Mag ik me ook melden? Ik heb ook weinig vrienden, helaas. Waardoor ik ook teveel aan mn vriend ga hangen en hem moeilijk 'los kan laten' als hij wil gaan stappen.. Stappen heb ik maar weinig gedaan ondanks dat ik 21 ben, omdat ik tot een klein jaar geleden medicijnen gebruikte die niet in combinatie met drank konden. Nu gebruik ik dat niet meer, maar veel oude 'vrienden' spreek ik niet meer en de mogelijkheid om met vrienden te gaan stappen is er dus nog maar weinig.. helaas! Ik heb nu 1,5 jaar een relatie maar mijn vriend wil ook met enige regelmaat met zn vriend blijven stappen, waarover we de afgelopen tijd wat ruzies hebben gehad (onzekere, 'vriendloze' ik, hij heeft een single zuiplap als vriend en drinkt graag veel = slechte combi
) Ik kom uit Heemstede, aanplaksel van Haarlem. Hoop hier misschien wat leuke mensen te ontmoeten waarmee ik zelf ook plezier mee kan beleven!

Bovendien lijkt het me dat je gaat karten, omdat het gezellig en leuk is, niet om een wedstrijdje te doen wie de beste is. Dat is vaak wel inbegrepen, maar totaal niet het doel van activiteit. Het lijkt me niet dat jouw collega's wel iedere maand op de kartbaan zitten, want het is best een dure aangelegenheid als je kijkt naar de gereden tijd en de prijs.