Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Wel dankzij tinder wat lichaamsbeweging gehad
Maar niet zo heel erg verstandig.
Zo denk toch maar even naar buiten ofzo. Even naar het strand met camera denk ik.
Zit hier nu braaf te wachten op de pier, terwijl camera iedere 10 seconden een foto maakt.
Hele plannen voor ons 2 jaar samen zijn maar nu zal het enkel een poedersuiker worden.. Ik was meer daar als thuis, zijn familie voelde meer familie als mijn eigen, en zijn hondje.. ik zei ook altijd mijn hondje
Ik was echt nog enorm verliefd maar hij was vaak bot, het ging net iets beter na een flink gesprek. En nu is het dus alsnog uit gegaan.. Ik ben dan altijd iemand die wanhopig contact blijft zoeken, en constant kijkt of hij nog op app heeft gezeten, maar dat moet ik nu dus echt niet doen. Alleen vanochtend werd ik naar wakker, hij stuurde elke nacht een lief berichtje en gisterochend kreeg ik er een met dat hij echt voor me zou vechten en bij mij wilde blijven. Vanochtend voor het eerst zonder lief appje wakker geworden.. En net een appje ontvangen dat hij t echt niet meer wilde proberen en dat t niet werkte. In zijn status stond iets van iedereen zal je pijn doen maar je moet de gene zoeken die t waard is af en toe om t lijden. Heb m een app gestuurd met bedankt dat ik het niet waard ben en toen de blok er op. Nou dat was 2 jaar relatie. Weg.