SAKKIA schreef:Leverage schreef:Ik denk dat ik maar ga stoppen met het volgen van alle nieuwsberichten, word er niet goed vanMaar op tv word je er aan de andere kant ook bijna dagelijks mee geconfronteerd met die groeiende dreiging voor NL. Hoorde laatst op m'n werk dat er al een negatief reisadvies is voor Londen.
Ik heb dit even opgezocht en dit is dus niet waar. Er is nergens een negatief reisadvies voor Londen.
Nu ben ik zo, dat als ik zoiets hoor, eens ga kijken of dit ook echt zo is. Je kunt het makkelijk opzoeken. Soms blijkt er dan niks van waar en heb ik mij misschien voor niks bang laten maken.
Is dat zo? Dat gerucht moet dan toch ergens vandaan komen als ze 't er hier over hebben, ook al is het niet waar?
Maar op tv word je er aan de andere kant ook bijna dagelijks mee geconfronteerd met die groeiende dreiging voor NL. Hoorde laatst op m'n werk dat er al een negatief reisadvies is voor Londen.
2 keer per week hangt hij een heel verhaal op over hoe gigantisch dichtbij het uitbreken van de oorlog wel niet is. Hij heeft trouwens vandaag verteld dat Nederland voor het eerst in jaren officieel in oorlog is met een ander land. Ik krijg het er heel benauwd van en ik vind het nu wel erg eng.