Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pion schreef:Je doet aannames sneeuwpop
)
sneeuwpop schreef:Pion schreef:Je doet aannames sneeuwpop
Je geeft zelf aan dat de Hoofdcassière je een belletje gaf. Lijkt me niet dat die dat doet wanneer je vrolijk kijkt.
Ik zou me kapot schamen als iemand, zeker de Hoofdcassière dat tegen me zou zeggen.
Wij hadden er ook 1 in de groep die nog net niet helemaal de klanten weg jaagt met haar zogenaamde "neutraal" hoofd.
Het is bij haar ook altijd rustiger tenzij het heel druk is en mensen echt hopen op de snelste kassa. (Sta je bij haar ook niet in de beste rij)
Overigens keek ze als ze vrij was en boodschappen deed toch heel anders . Met solliciteren ook....

Erg treurig vind ik dat. Ik vind dat dat heel veel vertelt over de persoonlijkheid van mensen ook
Mensen die helemaal aan het begin van de band blijven staan terwijl ze al bijna aan de beurt zijn, waardoor jij je boodschappen niet alvast op de band kan zetten. Klanten die tijdens het inpakken een bakje blauwe bessen laten vallen en dan een nieuw willen en het personeel mag opruimen.
Bhriseis schreef:Blauwe besjes zijn daar veel te kwetsbaar voor; een keer iets te hard aanraken en ze zijn gekneusd en naar de vaantjes.
Ik vind dat het als klant echt je eigen verantwoordelijkheid is om je spullen zelf te sorteren voor je ze laat inscannen. Ik zet breekbaars altijd netjes apart, maar ik kreeg de kriebels van opmerkingen als 'Geef me eens die zes flessen cola eerst aan' - die helemaal achteraan op de band staan. Zet ze dan zelf vooraan, mens
Bhriseis schreef:Ja precies, natuurlijk doe je het dan wel, maar na de zoveelste onbeschofte klant die dag doe je het toch met iets minder plezier
Petrichor schreef:Als kassamedewerkster irriteer ik mij juist aan veel klanten. Heel veel klanten kijken vreselijk minderwaardig naar mensen die achter de kassa zitten want die zijn toch dom en ongeschoold.
Verder heb ik een bloedhekel aan overdreven kassamedewerkers. Gewoon netjes goedemiddag eventueel een praatje als de situatie er na is en weer tot ziens. Maar niet van dat overdreven gedoe, zoals pff zucht steun ben al om half 9 begonnen en ik moet nog tot 6 en blablabla.
VivaLaVida schreef:Ik heb echt een schijthekel aan andere klanten die de cassiere niet groeten en dan bijv alleen "pinnen" zeggen.vooral van die kids van n jaar of10. Dan denk ik heefr je moeder je dat nou niet geleerd??? En moet ik op mn tong bijten om nikste zeggen.
Vervolgens komt er weer nauwelijks geluid uit. Maar wanneer ze willen betalen is het: PINNEN!! Waarop ik dan weer zeg: Oke mevrouw, dat ga ik voor u regelen!
Klaar met pinnen dan nog even: Tot ziens en een heel fijn weekend gewenst!
Petrichor schreef:Dus ik vraag mag hij een snoepje? Zegt die vrouw helemaal rood aangelopen en kwaad: JA ZIJ MAG EEN SNOEPJE!!Dus ik zeg zo droog mogelijk, oh sorry ik had nog niet echt gekeken ik zeg uit automatisme altijd hij.
Toen die vrouw weg was hadden al die andere mensen in de rij de slappe lach, want iedereen zat raar op te kijken dat het een meisje was.