Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn vriend is net zo, alleen niet door zn werk maar hij houd er gewoon niet van. Ik wil juist ieder jaar op vakantie en het liefst ook de hele dag bij het strand liggen, vriendlief wilt een actieve vakantie...
. Het is ietwat overdreven, maar ik wil nou eenmaal van niemand anders les hahaha. 

Ik werk in het onderwijs dus veel vakantie

Kirrr schreef:Ik spring ook weer binnen.
Veel respect voor de mensen hier waarvan de man weken aan een stuk weg is.
Ik zie mijn vriend wel elke dag, maar met 'zien' is ook alles wel gezegd.
Raak er enorm van gefrustreerd. Ik voel me net een ingehuurde huishoudster.

Sentido schreef:Ik ben daar echt heel simpel in. Vind het heus niet erg om een meerendeel van het huishouden te doen, werk ook minder uren immers. Maar als het een kwestie wordt van was dumpen en zelf wat leuks gaan doen, dan kan hij erop rekenen dat zondag zijn vieze was nog steeds in de mand zit. Ga daar ook niks over zeggen ofzo, hij vraagt toch ook niet van schat wil je alsjeblieft mijn was doen want ik ga vanavond even met vrienden op stap. Het is bij ons een keer voorgekomen dat mijn vriend er beteuterd bij stond omdat hij geen schone boxer had, tja pech moet je maar niet alles in een hoekje van de kamer gooien want dat ruim ik niet achter je reet op. Snapte hij dan ook wel weer dus nu houdt hij er gewoon rekening mee. Maar als ik dit zo lees van jullie heb ik ook wel een perfect vriendje. Die vind het sowieso al vreselijk dat ik zoveel doe thuis
Maar subtiele hints werken niet bij mannen, daar ben ik inmiddels wel achter
in het begin nog wel gedaan maar uiteindelijk liep ik de hele dagen te rennen en zijn zooi op te ruimen. Was niet in de wasmand? Dan wordt het niet gewassen. Hoor hem nog vloeken toen hij geen schone werksokken meer had
Woest was ie
maar ik heb daar echt geen boodschap meer aan hoor. Ik werk ook meer dan 40 uur en doe een hbo opleiding, dus druk zat. En als ze in een hoekje kunnen gooien, kunnen ze het ook in de wasmand leggen
Gewoon tandjes bijten en gaan met die banaan! Vriendlief kookt af en toe, doet regelmatig de was, bergt zijn kleren zelf op, poetst minstens 1x/week, is expert ramen wassen, doet zelf de boodschappen, zorgt voor evenredige tijdsverdeling tussen vrienden en mij... Nee, op dat punt mag ik écht niet klagen
Hij is blij dat ik mijn paarden heb, dan heb ik idd iets wanneer hij er niet is. Is hij er wel, dan gaat hij mee kijken naar wedstrijden of hij plant ook iets op hetzelfde moment zodat we erna samen zijn.