Rioolspin (?) in mijn wasgoed... Help? :(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 13:42

Ik zal hem eens even opzoeken, want ik hem hem daarna in een App naar mijn man gestuurd met een hoop gevloek erbij hahaha!

Edit:

Afbeelding

Gelukkig zijn de mannen kleiner dan de vrouwtjes :') _/-\o_

PureSG

Re: Rioolspin (?) in mijn wasgoed... Help? :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 14:13

_O- _O- wat ligt ie er vredig bij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 14:20

Hier een kat die grapjes uithaalt met mijn angst voor spinnen.... Poezel zit net lief op schoot, schiet ineens overeind, staart ergens naar met die bekende focus, begint te grommen en blazen.... Ik schiet naar voren van de bank en draai me in halve doodsangst om, klaar om weg te rennen voor de zeer zekere grote gruwel op de muur en..........zie een ieniemienie spinnetje ter grootte van een speldenknop...

Die kon ik aan!
(maar spinnetje was al opgeademd door poezel voor ik klaar was met lachen)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 14:41

Gekke poezel :D

aardbeitje_ schreef:
_O- _O- wat ligt ie er vredig bij!

Ja he :D
Zo heb ik ze het liefst <<)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 15:21

_O- Tica :')

Zo heb ik ze ook het liefst inderdaad Robynn. :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:55

Iehk ja zulke grote hebben wij hier ook. En dan rent ie voorbij over de witte muren en dan lijkt ie helemaal zo enorm. -O-

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:58

Afbeelding

:)*

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:11

Ik kom terug van paardlief, zit op de fiets ben muziek aan het luisteren dus doe hoesje van telefoon even open om een ander nummer te luisteren, (flip case) doe hem dicht, thuis doe ik hem open zit er een half geplette spin in. Ik snap niet fat ik er niet van schrok, gebeurd normaal wel :')

Ik durf ze trouwens niet te vermoorden, roep altijd keihard dat iemand ze weg moet halen want weghalen durf ik ook niet. Voor pletten ben ik panish met dat 'krak splat' geluid. .... 1 van mijn grootste nachtmerries is dus ook op slakken staan.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:29

Anders kun je misschien gebruik maken van deze handleiding :')

Afbeelding

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:30

Toen ik vroeger naar school fietste lagen er vaak naaktslakken op het fietspad. Probeerde ze altijd wel te ontwijken maar soms kon dat gewoon niet omdat het er zoveel waren. Dat geluid dan. ... fflllt fllt flllt. ... iew!

Bij mij werkt de electronische vliegen mepper trouwens niet bij zulke grote spinnen. Worden ze alleen maar boos van -O-

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:35

Gelukkig is i er niet meer. Ik Flip ook van zulke spinnen :') .

Laatst zat onze poezel te spelen, ik denk ach ze is aan het spelen. Op een gegeven moment begon ze te miauwen dus ik dacht, moet maar eens kijken. Gaaadver daar lag i hoor, nou ik heb groot gereedschap er bij gehaald en wel 50 keer gemept geloof ik. :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:25

Ik las net dat die huisspinnen, die zwarte engerds, nog kunnen bijten ook.... -O-

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:27

Suzanne F. schreef:
Ik las net dat die huisspinnen, die zwarte engerds, nog kunnen bijten ook.... -O-

Maar elke spin kan toch bijten? :o?

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:33

Als ik zo'n ding zie sta ik daar niet eens bij stil. Ik ben bang voor de spin, niet zozeer voor zijn tanden. Kanslozer kan toch niet :')

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:35

Kirsha schreef:
Als ik zo'n ding zie sta ik daar niet eens bij stil. Ik ben bang voor de spin, niet zozeer voor zijn tanden. Kanslozer kan toch niet :')

Same here :')

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:43

iedere spin kan bijten, sterker nog iedere spin heeft gif.. daarom is een hooiwagen bijvoorbeeld ook geen spin, maar een spinachtige (geen gifklieren en lijf bestaat uit twee delen)

echter vrijwel geen enkele spin kan onze huid doorboren.. en ook nog eens met welk nut?
opvreten kunnen ze ons niet, dus de aanval op ons inzetten is compleet overbodig. hoewel, misschien ziet hij al die mensen met vliegenmeppers als voedselconcurrent (weet zo'n beest veel wat jij met al die vliegen en muggen wil gaan doen)

het enige waarom een voor ons giftige spin ook daadwerkelijk zou bijten is als hij voor zijn leven vreest. Grijns dus berg die boeken, vliegenmeppers, hamers en geweren nu maar op :)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:24

Haha wat een geweldige topic!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 18:38

elenaMM77 schreef:
iedere spin kan bijten, sterker nog iedere spin heeft gif.. daarom is een hooiwagen bijvoorbeeld ook geen spin, maar een spinachtige (geen gifklieren en lijf bestaat uit twee delen)

echter vrijwel geen enkele spin kan onze huid doorboren.. en ook nog eens met welk nut?
opvreten kunnen ze ons niet, dus de aanval op ons inzetten is compleet overbodig. hoewel, misschien ziet hij al die mensen met vliegenmeppers als voedselconcurrent (weet zo'n beest veel wat jij met al die vliegen en muggen wil gaan doen)

het enige waarom een voor ons giftige spin ook daadwerkelijk zou bijten is als hij voor zijn leven vreest. Grijns dus berg die boeken, vliegenmeppers, hamers en geweren nu maar op :)

Weer wat geleerd. :j
Ik leer redelijk veel over spinnen in dit topic. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:43

Ik kreeg gewoon echt een rilling over mijn rug toen ik de woorden "giftanden" en "spinachtige" las :')

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:50

Ook ik word paranoïde van dit topic :') En ik weet dan waar onze papa-spin (zo noemt mijn zoontje al die grote gruwels) zit, maar durf hem niet dood te maken :x

Toevallig geen dappere bokker in de buurt O:)

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:55

O Robynn, ZO veel respect!! Ging ie ook echt dood aan die elektrische vliegenmepper? Hier zouden ze dat overleven :=

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:55

Whoow..toevallig dit topic!!

Vanochtend ... opeens een MEGA spin in mijn pad ... durfte er niet overheen en dus er niet langs.
Heb mn zak konijnenvoer geprobeerd op hem te gooien .. mis ... maar hij rende wel weg _/-\o_
Zo een grote heb ik echt serieus nog nooit gezien ... en dat zit op mn balkon :n
Hij is weggerend en ik weet dus niet waarheen :?

Ding had echt een diameter van ong ... 6cm ... en een lijfje van 1 ofzo ... ziek groot ding %)
O en hij was zwart ... griezel ...

Ik kan echt niet meer normaal op mn balkon zitten nu ... no way!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 19:54

Bah sinds dit topic zie ik net wat te veel spinnen. :') Net heeft mijn vader het vieze mannetje weggehaald en gister is zijn vrouwtje vermoord.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 19:57

Gelukkig laat mijn telefoon niet strandaard alle foto's zien, want ik wil niet weten wat ik tegenkom :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:01

M'n vriend heeft nu storingsdienst en ik heb nu zo het gevoel dat ik uitgerekend vanavond een spin tegen ga komen....