Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Slina schreef:kellaxy schreef:Wat ik me dan afvraag, hoe is jullie vriend daaronder als het minder gebeurt dan het gemiddelde?
Die van mij moet sowieso niet zeuren.
Dat hele 'mannen willen altijd' klopt niet.
Altijd als ik wil, heeft hij geen zin/moe/geen tijd :')
Ayasha schreef:Pil en spiraal voorkomen volgens mij je eisprong niet... Die voorkomen dat het kan innestelen. (maken het baarmoederslijmlies vrucht-onvriendelijk)
Citaat:Hormonen hebben een grote impact en diverse effecten. Naast aandrijving van het hormonale systeem, spelen ze i.s.m. met het zenuwstelsel ook een grote rol bij emotie, humeur, stemming, seks, stress en gedrag
Odatje schreef:maximuss schreef:Hmmm duidelijk meer stemmen dan reacties...
Goh, als niet samenwonend koppel blijkbaar toch nog bovengemiddeld, daar schrik ik eigenlijk wel een beetje van...
Ik dacht dat de gemiddelde medemens actiever was :-p...
Hetzelfde hier haha!
Santos_05 schreef:het verschil is, als je samenwoont dat is het 'normaal' dat je in hetzelfde bed slaapt. Ieder heeft zijn eigen leven, hobbies en ritme, dus je stemt niet alles op elkaar af. Als je nog niet samenwoont en nog afspreekt welke avonden je samen bent, dan heb je ook alle tijd en aandacht voor elkaar
Ayasha schreef:Poiuytrewq schreef:Of "moe"
Ja, ik ben soms te moe. Mijn lijf is niet gezond. Dat vecht elke dag en daardoor is het moe. Niet moe zoals van een dag werk. íntens moe. Ik vind het belachelijk hoe degene met een hogere frequentie oordelen/veroordelen.