Mannen & typische vrouwen eisen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 14:08

Dirndl schreef:
OK, fair enough, ShamalArabs :) Ik zal zien met wie ik beland, uitkiezen op wie je uiteindelijk verlieft wordt kun je toch niet.. :D

Winged, hetzelfde hier. Mijn mannelijke vrienden, hoe lief, knap, fantastisch ze ook zijn.. Nee, echt, nee :=

Ik hoop dat dat een bewuste spelfout is, anders moet ik wel even een beetje grinniken om je universitaire-opleiding-want-intellectueel ontwikkeld-eis :=

Dirndl

Re: Mannen & typische vrouwen eisen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 14:13

Haha heel eerlijk? Ik weet hoe je verliefD spelt, maar dit was een absolute per-ongeluk-spelfout! Maar geen zorgen, kan er zelf ook om lachen :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 14:14

Goof schreef:
Magrathea schreef:

En universitair opgeleid heeft dus absoluut niets, maar dan ook niets, te maken met salaris. Was ook niet de bedoeling om zo over te komen.. En zoals ik zei, universitair opgeleid, 'of dat van plan zijn'. Want het verrijkt IMO je intellectuele belevingswereld,

Goh, wow....

Ik heb zelf een HBO opleiding en geen universitaire achtergrond dus, maar ik heb al eerdere meerdere jaren een relatie gehad met mannen die niet meer verder geleerd hebben na de middelbare school.

Het zegt niets, maar dan ook echt helemaal niets hoeveel je geleerd hebt en op welk niveau.
Beide mannen waren niet dom, hadden goede banen en genoeg gespreksstof.

Hé, dat zei ik niet ~~}>

MabuPets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 14:26

Wat leuk om te lezen hoe erover gedacht word :D

Ik heb eigenlijk helemaal geen eisen voor een partner. Ik val op hem or niet heel simpel haha. En dat heeft dan ook echt niets te maken met uiterlijk of hoe groot hij is. Als ik verliefd word dan is het zo :+

Maar als ik dan toch een 'eis' zou moeten opgeven wil ik graag een man die lekker bij zichzelf blijft en het hem niets doet wat de buitenwereld van hem denkt. Iemand waarmee ik heerlijk gek kan doen op straat op zijn tijd en zich niet schaamt om mee te doen B-) Ook merk ik dat ik op mannen val die romantisch zijn en zowel de lolbroek kunnen uithangen maar ook op zijn tijd een serieuze rol aannemen.

Mijn verhaal is langer geworden dan gepland, maar al met al heb ik nu een vriendje die voor mij perfect is <3

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 14:35

Haha wat een grappige eisen hebben sommige :')

Ik heb zelf niet echt eisen, maar ze kunnen natuurlijk wel plus punten scoren!
Zo heb ik echt een liefde voor donker haar en lichte ogen, een jongen die gitaar kan spelen, een met dezelfde muziek smaak en een die er goed verzorgd uit ziet, maar gelukkig heb ik een hele leuke vriend gevonden die aan alle plus puntjes voldoet <3

Maar al had hij dit niet gehad en alleen een goed innerlijk gehad (lief, zorgzaam, humor, etc.) was ik er ook helemaal happy mee geweest! :D
Dat is dan ook de enige eis, samen met dat het absoluut geen boer meer mag zijn, die heb ik een gehad, maar daar heb ik nog een trauma aan :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 15:05

Uiteindelijk gaat het er toch om of het op een dierlijk niveau klikt, je kunt alle eisenlijstjes van de wereld hebben, maar als je iemand ziet en ermee babbelt dan is het toch vooral het biologische aspect wat meespeelt. Feromonen, geur, tast *klik* en dan..... **poef** <3 <3 Flieft <3 <3

We kunnen de wanen hebben dat we verstandelijk iemand uitkiezen, maar dat doen we niet :n.

Maar met het online daten erbij, heb je toch wel bepaalde filters die je gebruikt en zijn er absoluut dingen waar je op afknapt. Online kun je dan veel makkelijker iemand daarop afwijzen omdat je niet verder kunt kijken. IRL is het dan weer een ander verhaal, maar dan raak je toch vaak eerst aan de praat en kom je vanzelf verder.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 15:15

Dirndl schreef:
Oh wat grappig dat mensen het hier over auto's hebben. Als er iets is wat me niks uitmaakt, is het dat wel. Vind het belangrijker dat hij met een skateboard overweg kan :=

Ik vind het eigenlijk vooral belangrijk dat iemand universitair is opgeleid/ dat van plan is, natuurwetenschappen interessant vindt, gereisd heeft, wat van filosofie weet etc. Kortom: intelligent en breed geïnteresseerd, liefst nog met een gedeelde liefde voor alles wat met natuurkunde en/of snow-/skate-/longboarden te maken heeft.

Qua uiterlijk weinig specifieke eisen, het moet gewoon een 'wow' effect zijn, en daarvoor hoeft hij niet eens klassiek knap te zijn. Maar zal niet ontkennen dat tattoos, een sportief lijf, lang(er) haar en een goede baard daar aan mee helpen :D

En Zweeds? <<) <<) <<)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:31

Leuk topic, heb hem niet helemaal doorgelezen :Y)

Mijn eisen aan een man zijn toch echt wel dat hij er absoluut verzorgend uit moet zien. Ik hou van mannen die echt veel om hun uiterlijk geven. Vind het heerlijk als een man elk haartje van zijn haar precies moet hebben zitten, of die zich een paar keer per dag verkleed en voor de spiegel staat of het wel leuk en mooi staat. Heerlijk!

Ik heb altijd geroepen dat een man langer dan mij moet zijn. Ben zelf ook echt lang, dus kleiner wil ik absoluut niet hebben. Mijn vriend is alleen dan wel even lang, daar kan ik wel mee leven. Ik draag met mijn lengte toch geen hakken, dat gaat me iets te ver.

Ook moet hij donker haar hebben (geen blondsoorten iig, blegh), hij moet blauwe ogen hebben en elk haartje mag van mij wel weg op zijn lichaam. Ja, ook op zijn benen.

Verder moet hij echt zorgzaam zijn, lief, ook een eigen mening hebben en een tikkeltje jaloers vind ik ook niet verkeerd :o Ik hou nog al wel van aandacht (niet op een vieze manier) en kan er niet tegen als mijn vriend er dan naar staat te kijken en niks doet en het goed vindt als ik met een andere man flirt. Hij moet wel jaloezie tonen. (gemeen ben ik hè)

Studeren interesseert me niet. Ik studeer zelf ook nog, voorlopig de eerste 2 jaar ben ik nog wel bezig. Vind het wel een afknapper als een man al 26 is en dan nog bezig is met studeren. Dat vind ik dan net weer te oud...

Een auto, tja.. altijd wel handig zodat hij me kan halen en brengen. Of we ergens heen kunnen. Dat hij niet afhankelijk van mij is, maar ook zijn eigen auto heeft. Ik mag echt niet klagen over de auto's van mijn vriend :o *\o/* Daar wil je wel in gezien worden.

Oja: en hij moet niet dom zijn, de Nederlanse taal mondeling zowel schriftelijk goed beheersen (anders kan ik me echt ergeren als ik allemaal spelfouten zie) en hij moet later wel een goede baan hebben en geen tomatenplukker of hovenier-achtig werk doen. Ik hou wel van een goede baan op kantoor. En hij moet sportief zijn, niet roken en niet dik zijn. Hij moet schoon zijn en ook romantisch <3

Tot slot, afknapper: moederskindje -O- -O- -O- -O- -O- Hier kan ik me echtecht aan ergeren...

Hahaha, ik ben echt erg hoor! Gelukkig heb ik precies zo'n vriend gevonden die ik hierboven beschrijf, die zijn zeldzaam :P :P

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:49

Dat is inderdaad een eis die ook echt een eis is, geen discussie mogelijk: Hij moet GEEN moederskindje zijn. Daar geef ik echt geen centimeter op toe :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:50

BaileyMix schreef:
Dat is inderdaad een eis die ook echt een eis is, geen discussie mogelijk: Hij moet GEEN moederskindje zijn. Daar geef ik echt geen centimeter op toe :')

RT, jij snapt me _O- O:)

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 17:04

Haha Yunaa, nu ben ik toch wel héél benieuwd hoe je vriend (en jij) er uitzien haha :P Gewoon omdat eerder werd beschreven "bij Mr Perfect hoort Mrs Perfect" ;) Maar je beschrijving klinkt mij zeer toepasselijk! Kan me er 99% in vinden hihi

Inderdaad, geen moederskindje!

Ik heb me een hele tijd niet goed in mijn vel gevoeld en dan trok ik ook altijd mannen aan die ik absoluut niet aantrekkelijk vond. De laatste tijd voel ik me super goed en dat straal je dan ook uit. Dat werd gisteren héél goed bevestigd hihi. Eindelijk aandacht van de mannen die ik aantrekkelijk vind :P Heb een hele tijd gedacht dat ze te hoog gegrepen waren, maar nee.. Gisteren avondje uit gegaan met 2 single vriendinnen. Oh, wat hebben we ons geamuseerd met het mannelijke volk :D Enorme egoboost gekregen haha

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:33

Ah bah moederskindjes :')

Ik hoef ook geen gozer die de hele dag chagerijnig kan zijn om super kleine dingetjes. Bij mijn ex had ik gewoon het gevoel dat ik een relatie had met een wijf dat constant ongesteld was. Zodra iets niet helemaal volgens de plannen van menneer ging zat hij de hele tijd maar chagerijnig te zijn en bier te zuipen :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:35

BaileyMix schreef:

'Mijn moeder kookt lekkerder dan jij dat doet'
:')

Nou ik zeg... Terug naar moeders dan maar :evaw:

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:38

Eefske schreef:
Dirndl schreef:
Oh wat grappig dat mensen het hier over auto's hebben. Als er iets is wat me niks uitmaakt, is het dat wel. Vind het belangrijker dat hij met een skateboard overweg kan :=

Ik vind het eigenlijk vooral belangrijk dat iemand universitair is opgeleid/ dat van plan is, natuurwetenschappen interessant vindt, gereisd heeft, wat van filosofie weet etc. Kortom: intelligent en breed geïnteresseerd, liefst nog met een gedeelde liefde voor alles wat met natuurkunde en/of snow-/skate-/longboarden te maken heeft.

Qua uiterlijk weinig specifieke eisen, het moet gewoon een 'wow' effect zijn, en daarvoor hoeft hij niet eens klassiek knap te zijn. Maar zal niet ontkennen dat tattoos, een sportief lijf, lang(er) haar en een goede baard daar aan mee helpen :D

En Zweeds? <<) <<) <<)

Jij snapt me <<)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:47

BaileyMix schreef:
Dirndl schreef:
OK, fair enough, ShamalArabs :) Ik zal zien met wie ik beland, uitkiezen op wie je uiteindelijk verlieft wordt kun je toch niet.. :D

Winged, hetzelfde hier. Mijn mannelijke vrienden, hoe lief, knap, fantastisch ze ook zijn.. Nee, echt, nee :=

Ik hoop dat dat een bewuste spelfout is, anders moet ik wel even een beetje grinniken om je universitaire-opleiding-want-intellectueel ontwikkeld-eis :=

Hoezo? Want mensen met een universitaire opleiding maken geen schrijffouten?

Ik had vroeger geen eisen pakket. En heb wel een serie relaties gehad waarvan sommige gelukkig en sommige ongelukkig relaties waren. Telkens liep het vroeger of later op een aantal onoverkomelijke verschillen stuk.

Dat werd mijn eissenlijstje :)

Niet roken
Moet tegen een vrouw met haren op de tanden kunnen.
Atheïstisch zijn
Geen huisvrouw verwachten
Toch op z'n minst een aantal interesse gebieden delen ( koken, lezen, wetenschap in mijn geval)
Goed voor zich zelf kunnen zorgen
Zelf verzekerd zijn.

En voor mij aantrekkelijk zijn.

We zijn nu 14 jaar en 2 kinderen verder en zijn nog steeds gelukkig met elkaar.

Edit: het belangrijkste natuurlijk....mijn paardenhobby kunnen verdragen.... :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 18:13

Dirndl schreef:
Maar zoals anderen zeggen 'ik zou het leuk vinden als ik iemand vind die ook geïnteresseerd is in ...' zeg ik: 'ik ben een nerd, ik ben graag samen met andere nerds' en dat gaat vaak samen met een universitaire opleiding.

Ik denk dat dat wel een beetje de kern is van eisen die door anderen gezien worden als vooroordelen.
Een eis komt toch met een bepaald type :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 19:28

muntdrop schreef:
Ah bah moederskindjes :')

Ik hoef ook geen gozer die de hele dag chagerijnig kan zijn om super kleine dingetjes. Bij mijn ex had ik gewoon het gevoel dat ik een relatie had met een wijf dat constant ongesteld was. Zodra iets niet helemaal volgens de plannen van menneer ging zat hij de hele tijd maar chagerijnig te zijn en bier te zuipen :')

+1 haha :')
Nooit meer!

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 19:46

Oke supper erg voor mijn leeftijd maar mijn eisen:
minimaal 1.70 anders kan ik me hakken niet aan
het liefst van motoren en auto's houden
max 3 jaar ouder als mij
zou fijn zijn als hij snapt dat peerdjes voor gaam
Aardig, lief, grappig.
ken nu jongen met mini snorretje dat vind ik zooo schattig of flaporen *\o/* :o

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 21:24

Indrdaad, klagen moet ik ook niet hebben! Ik ben een opgewekt en positief persoon en heb absoluut geen nood aan mensen die dat naar beneden halen haha.
Maar dan spreek je echt veel meer over karakter. Terwijl mijn vorige 'eisen' wel kunnen gelinkt worden met karakter maar niet specifiek over de persoonlijkheid gaan.

En ja, sorry het oog wil ook wat :D Zeg wat je wil, maar uiterlijk is het eerste wat je ziet en ja dat is voor mij belangrijk. Ergens moet je die persoon toch willen kussen (en meer:P)

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:43

crazygirl1 schreef:
En ja, sorry het oog wil ook wat :D Zeg wat je wil, maar uiterlijk is het eerste wat je ziet en ja dat is voor mij belangrijk. Ergens moet je die persoon toch willen kussen

Heilig!!! Daarom geen blondjes voor mij *sorry blondjes k heb niks met jullie*

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:46

Janine1990 schreef:
Dirndl schreef:
Maar zoals anderen zeggen 'ik zou het leuk vinden als ik iemand vind die ook geïnteresseerd is in ...' zeg ik: 'ik ben een nerd, ik ben graag samen met andere nerds' en dat gaat vaak samen met een universitaire opleiding.

Ik denk dat dat wel een beetje de kern is van eisen die door anderen gezien worden als vooroordelen.
Een eis komt toch met een bepaald type :)

Sorry, om toch nog even te mierenneuken :P Ik vind dat toch een andere benadering. Dirndl geeft vrij concreet aan wat ze wél zoekt qua interessegebied en zegt daarbij dat het geen harde eis is. Dat vind ik een andere benadering dan een heel breed gegeneraliseerd 'type' uit te sluiten. Nu is het idee dat iemand die universitair geschoold is, zou voldoen aan een bepaald intellectueel niveau natuurlijk ook generaliserend, maar ik kan daar iets beter inkomen gezien het detailniveau waarin zij ook een soort sparringpartner binnen haar beroepsveld zoekt in een partner.

Scholing, intellect en salaris vind ik verschillende dingen. Iemand kan goed geschoold zijn, maar niet bijster intelligent en toch veel verdienen dankzij bepaalde vaardigheden. Of welke combinatie dan ook.

hyppolyte schreef:
Uiteindelijk gaat het er toch om of het op een dierlijk niveau klikt, je kunt alle eisenlijstjes van de wereld hebben, maar als je iemand ziet en ermee babbelt dan is het toch vooral het biologische aspect wat meespeelt. Feromonen, geur, tast *klik* en dan..... **poef** <3 <3 Flieft <3 <3

We kunnen de wanen hebben dat we verstandelijk iemand uitkiezen, maar dat doen we niet :n.

Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens :D Ik ken sowieso niet echt die enorme verliefde gevoelens; ik kan mij dan ook niet voorstellen dat ik mij ooit zou verliezen in dat soort gevoelens. Wel ben ik het er helemaal mee eens dat je niet kiest wie je aantrekkelijk vindt. Maar tussen de personen die je aantrekkelijk vindt, maak je wel degelijk een beslissing met je verstand en met behulp van intuïtie met wie je een relatie aangaat of niet. Ik wel iig :P Er zijn een hoop mannen die ik zou doen, maar geen relatie mee zou willen :Y)

Ik snap wel heel goed dat je bij internetdaten anders/strenger selecteert. Anders is het geen doen. Mijn referentiekader is gewoon mensen ontmoeten irl en daarbij niet op zoek zijn.

Magrathea schreef:
Ik wil het nog eens vragen, en op de vorige pagina werd 't al gezegd... "Een GP paard heeft ook echt een GP ruiter nodig". Als je het kunt maken om zulke eisenlijstjes te maken (bijvoorbeeld jij Dirndl), wat heb je zo iemand dan te bieden? :)

Wie zegt dat een GP paard niet heel erg gelukkig kan zijn op de wei met een bosruiter? :D
Wat je iemand te bieden hebt, is imo aan de andere persoon, want dat zal ik enorm verschillen per persoon. Wat voor de een goed kan werken, kan voor een ander vergif zijn.

hyppolyte schreef:
Laten we het zo zeggen, zou jij een leider nog serieus nemen als ie in een KA (of inderdaad de multipla :') ) aan zou komen rijden? Of inderdaad in een brommobiel :')...

vuurneon schreef:
Nou, als een gezonde date mij ophaalt in zo'n brommobiel, dan vind ik het niet echt een teken van volwassenheid :') dan liever achterop de fiets haha

:') er zijn grenzen.

Janine1990 schreef:
Hé, niet mijn ouwe groene monster afkraken ja!! :')
Ik woon in een dorp in het noorden des lands, op het platteland...
Dus ja, hier is het normaal dat je een eigen auto hebt. Ik was er laat bij, pas sinds vorig jaar mijn eerste auto aangeschaft. En een half jaar later meteen de tweede _O-
Maar wij zijn thuis met een gezin van vier en hebben ook gewoon vier auto's achter huis staan. We kunnen allemaal voor huis komen zonder dat er één auto verreden moet worden en hebben echt geen grote tuin, maar nog wel ruimte over. Dus ja, dan is het ook meteen een stuk logischer om een auto aan te schaffen. Ik kan me absoluut voorstellen dat dat in de stad iets anders ligt. En ik kan me voorstellen dat het daar ook normaal is om geen of maar één auto te hebben.
Maar als je niet beter weet dan dat er twee auto's achter huis staan, dan koop je ook heel eenvoudig een nieuwe auto. En ik kan me voorstellen dat buiten de stad het ook nog een beetje gevoeliger ligt in wat voor auto je rijdt.

Ja, dat is een hele andere situatie idd. Hier mag je gewoon maanden - zo niet jaren, weet niet hoe het nu gesteld is - wachten op je parkeervergunning. Bovendien wordt er per huishouden vaak maar één vergunning uitgegeven. En ik tik jaarlijks een krappe 450 euro af voor die vergunning. Maar goed, ik zit wel in een extreem stukje hoor :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 10:45

Ik krijg een hele leuke reclame hier... 'Daten voor 50 plussers'..... is dat een NIET SUBTIELE hint ofzo :')?

In een grote stad is het inderdaad heel anders, daar hebben maar weinig mensen een auto, maar het merendeel van de mensen woont niet in Amsterdam ;).

Citaat:
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens :D Ik ken sowieso niet echt die enorme verliefde gevoelens; ik kan mij dan ook niet voorstellen dat ik mij ooit zou verliezen in dat soort gevoelens. Wel ben ik het er helemaal mee eens dat je niet kiest wie je aantrekkelijk vindt. Maar tussen de personen die je aantrekkelijk vindt, maak je wel degelijk een beslissing met je verstand en met behulp van intuïtie met wie je een relatie aangaat of niet. Ik wel iig :P Er zijn een hoop mannen die ik zou doen, maar geen relatie mee zou willen :Y)

Ik snap wel heel goed dat je bij internetdaten anders/strenger selecteert. Anders is het geen doen. Mijn referentiekader is gewoon mensen ontmoeten irl en daarbij niet op zoek zijn.

Ik kende ook die verliefde gevoelens nooit, totdat ik mijn ex tegenkwam, die gevoelens heb je meestal maar bij een enkeling. In het merendeel van de gevallen maakt je geen verstandelijke keuze voor een partner, niet als die verliefdheid intreedt. Een keuze o.b.v intuïtie is ook niet verstandelijk he ;). Natuurlijk maak je een selectie tussen mannen waar je een trucje op zou kunnen en mannen waar je een relatie mee zou willen, maar dat heeft niets met verliefdheid te maken ;)

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 10:46

Knoffer schreef:
Sorry, om toch nog even te mierenneuken :P Ik vind dat toch een andere benadering. Dirndl geeft vrij concreet aan wat ze wél zoekt qua interessegebied en zegt daarbij dat het geen harde eis is. Dat vind ik een andere benadering dan een heel breed gegeneraliseerd 'type' uit te sluiten. Nu is het idee dat iemand die universitair geschoold is, zou voldoen aan een bepaald intellectueel niveau natuurlijk ook generaliserend, maar ik kan daar iets beter inkomen gezien het detailniveau waarin zij ook een soort sparringpartner binnen haar beroepsveld zoekt in een partner.

:j Fijn voor de duidelijke uitleg van je interpretatie, dit is inderdaad zoals ik het bedoel!

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:52

Deze meneer mss iets voor jou (cum laude afgestudeerd in wiskunde en filo, of... "een nerd zeg maar"):
http://www.eo.nl/geloven/programma/andr ... el-rutten/
:') :+

Daar zie je trouwens ook dat Andries niet helemaal met zijn tijd mee gaat (no oliebol :+) wat betreft stereotypes. Een nerd is allang niet meer iemand die niet kan voetballen en introvert is. Ik ken behoorlijk wat nerd voetballers en sociaal zeer vaardige nerds.

hyppolyte schreef:
Ik krijg een hele leuke reclame hier... 'Daten voor 50 plussers'..... is dat een NIET SUBTIELE hint ofzo :')?

In een grote stad is het inderdaad heel anders, daar hebben maar weinig mensen een auto, maar het merendeel van de mensen woont niet in Amsterdam ;).

Ik ben in my own way wereldvreemd, mijn wereld is zo groot als Amsterdam :P Dat is natuurlijk niet helemaal waar, maar ik denk dat daar vaak wel een groot deel van het verschil in referentiekader vandaan komt. Dat type bekrompen boer die ben ik echt maar zeer zelden überhaupt tegengekomen in mijn leven, laat staan dat ik ze echt ken. Maar veel mensen hebben hier wel gewoon een auto hoor (helaas :+), alleen meestal niet meerdere per huishouden :P

Lol@reclame :')

hyppolyte schreef:
Ik kende ook die verliefde gevoelens nooit, totdat ik mijn ex tegenkwam, die gevoelens heb je meestal maar bij een enkeling. In het merendeel van de gevallen maakt je geen verstandelijke keuze voor een partner, niet als die verliefdheid intreedt. Een keuze o.b.v intuïtie is ook niet verstandelijk he ;). Natuurlijk maak je een selectie tussen mannen waar je een trucje op zou kunnen en mannen waar je een relatie mee zou willen, maar dat heeft niets met verliefdheid te maken ;)

Tja, ik ben bang dat ik dat nooit ga mee maken. Als ik iemand heel erg leuk vind/verliefd ben (1x gebeurd), kan ik alsnog een beslissing nemen met mijn verstand of ik die gevoelens ga toelaten of niet, of ik er wat mee ga doen of niet.

Intuïtie noemde ik ook expres er apart bij. Wel kun je vervolgens je intuïtie natuurlijk beredeneren :P In de 'verstandige' beslissing neem ik iig ook mijn intuïtie mee als argument.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:01

Ik krijg een banner voor chatten en daten met alleenstaande mama's... Ik ben 21, hetero en overtuigd anti-kind. _O-

Mijn enige drie eisen zijn dat 'ie ouder moet zijn dan ik, zelfstandig moet wonen (inderdaad absoluut geen moederskindjes, brrrr) en dat ik hem aantrekkelijk moet vinden.
Helaas ontmoet ik nou nooit mannen die aan alle drie mijn eisen voldoen -O-