Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wij lopen door naar een rustiger stuk en omdat we zo de trein terug moesten hebben, komt er een man naar ons toe dat patat niet gezond is. A la wij dat niet moesten eten. JA oke we wisten dat we allebei wat dikker zijn maar dan nog.....

Snoevie schreef:Nou veulen84,misschien niet heel handig van je buurman,maar tenminste iemand die zich eens druk maakt om een ander ipv de andere kant op te kijken
Snoevie schreef:Nou veulen84,misschien niet heel handig van je buurman,maar tenminste iemand die zich eens druk maakt om een ander ipv de andere kant op te kijken
bakkabouter schreef:Of ik misschien dwerggroei heb? Of er toevallig iets is fout gegaan tijdens mijn geboorte waardoor ik zo klein ben? Dat mijn vader me wel niet genoeg schoppen onder mn kont gegeven zal hebben en allerlei varianten op deze oh zo grappige uitspraak. Of ik dan ook hartafwijkingen heb, want dat had ze eens op een documentaire gezien. En dan de goedbedoelde tips van groeihormonen tot botuitrekkingsoperaties. Zucht...
Ik ben gewoon aan de kleine kant (1m50), verder ben ik (behalve een beetje prettig gestoord misschien) perfect normaal, geen spannende verhalen of sensationele enge ziektes hier. En de teleurstelling op het gezicht van mensen als ze erachter komen dat ze geen sappige details van mij gaan krijgen... Je zou je bijna schuldig gaan voelen
Ik krijg mensen ook nooit uitgelegd dat ik gewoon klein ben, dus ik hou het maar bij 'groeistoornis'
Klopt niks van, maar is vaak wel makkelijker dan uitleggen.. Daarbij ben ik 1.58m, dus niet eens extreem klein. elineXpooh schreef:Wat hooirde ik laatst ook al weer?
Oja, iemand zei tegen de vader van een vriendin van me 'U heeft een mooie dochter. U zou zaaddonor moeten worden, dan wordt u echt rijk.' Ik dacht echt
hahahamagli schreef:Ik weet ook wel eentje waar mijn vriendinnen toch wel om moeten lachen hebben. Nu goed, ik wat minder...
Waren we op reis met een groepje vriendinnen in Turkije en we gingen een dag met zo'n jeep-achtige auto gaan rondrijden in plassen en modder enz. Heel erg leuk allemaal. Nu vroeg die man op een gegeven moment: 'How much did they cost?'. Ik snapte het natuurlijk niet. Wees hij naar mijn borsten. *mond vol tanden*
. Ze zijn trouwens 'echt' haha. phormicola schreef:Komt me bekend voor ladypaard
Toen ik 19 was woog ik 115kg. Op een dag ging ik een loempia halen met mijn moeder en we bestelden altijd nog een tweede kleine erachter aan. Zegt een man tegen mij: "Zo, jij neemt het er wel van he? Zul je dat nou wel doen?"
Ik heb 'm een enorme bek terug gegeven, maar resultaat is wel dat ik na 10 jaar nog steeds niet in het bijzijn van vreemden durf te eten, hoe slank ik ook ben.
Bizar.
Kijk, van vrienden kan ik dat wel hebben maar onbekenden gaat me wat ver...
Terwijl als je me vraagt of ik hulp nodig heb en ik heb dat niet op dat moment, ik gewoon netjes zal bedanken en zal zeggen dat het me wel lukt.
Ik antwoordde altijd dat dat voor mij een weet was en voor hun een vraag.
Dan komt de stoom me echt uit de oren hoor. Danique_G schreef:phormicola schreef:Komt me bekend voor ladypaard
Toen ik 19 was woog ik 115kg. Op een dag ging ik een loempia halen met mijn moeder en we bestelden altijd nog een tweede kleine erachter aan. Zegt een man tegen mij: "Zo, jij neemt het er wel van he? Zul je dat nou wel doen?"
Ik heb 'm een enorme bek terug gegeven, maar resultaat is wel dat ik na 10 jaar nog steeds niet in het bijzijn van vreemden durf te eten, hoe slank ik ook ben.
Nee hem een standje terug geven is netjes.