iemand opgevangen. wat nu verder?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:52

Of je laat je gewoon niet kisten, gedraagt je volwassen ipv je eigen hier lichtelijk kinderachtig uit te spreken en om een ban te smeken als je gewoon ook zelf weg kan blijven.
Want dat je die ban wilt zegt eigenlijk dat je hier niet weg wil ;) en dus toch blijft posten anders.
Begrijp me niet verkeerd hoor maar verhuis dan massaal naar poetsplaats.nu en ga daar verder?

Ho en ik wil geen kwaad spreken maar je wint het toch niet van bokt ;)
Ze liggen echt niet wakker van een lid meer of minder.
Ik zou met opgeheven hoofd vertrekken :)
Vind je nog steeds top dat je kevertje zo goed helpt en er zo goed voor op komt echt waar.
Respect voor jou +:)+

xxxxxx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:54

Sorry hoor maar met al dat gepraat over bans lijkt het haast alsof je je mening op bokt niet echt kan geven uit angst om een ban te krijgen. Wat een gezwam, vrijheid v meningsuiting etc

secricible

Re: iemand opgevangen. wat nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:00

Als ze niet wakker liggen van een lid meer of minder dan zouden ze haar die ban wel geven... Feit is dat dat slecht is voor de cijfers, daarom wordt ook niemand verwijdert...

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 22:07

Mja smeken om een ban? Heb dr meer gewoon een gevraagd hoor. Kanniet. Dan beperk ik me wel tot HK. Waar ik nog mensen op de hoogte kan stellen.

Dat jij het kinderachtig vind dat ik dat met humor zie en een grapje maak moet je zelf weten. En dat sommigen gefrustreerd zijn bij het woord poetsplaats kan ik al helemaal niks aan doen :)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:19

Je zei toch zelf dat je op wou stappen? Daarop is dat gebaseerd, niks over jou humor oid.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:25

Is er nu genoeg gebakkeleid heen en weer? Kunnen we niet terug naar het belangrijkste van dit topic; hoe het met kevertje (verder) gaat?

Aan dit gezeur heeft zij ook niks.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:26

Roosch schreef:
Is er nu genoeg gebakkeleid heen en weer? Kunnen we niet terug naar het belangrijkste van dit topic; hoe het met kevertje (verder) gaat?

Aan dit gezeur heeft zij ook niks.

Amen!

En nu gewoon weer vriendelijk verder!

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 22:29

_O- er zijn nu 3 topics tegelijk. En ik wil graag updaten maar dan in de HK. Daar wil ik me ook echt toe beperken en verder een beetje niet meer bokken. Lijkt me beter voor de volksgezondheid. Dus jullie kunnen dat aanstippen, mee posten hoeft niet eens :)

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:44

is toch simpel uitloggen en nooit meer inloggen?

niet dat ik wil dat je dat zou doen.. maar dat kan toch ook prima.. waarom bannen.. als je toch er niet meer op zou willen.

veel plezier in de HK :)

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:08

Ik denk dat nog wel eens onderschat wordt wat een verstoorde relatie met je moeder kan doen. Loyaliteit houdt niet op wanneer je 18 wordt. Je kan simpelweg zoveel pech in je leven hebben dat je niet meer weet hoe je je hoofd nog boven water moet houden. Het laatste wat je dat wilt is een wijzende vingertje van mensen die je totaal niet kennen. Ik ben eerlijk gezegd geschrokken van het gebrek aan inlevingsvermogen. Ook de harde woorden die hier en daar rondvliegen en het gezeik over dat tentje, zijn misselijkmakend.

Ik hoop dat kevertje40 voorlopig op haar plek is en binnenkort weer wat grip op haar leven kan krijgen. Met de hulp van mensen die in haar geloven moet dat toch lukken.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:14

Beb_bokt schreef:
Ik denk dat nog wel eens onderschat wordt wat een verstoorde relatie met je moeder kan doen. Loyaliteit houdt niet op wanneer je 18 wordt. Je kan simpelweg zoveel pech in je leven hebben dat je niet meer weet hoe je je hoofd nog boven water moet houden. Het laatste wat je dat wilt is een wijzende vingertje van mensen die je totaal niet kennen. Ik ben eerlijk gezegd geschrokken van het gebrek aan inlevingsvermogen. Ook de harde woorden die hier en daar rondvliegen en het gezeik over dat tentje, zijn misselijkmakend.

ik denk dat je nu verkeerd oordeelt, mijn moeder was een zware alcholist en is ook aan de gevolgen hiervan overleden. mijn relatie met mijn moeder is nooit normaal geweest, geen enkele herinnering.. dus weest heel voorzichtig als je het tentje erbij haalt (wat ik als optie gegeven heb) en dat combineert met geen idee hebben over alcoholisme.. want dan begeef je je bij mij op heel glad ijs.. en ja ik ben zeer gevoelig op dit gebied.. maar iedereen die die mij dat na zou dragen kan .. die zin maak ik maar niet af.. ik heb alle gevolgen van kop tot staart wat betreft zwaar alcoholisme meegemaakt, mijn jeugd was geen echte jeugd daardoor (gelukkig had ik dieren in de buurt waar ik mijn lief en leed mee kon delen) en zeer goede buren (daarom ben ik ook vreselijk fel op mensen die een band met buren niet belangrijk vinden.. voor mij is het enige dat mij mentaal gezond heeft gehouden, een vluchtadres)..

ik stel je opmerking niet op prijs, en ja ik ben er zeer gevoelig over.. maar dat is ook niet vreemd als je nog midden in de nasleep van een overlijden van iemand die van zijn leven een grote bende heeft gemaakt.. letterlijk en figuurlijk in zowel emotie, banden als situaties.

het is iets dat ik in mijn jeugd meerdere malen overwogen heb.. wat moet ik doen als ik echt weg moet van stel op sprong.. zo nodig had ik een tent van zolder geplukt en bij kennissen in een tuin gaan staan als het nodig was. ik had hele lijstjes met mogelijke adresjes .. op een gegeven moment had ik zelfs al een carpool afspraak staan met verschillende docenten omdat ik echt op het punt stond om te vluchten..

dus mijn 'tent' optie was niet licht overwogen. dit was mijn eigen optie als niets anders een mogelijkheid was.. Ja op 15-16 jarige leeftijd sta je nog niet stil bij het maatschappelijke vangnet of hoe je die wegen moet bewandelen en internet om het uit te zoeken was er nog niet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:19

Ik vind het gewoon echt oprecht jammer hoe deze discussie compleet de verkeerde kant op loopt. Het gaat hier nu helemaal niet eens meer om kevertje, er worden dingen bijgehaald die net zo relevant zijn als een tutu bij een varken.. Wat willen we hiermee bereiken?

Jammer dat er een HK is geopend en er hier geen updates meer volgen. Voor nog een HK heb ik geen tijd, en ik zie dat er toch wel wat gekletst wordt dus dan hou ik het waarschijnlijk al snel niet meer bij.

Ik hoop dat er voor kevertje een oplossing komt, updates zie ik graag verschijnen als iemand die moeite zou willen nemen.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 23:25

Roosch schreef:
Ik vind het gewoon echt oprecht jammer hoe deze discussie compleet de verkeerde kant op loopt. Het gaat hier nu helemaal niet eens meer om kevertje, er worden dingen bijgehaald die net zo relevant zijn als een tutu bij een varken.. Wat willen we hiermee bereiken?

Jammer dat er een HK is geopend en er hier geen updates meer volgen. Voor nog een HK heb ik geen tijd, en ik zie dat er toch wel wat gekletst wordt dus dan hou ik het waarschijnlijk al snel niet meer bij.

Ik hoop dat er voor kevertje een oplossing komt, updates zie ik graag verschijnen als iemand die moeite zou willen nemen.

Voor jou dan :+
Gaat goed :) vandaag druk geweest zoeken naar evt. Caravan en verder heeft ze morgen gesprek op haar werk. Om de tafel met de baas voor meer uren. Dus het ziet er positief uit. Ze zit bij Kim goed. Kunnen het ook prima met elkaar vinden. Maar kevertje is zelf ook een topper. Doet er alles aan erbovenop te komen en zit niet met een we zien wel houding achterover. Meteen al niet. Gaat goed komen :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:29

Fijn om te horen dat het goed gaat! Erg fijn dat ze bij Kim zit. Ik hoop dat daar ook alles goed gaat buiten dit om. :)

En ik zal vanzelfsprekend duimen voor het gesprek morgen over de uren.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:47

Wat de... Huh. :roll:

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 00:01

Juist, het gaat hier eigenlijk toch om een specifieke persoon? Kunnen we die persoonlijke meningsverschillen niet gewoon even loslaten en buiten beschouwing laten? Voor mijn part in jullie dagboek schrijven of via postduif over en weer communiceren?

Dan kunnen we hier weer mooi ontopic over kevertje praten.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 00:28

Ik geloof dat de essentie van dit topic momenteel verloren gaat doordat 2 partijen beiden hun gelijk willen halen. Heel begrijpelijk maar ik geloof niet dat dit de plek is om dit uit te vechten.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 00:32

Ik dacht dat het de bedoeling was dat het over TS en de opgevangen persoon ging? *komt even uit de meeleesmodus* Vind dit eerlijk gezegd een beetje ver gaan, dat ruziën. PB dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 08:36

Wat een bullshit hier door anderen zeg.
elenaMM77, maak in hemelsnaam een eigen topic aan, waarin jij je ei kwijt kunt ofzo, maar nu ben je serieus dit topic aan het vervuilen.

Want ik wil graag weten of TS, kevertje en kiwiko (die ik overigens ook niet ken hoor), misschien nog wel dingen nodig hebben of bepaald advies kunnen gebruiken met betrekking tot de overheidsinstellingen, of wat dan ook?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:04

Ja ik wil ook graag op de hoogte blijven hoe het gaat.

Laat alles langs je heen gaan ts.
In het leven en hier ook kan je altijd maar weinig goed doen in de ogen van anderen.
Als jij maar weet dat het goed zit daar gaat het om!

Hou ons op de hoogte en de rest negeren.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 09:08

Ik vind het ook heel erg jammer dat het uit moest lopen op een reltopic. Ik heb topics reltopics zien worden en soms snap je dat enigzinds maar dit.. :n en snap ook niet waarom de mods WEER niet ingrijpen. Lijkt wel of ze vakantie hebben genomen van me. Van bokt af gooien doen ze me ook al niet en modden is ook maar klaar :')

Ik blijf in de HK updaten ik ben klaar met dit topic. Snap dat dat vervelend is voor sommige maar ik wil me gewoon tot een HK beperken. Hoop ook op begrip daarvoor. Je kan ook op mijn naam opgeplaatst klikken. Hoef je t geklets niet te lezen.

Ik ga kever straks bellen. Whatsapp doetniemeernie 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:12

welk topic is dat dan precies?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:14

PenP ik geef je groot gelijk.
Ik ontstip dit topic en ga je lekker in de HK volgen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:21

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 14:03

Wat een geruzie.. kan het dan nooit normaal.

TS doet een goeie daad & word als dank de grond in gestampt? :n