Gewoon beleeft feliciteren en daarna jezelf trakteren op iets waar je heeeeeel blij van wordt om jezelf te belonen dat je zo volwassen bent geweest om te feliciteren
Hier ook wat getindert, laatst er weer op gezet en ik wist ook weer waarom ik ermee gekapt was . Wel dankzij tinder wat lichaamsbeweging gehad
Ik wilde bijna vandaag een ritje CameraNu doen om te gaan shoppen... Maar niet zo heel erg verstandig. Zo denk toch maar even naar buiten ofzo. Even naar het strand met camera denk ik.
Ik word straks ergens opgehaald door een paar klasgenoten en ik weet nog steeds niet wat we gaan doen.. Ik haat verrassingen! Richard jij ook hier, strand is het wel mooi weer voor vandaag toch? Lekker uitwaaien!
minikatje
Geplaatst: 27-09-14 12:38
Bagheera_206 schreef:
Dank je wel. Eens bedenken waar ik mijzelf vandaag mee ga afleiden.
Kom naar doolhof ruurlo, heb nog wel een alicejurkje liggen
Iedereen heel veel sterkte, hebben jullie ook dat het zo moeilijk is geen contact met je ex te zoeken?
Gister was ik een jaar en 11 maanden samen. Er is deze zomer al heel veel gebeurd, hij heeft me toen bedrogen. De laatste week vertrouwde ik hem weer niet zo met een meisje bij hem op school. Gister is daar ruzie van gekomen en is het uit gegaan. Hele plannen voor ons 2 jaar samen zijn maar nu zal het enkel een poedersuiker worden.. Ik was meer daar als thuis, zijn familie voelde meer familie als mijn eigen, en zijn hondje.. ik zei ook altijd mijn hondje Ik was echt nog enorm verliefd maar hij was vaak bot, het ging net iets beter na een flink gesprek. En nu is het dus alsnog uit gegaan.. Ik ben dan altijd iemand die wanhopig contact blijft zoeken, en constant kijkt of hij nog op app heeft gezeten, maar dat moet ik nu dus echt niet doen. Alleen vanochtend werd ik naar wakker, hij stuurde elke nacht een lief berichtje en gisterochend kreeg ik er een met dat hij echt voor me zou vechten en bij mij wilde blijven. Vanochtend voor het eerst zonder lief appje wakker geworden.. En net een appje ontvangen dat hij t echt niet meer wilde proberen en dat t niet werkte. In zijn status stond iets van iedereen zal je pijn doen maar je moet de gene zoeken die t waard is af en toe om t lijden. Heb m een app gestuurd met bedankt dat ik het niet waard ben en toen de blok er op. Nou dat was 2 jaar relatie. Weg.
Sterkte Vera.. klote van die status zeg. Echt zo vervelend, hij weet waarschijnlijk dat je dat ziet.
Sheran
Geplaatst: 27-09-14 14:03
Maar waarom zou je geen contact met je ex zoeken? Ik vind het fijn om met ze om te blijven gaan. Eentje is nog steeds mijn allerbeste vriend en een ander mijn op een na beste vriend... er is een ander die ik nooit meer spreek maar die bedoelde het uiteindelijk allemaal ook niet serieus.
Misschien ooit, maar na 2 jaar relatie zie ik het niet voor me om vrienden te blijven.. Dan ga ik hem alleen smeken om nog is na te denken. Bedankt, ja ik denk het wel.. Hij kan wat dat betreft ook zo gemeen zijn
Ik ben zo blij dat ik dit topic tegen ben gekomen! Heerlijk, lotgenoten! Een hoop herkenbare verhalen. Bij mij is het na 4 jaar vandaag officieel over. Al 2 maanden ging het niet goed, omdat ik graag kinderen wil en hij onderhand eens moest beslissen wat hij wil (4 jaar lang geroepen dat ie het niet wist). Hij vond dat ie onder druk stond en dus zei hij nee. Vorige maand is ie het huis uit gegaan, maar we zagen/spraken elkaar nog wel. Gisteravond even flink boos geworden, omdat hij de ene keer zegt dat ie wel wil en de andere keer zegt dat ie niet wil. Hij gaf toen aan wel te willen, maar nog even na wilde denken. Toen is hij naar huis gegaan. Vanmorgen belde hij me met de mededeling dat hij bij de grootste slet hier uit de buurt thuis was beland. Ik heb hem de huid vol gescholden en gezegd dat het klaar is. Durft hij nog te zeggen dat hij niet weet of hij nu wel de goede keuze heeft gemaakt. Het is gewoon misselijkmakend! Ik ben echt heel boos op hun allebei, want haar ken ik ook. Ik hoor hem nog zeggen: zo'n vies wijf, daar kan ik het niet op... Ongelooflijk. Ik voel me echt genept.
Dat is nog eens even je lekker achter je rug om vreemd gaan zeg. Wat een rotstreek!
Mutsie93
Geplaatst: 27-09-14 18:21
Wat een verhalen hier zeg, iedereen veel sterkte en vanaf hier een dikke knuffel!
Ik heb zelf in juni dit jaar een relatie verbroken van 2,5 jaar, we zijn na lang praten goed uit elkaar gegaan. Alleen daarna is er zo veel gebeurd, waardoor ik me niet echt meer veilig voel (voor de gene die willen weten wat er is gebeurd pb staat open).
In die tijd ben ik voor de grap met tinder begonnen, en daar ben ik met een onwijs leuke en lieve jongen aan de praat geraakt, en inmiddels heb ik een relatie met hem Dus tinder kan ook nog op iets goede uitlopen :p