hier ook nog lang niet droog zie ik wel op de buienradar. komt nog een hele strook over ons heen met regen. maar mijn paardje lijkt er wel gelukkig mee
nenahdm
Geplaatst: 21-07-14 16:17
Hier vallen er nu een paar druppels in Gilze, maar echt niet veel.
Hier nog steeds regen,het zou volgens BR om 5 uur droog worden. Zal wel een uurtje later worden dan. Wauw gaaf hoor Joolien.Ik vind die wolk [het Moederschip] de állermooiste.
En het is droog! en het blijft nu verder ook droog volgens BR. De andere buien gaan boven langs on heen.
PrizTwir
Geplaatst: 21-07-14 17:42
Dit topic nog nooit gezien, vind hem wel hilarisch. Hier is het nu ook droog, vanmiddag keek ik op buienradar en zou er nog een onweersbui over ons heen gaan, dus ik hup paard in de regen gelongeerd. Is het nu gewoon droog he..
Actuele bliksemlink heb ik aangevraagd of die aan de OP toegevoegd mag worden
tine10
Geplaatst: 21-07-14 19:16
Nayomie schreef:
Actuele bliksemlink heb ik aangevraagd of die aan de OP toegevoegd mag worden
Top!!!
Akecheta
Geplaatst: 21-07-14 19:19
Ik wist dat er nog een bui aankwam, maar ach, paard en ik zijn niet van suiker. Ik zat er net op en toen begon het te plenzen echt niet te zuinig paard wilde alleen maar met zijn kont in de wind staan, de rits van mijn regenjas ging stuk dus heb maar geen moeite meer gedaan om te gaan rijden. Ben op mijn paard blijven zitten en hij heeft lekker mogen grazen. Gewoon lekker samen ... En lekker samen nat worden ... Was toch nog wel even fijn en niet koud gelukkig.