Ik heb gelukkig wel een vriendje die zo gek is om dit te kunnen organiseren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
2404_54 schreef:Ik heb wel een draadje in de doos (geen idee waar die is), maar hoe dat werkt.. Zo handig ben ik niet.
En ik heb geen foto camera, zijn altijd zo duur die dingen. Staat nog wel op mijn lijstje!
Maar je kan ook even op het internet zoeken, misschien dat je het zo ook vindt
lauwie schreef:Wat spannend zeg ik lees al een paar weken mee. Ben erg benieuwd wat je vriend van plan is. Mn vriend vind het maar niks dat ik zulke romantische verhalen lees
Paisano schreef:2404_54 schreef:Ik heb wel een draadje in de doos (geen idee waar die is), maar hoe dat werkt.. Zo handig ben ik niet.
En ik heb geen foto camera, zijn altijd zo duur die dingen. Staat nog wel op mijn lijstje!
Maar je kan ook even op het internet zoeken, misschien dat je het zo ook vindt
NouhouIk heb even gekeken en ik kan genoeg plaatjes vinden, maar natuurlijk niet precies het stuk dat jij bedoeld...
lauwie schreef:Wat spannend zeg ik lees al een paar weken mee. Ben erg benieuwd wat je vriend van plan is. Mn vriend vind het maar niks dat ik zulke romantische verhalen lees
Hahaha hij wil niet dat je het ook gaat verwachten?
lauwie schreef:![]()
Ik ben al bijna 10 jaar samen met mn vriend en we willen allebei wel trouwen maar willen ook een huis kopen het kost allebei veel geld. Dus daarom wil hij me op dit moment niet vragen, zodat we niet jaren verloofd zijn maar geen geld hebben om te trouwen
2404_54 schreef:Het is al een tijdje geleden, dus de exacte locatie weet ik niet zo goed meer. Maar het was volgens mij aan de achterkant van het Achilleion.
En ik wil niet veel zeggen, maar ik zou niet blind uit gaan van een aanzoek. Want mocht hij iets anders bedacht hebben, is het een behoorlijke domper. En dat zou natuurlijk niet leuk zijn voor zijn idee en super gave voorbereiding
jasz schreef:Wat geweldig leuk! Dat mag mijn vriend ook altijd doen. Haha
Heb je ook al echt gekeken naar de gedichtjes zelf? Vallen daar nog aanwijzingen uit te halen? Ik heb zelf niet zo'n verstand van sisi, ik heb wel alles gezien, maar ik ben geen echte fan. Maar je vriend moet toch wel een reden hebben om juist die gedichtjes te kiezen?
Citaat:"Geliebter! Hier willst du weilen,
Mit Blüten und Liebe bedeckt,
Die herrlichen, edlen Glieder
In marmorner Ruhe gestreckt.."
"Geliefden Hier wil je vervelen,
Met bloemen en liefde covers,
De mooie, nobele ledematen
In marmer rust uitgerekt .. "
Citaat:"Die Höhen ringsum bringen
Ihr weisses Brautgewand,
In das sie duftig schlingen
Der Blüten rosa Band."
"Breng de hoogten rond
je witte bruidsjurk,
In de zij touw geurige
De bloemen roze lint. "
Citaat:"Denkst du nog jenes Zaubereilands?
Bei Nacht betrat's zuerst dein Fuss;
Es sandten dir vom Sommershimmel
Die Sterne all' den Willkommgruss"
"Denkt u nog steeds dat magische land?
'S nachts de eerste liep in je voet;
Het zond uit de hemel zomer
De sterren all 'zal komen de begroeting "