemeld, maar helaas zijn er altijd mensen die de bende moeten omdraaien en voor verwarring voor anderen moeten zorgen. Wil je me Nog advies geven of tips, mag je gerust een privé bericht sturen.

Bij deze bedankt.

En nog even kort tegenover jannepauli, niemand is perfect, ik ook niet. Maar het feit dat jij hem.sneu noemt, ja het is ook sneu dat hij zo een controlfreak is. Maar dat je het zo spreekt alsof het mijn schuld is vinu ik zeer jammer. Ik ben altijd en nog steeds eerlijk tegen mijn vriend en uit me gevoelens naar hem, dus het feit dat jij dit zegt valt me vies tegen.

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:39

Pf wat een conclusie s trekken sommige uit dit verhaal zeg . Je kan er soms een serie van maken...
Meid,
Doe wat goed voelt voor jezelf. Zo te lezen passen jullie toch niet zo goed bij elkaar . Ik ben ook van vrijheid blijheid ,dat betekend niet dat ik er maar op los leef . Heb gelukkig al 13 jaar een relatie met iemand die ook lekker z'n ding doet.
Ik denk dat jij ook gelukkiger wordt met iemand die in dat opzicht beter bij je past en hij ook bij iemand die meer bij elkaar( met elkaar in contact)wil zijn.
Dapper van je dat je het nog een kans geeft maar wees ook reëel , ook naar zijn behoeftes. Als jij daar niet in kan voorzien kan hij beter af zijn met een andere vriendin.
Met mijn ex zat ik een beetje in hetzelfde schuitje als jij je nu in bevind. Nadat ik de relatie verbrak heeft ie me ook een aantal weken gestalkt maar dat ging gelukkig over ( hij werd daar niet gewelddadig of bedreigend bij)
Sterkte met dit alles

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:20

Ayasha schreef:
arme jongen?!!

Die idioot eist een foto van haar op het werk als bewijst dat ze werkt... Iemand met een enkelband moet minder bewijzen leveren. :?
Welke concessies moet ze doen? Haar leven op geven om bij die arme kleine lieve jongen te zijn zodat ie zich vooral niet onzeker voelt. :(:)

Dat komt niet 1,2,3 in hem op. ;)
Persoonlijk denk ik dat ts hem al vaker (onbewust) heeft afgewezen en dan iets anders is gaan doen.
Je kan en een leven hebben en ook gewoon een relatie hebben.

Hier ook vrijheid blijheid, lief woont 3,5 uur verderop.
Maar ik wordt niet blij als ik een dag lang geen apje heb gehad en dat voelt ook niet opgelucht.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:22

In de tijd dat er geen mobieltjes/internet enz bestond hadden we het toch wel gemakkelijker. Als je elkaar zag was het geweldig en de tijd ertussen in deed je gewoon je ding, school,sport , werk enz. Had je elkaar tenminste wat te vertellen op de woensdagavond en het weekend.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:09

Suus 1 belangrijke vraag: hou jij nog van hem?

Nou zou een vier maanden relatie al niet echt houden houden van zijn maar zie jij zelf zelf al gelukkig samen zijn elke dag naast elkaar wakker worden en misschien ooit kindje van hem krijgen en trouwen en noem maar op. Zie je dat niet in hem geef je zelf al antwoord en moet je niet meer tijd weg gooien dan je voor je gevoel al doet.

Je weet niet zegt

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:21

Ik hoop toch niet dat kinderen en trouwen de criteria zijn voor een goede relatie waarin je toekomst ziet ;(.

Verder is dat wel een goede vraag om te stellen, zie jij jezelf over zoveel jaar nog samen met hem, zie je een toekomst samen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:26

Klinkt als een man die niet geschikt is voor een paardenmeisje.

Paardenmeisjes hebben mijn inziens meer vrijheid nodig dan een gemiddelde vrouw. Want laten we wel wezen,....paardenhobby kost veel tijd.

Dumpen dus.

En als hij je niet vertrouwd,...nou,...dumpen dus.

Gaat ie maar opzoek naar een chiwawa.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:38

TS. Jou verhaal klinkt mij te bekend in de oren precies zo hoe mijn ex dus ook was of nog steeds is. Alleen was mijn ex daarnaast ook nog eens seksverslaafd :o

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:48

NatasjavE schreef:
Klinkt als een man die niet geschikt is voor een paardenmeisje.

Paardenmeisjes hebben mijn inziens meer vrijheid nodig dan een gemiddelde vrouw. Want laten we wel wezen,....paardenhobby kost veel tijd.

Sorry, maar dit slaat echt nergens op :)). Hoeveel vrijheid je nodig hebt is echt niet afhankelijk van je hobby, maar van je karakter :').

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:54

Bepaalde hobby's trekken toch meer bepaalde karakters aan. De gemiddelde ballerina zal een ander type zijn dan de gemiddelde ruiter/bergbeklimster.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:59

Ik ben het er wel mee eens. Een paard kost veel tijd en energie. Maar een andere hobby kan ook veel tijd kosten. Misschien heeft hij helemaal geen hobby en daarom zeeën van tijd en begrijpt hij haar niet. Zwaar irritant als iemand je zo wantrouwt :+
Ik zou er psychisch van worden
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 10-10-14 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt