Wraakactie... Tips....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:36

Sammie schreef:
Liegen is liegen :) En jij zegt zelf: “ik zou ook niet zomaar 'mn verlies nemen' als iemand die dicht bij me staat tegen me liegt.”

Ja klopt, liegen is inderdaad liegen maar daar zitten wel degelijk gradaties in. Het is maar hoeveel waarde je hecht aan de waarheid in dat geval, als het stinkt en iemand zegt dat hij die scheet niet gelaten heeft terwijl dat wel zo is, dan liegt die persoon ook, alleen is dat echt totaaaaal niet waardevol. Dus dat boeit me geen bal, gaat die leugen over iets groters, dan wel. Lijkt me logisch toch dat je heel veel verschillende soorten leugens hebt en verschillende gradaties van liegen. Hoop dat jij dat ook wel inziet?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:37

jullie geven goeie tips zeg _/-\o_

Jojoju

Re: Wraakactie... Tips....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:39

ik heb niet alle reacties gelezen maar.... hij was een friend with benefid. Tuurlijk niet netjes van hem om er een andere vriendin naast te hebben maar als ik je verhaal zo lees wilde je geen relatie maar mocht hij ook geen ander hebben? Als dat het geval is snap ik de definitie van een friend with benefid niet..

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:41

Ik zou het, nadat je je geld terug hebt gekregen, sowieso aan zijn vriendin laten weten.
Een vriendin van mij heeft in dezelfde situatie gezeten met haar ex. Ze was toen ontzettend blij dat ze een berichtje kreeg via facebook met de mededeling dat haar vriend vreemdging.

Wat ze uiteindelijk met jou berichtje doet moet ze zelf weten. Jij hebt dan je plicht gedaan ;)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:43

Een friend hoor je ook niet voor te liegen in mijn ogen.. Als hij zegt dat hij allemaal uitstapjes heeft gemaakt met vrienden en dan blijkt dat met haar te zijn geweest lieg je. Of je nou een relatie hebt of niet. Dus Wiebke.. Dat hoort niet of je nu seks hebt of niet.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:43

Axel_Valerie schreef:
Een friend hoor je ook niet voor te liegen in mijn ogen.. Als hij zegt dat hij allemaal uitstapjes heeft gemaakt met vrienden en dan blijkt dat met haar te zijn geweest lieg je. Of je nou een relatie hebt of niet. Dus Wiebke.. Dat hoort niet of je nu seks hebt of niet.

Eens.

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:45

wiebke schreef:
ik heb niet alle reacties gelezen maar.... hij was een friend with benefid. Tuurlijk niet netjes van hem om er een andere vriendin naast te hebben maar als ik je verhaal zo lees wilde je geen relatie maar mocht hij ook geen ander hebben? Als dat het geval is snap ik de definitie van een friend with benefid niet..

Ik denk dat TS het niet zo tof vind van meneertje, omdat zij niet zo iemand wil zijn die andermans relatie verziekt. Als de vriendin erachter komt, is TS ook de boosdoener.
Dus meneertje had het wel moeten zeggen. Dan had TS hem de deur kunnen wijzen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:51

De vraag is niet mag hij liegen en is dat op de een of andere manier goed te praten..

ts wil wraak nemen naar aanleiding van een bepaalde situatie. En de vraag die daar uit voorrolt is is dat terecht en waarom wel of waarom niet.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:54

Ik vraag me toch serieus af waarom je geen wraak zou mogen nemen maar gewoon over je l#l moet laten fietsen zonder weerwoord.
TS is toch geen boksbal waar je zonder wat van terug te kunnen verwachten zo op los kan meppen??
In sommige gevallen maakt wraak zeker wel wat goed........en dit is er dan wel eentje van hoor

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:54

Zorg dat je je geld terug krijgt en dan een paar leuke foto's van jullie samen op facebook en zijn vriendin vragen vrienden te worden?? Gemeen maar je kunt hem ook na de vakantie bij je uitnodigen en dan een foto( zo te pikken van fb) van zijn vriendin ergens neer zetten, hij zal zich het klaplazarus schrikken. Wel even wat meer fotos opplakken, zo'n collage of zo en daar wat foto's van haar bij????

Jij bent voor hem gewoon de bedwarmer geweest en zoals hij zich op stelt dan ben je waarschijnlijk niet de enigste.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 17:03

Ik zou vragen of die wilde kussen, en als die vraagt waarom?
Zou ik zeggen: als ik genaaid wordt wil ik ook kussen. :D

Ik zou er ook niet tegen kunnen hoor.
Ik zou zijn vriendin ook bellen en dan net doen of je neus bloed.
Ik zou zeggen: goh ik zag dat die en die bij jou op facebook staat, waar ken je hem van.

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 17:04

Furrow schreef:
Ik heb nog nooit karma zijn werk zien doen, volgens mij is dat een verhaaltje dat we onszelf wijsmaken.

Mijn ex heeft verschrikkelijke dingen gedaan, die loopt gelukkiger rond dan ik.

Ik heb karma al zo vaak zijn werk zien doen.. Vroeger of later, altijd!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 17:12

Als het mijn vriend was geweest had ik het graag willen weten.. Ik zeg dus vertellen. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:00

quartel schreef:
Ik vraag me toch serieus af waarom je geen wraak zou mogen nemen maar gewoon over je l#l moet laten fietsen zonder weerwoord.
TS is toch geen boksbal waar je zonder wat van terug te kunnen verwachten zo op los kan meppen??
In sommige gevallen maakt wraak zeker wel wat goed........en dit is er dan wel eentje van hoor

Nouuu, op los kan meppen... Hij heeft tegen haar gelogen op een vieze manier, maar wat hij z'n vriendin aandoet is wellicht veel erger. Ik zeg wellicht omdat ik niet weet hoe het tussen die 2 zit.

Maar echt wraak nemen, nah misschien ligt het dan aan mijn opvoeding maar dat ik vind ik zo verlagend. Wraak nemen vind ik iets voor schoolmeisjes. Ts is er de hele afgelopen tijd bij geweest, hij heeft gedaan wat hij had beloofd, namelijk seks hebben met haar. En ik vraag me oprecht af in hoeverre het zal werken om zijn vriendin van alles op de hoogte te stellen. Of je hem daar echt mee raakt of dat je haar pijn doet. Ik denk dat als je het haar wil vertellen Ts, als je echt bereid bent om je vingers er aan te branden, je het dan integer moet doen en vanuit goede bedoelingen voor háár.

Een paar maanden geleden zag ik iets voorbij komen op de facebook van een jongen waar ik 10 jaar geleden collega's mee was. Zijn vriendin had op zijn fb in zijn berichten gekeken en gezien dat hij vreemdging. Op zijn account had ze toen een berichtje geplaatst in de trant van ''Henkie, vieze eikel, je hebt me bedonderd met die en die en die en ik hoop dat je piemel eraf valt''.

Zijn vrienden reageerden vervolgens met 'baas' en 'koning'. Henkie zelf vond het ook wel grappig.

Er is een verschil tussen boven de situatie staan en over je heen laten lopen. Van wraak word je echt niet beter, al die negatieve energie kan TS beter omzetten in iets positiefs voor de toekomst.

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:03

Ik ben het wel met Lieveli eens.
Van wraak wordt je echt niet beter, en het is inderdaad iets voor schoolmeisjes

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:06

:') mogen jullie vinden hoor.....ik ga voor de zwangere SOA :D
Ook ik heb geen last van moraalridder gevoelens.
Gedeelde smart is halve smart hoor

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:08

Wat ben je vriendelijk :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:08

Het gaat er niet echt om dat hij ts heeft bedrogen, wat hij niet heeft gedaan aangezien ze fwb zijn/waren, maar dat die banketstaaf zijn vriendin bedriegt. Dat sommige hier haar dat maar zelf willen laten uitzoeken... Zou geen wraakactie of zo bedenken, al kan ik daar echt wel van genieten, maar het gewoon vertellen tegen die vriendin. Gewoon eerlijk het verhaal. Gelooft ze je niet is dat jammer maar dan heb jij je best gedaan. Wij vrouwen moeten elkaar toch beschermen tegen dit soort eikels?

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:18

Beschermen mannen (die elkaar niet kennen) elkaar dan ook tegen de verkeerde vrouw.
Want ook vrouwen zijn niet altijd even heilig he ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:19

Wraak nemen kan best opluchten. Maar doe het wel chique. Als je SOA's en zwangerschappen gaat verzinnen, lijkt me dat niet goed voor je zelfrespect.

Ik zou zeggen: spreek af met zijn vriendin en leg haar uit wat er gebeurd is. Of schrijf haar een brief. Dan hou je het netjes.

Of doe niks en hou de eer aan jezelf.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:23

ValerieM schreef:
Beschermen mannen (die elkaar niet kennen) elkaar dan ook tegen de verkeerde vrouw.

Neen,...sterker nog.

Die geven ze door.

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:24

NatasjavE schreef:
ValerieM schreef:

Neen,...sterker nog.

Die geven ze door.

Ik bedoel dat er ook vrouwen zijn die van 2 walletjes eten.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:05

Als je verstandig bent regel je eerst dat je het geld terug krijgt. Dat gaat na je wraakactie niet meer lukken namelijk.

Wat betreft wraak: het vervuilt de geest, niets meer niets minder.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:41

Ik denk dat het vertellen aan zijn vriendin misschien al wraak genoeg is? Ik zou het sowieso als vriendin zijnde willen weten. En dan zorg ik, als vriendin, wel voor wraak.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:22

Als ik zo gebruikt zou worden door zo'n lamlul (of ik nou TS of de vriendin in kwestie was), ik zou smachten naar wraak. Echt, serieus, ik ben geen speelgoed, ik ben een persoon waar men met respect mee om moet gaan. En als zoiets als dit gebeurt, ben ik toe aan wraak ja.

Zou het meisje in kwestie de situatie discreet uitleggen en de boel laten bezinken, en dan ervoor zorgen dat die klootzak zoiets als dit nooit meer uithaalt.

Als ik ooit te weten kom dat m'n partner vreemd is gegaan met iemand die wist dat ie een relatie heeft, en die mij dat niet verteld heeft, zal die persoon met mij nog een probleem hebben ook.