Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maflinger_S schreef:Broerlief heeft het waarschijnlijk druk met andere dingen.
Goed voor jouw gemoedsrust dat het oude huis is opgeleverd, je moeder weer bereikbaar is en zich steeds meer thuis kan voelen in haar nieuwe huis.
Zennnnnnnn.....
. En ja, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Broerlief denkt dat ie klaar is. En laat zijn moeke en zus gewoon stikken.
pmarena schreef:Hoe ist verder met moeders, komt ze wel over alsof ze echt het ziet zitten in het nieuwe huisje...?
) Hij had de badkamer zo vol gebouwd dat ze nog net van 1 kant af op het toilet kon gaan zitten.... Mijn man kon dat niet aanzien afgelopen zondag dat hij alles bij elkaar had geraapt en op de zolder in een hoek heeft neergelegd. Als mijn man het er niet weg had gehaald had ze zich nog steeds bij het aanrecht kunnen wassen... Even douchen is toch wel erg prettig hoor! 
kally schreef:Inzicht van een erwtje.......
) om te vragen of ze nog steeds kwam met kerst en zo ja welke dag van de 2. Dit was al afgesproken op haar verjaardag, ze weten dondersgoed dat moeders altijd 1ste kerstdag bij ons is. Het leek haast wel alsof hij hoopte dat ze zei nee ik kom niet meer ofzo... Moeders heeft weinig zin om te gaan vandaag naar hun, ze is bang om de verkeerde dingen te zeggen en loopt daardoor erg op haar tenen, ze heeft geen zin meer in gedoe en dat kan ik goed snappen. Met haar 80ste heeft ze ons nog verslagen met scrabble!
.)