En verder moet je als thuisblijver gewoon een stuk zelfstandiger zijn, is soms lastig maar voor diegene die weg is is het fijn als ie weet dat thuis alles oké is!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikki schreef:Ben ik dan de enige die dit alles heel egoistisch vind?
Over het stripje.... je kunt mensen niet kwalijk nemen dat ze je niet begrijpen.. het is een andere wereld.
En de 2 boven mij... excuse me... maar je kiest er zelf voor om met deze mannen te zijn.
Je weet wat dat in houd...
Hou ajb op met dat IK ben zielig en IK dit en IK dat...
Denk eens aan je vent. Die doe iets waar hij echt voor wilt gaan. En daarnaast probeert hij jou ook nog eens gelukkig te maken!
Je hebt er enerzijds begrip voor als hij moe is en niets wilt doen? Ach hou op zeg!
Ga lekker iedereen pleasen, en vooral niet aan jou EN je partner
Wat een egoisme en arrogantie zeg! Bah!!!!!
Nikki schreef:Ben ik dan de enige die dit alles heel egoistisch vind?
Over het stripje.... je kunt mensen niet kwalijk nemen dat ze je niet begrijpen.. het is een andere wereld.
En de 2 boven mij... excuse me... maar je kiest er zelf voor om met deze mannen te zijn.
Je weet wat dat in houd...
Hou ajb op met dat IK ben zielig en IK dit en IK dat...
Denk eens aan je vent. Die doe iets waar hij echt voor wilt gaan. En daarnaast probeert hij jou ook nog eens gelukkig te maken!
Je hebt er enerzijds begrip voor als hij moe is en niets wilt doen? Ach hou op zeg!
Ga lekker iedereen pleasen, en vooral niet aan jou EN je partner denken.
Sorry hoor, dit gekots moest er echt even uit.
Wat een egoisme en arrogantie zeg! Bah!!!!!
Citaat:Je hebt er enerzijds begrip voor als hij moe is en niets wilt doen? Ach hou op zeg!
Ga lekker iedereen pleasen, en vooral niet aan jou EN je partner denken.
Sincere schreef:Ik heb nu een aantal maandjes een relatie met een militair bij de Landmacht. Naast de voordelen (leuk lichaam, leuk pak, leuk uitziende collega's), ondervind ik ook veel nadelen..
Ik zie hem alleen in het weekend, ma t/m vrij zit hij op dr kazerne, hij leeft echt in een militairen wereldje waar ik niets van snap. Zijn vrienden bestaan vooral uit zijn collega's, waar hij een speciale band mee heeft maar dus ook hun werk taaltje en gewoontes. Hij leeft voor zijn werk.
Uiteraard ben ik erg blij voor hem dat hij gelukkig is met zijn baan, maar toch maakt het onze relatie onzeker.
Zwanger worden, alleen voor kinderen zorgen, altijd alleen zijn, de gevaren van uitzendingen... Hoe moet ik dit voor mij gaan zien?
Uiteraard praat ik hierover met vriendlief, hij baalt er zelf ook van.
Zijn er op bokt nog meer vrouwen van militairen die hier tegen aan lopen? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en hoe jullie hiermee omgaan!
sloffiee schreef:Indd ik ben ook in het diepe gegooid.. ik was 15 weken zwanger van onze dochter belt hij ja volgende week begin ik bij defensie en ben het eerste jaar alleen weekends thuis met 2 kinderen in me eentje !! nou ik heb wat afgeklaagd...
hij is nu bijna 3 jaar lang alleen maar weg en bijna niet thuis nou dan mag je klagen hoor !
eindelijk kregen wij positief nieuws je komt op de basis in onze woonplaats dus eindelijk elke dag thuis...
hup meteen de eerste week weer een week weg en vervolgens hoor je dat hij over 3 maand op uitzening gaat voor 4,5 maand..
tuurlijk ik sta achter hem anders waren we niet getrouwd.. maar het leven met een militair is niet makkelijk helaas
jiperdepip schreef:Ik begrijp wel wat je bedoelt dat is ook de reden dat ik hier nooit eerder gereageerd heb, dat het soms minder leuk is oke en dat het soms lastig is oke maar om nu over alles wat helaas gewoon bij het leven van een militair hoort te gaan klagen vind ik ook niet kunnen .
en ja ook mijn man is wel eens 4/5 maanden van huis
loesje4600 schreef:ik betrek dit even op mijzelf, ik zeg helemaal niet dat ik overal over klaag, ik vraag alleen om meningen omdat ik net in die wereld kom kijken en het dus nog lastig vind om hier een goede balans in te vinden.
jiperdepip schreef:kinderen zouden naar mijn idee voor goede afleiding kunnen zorgen dus vrouwen met kinderen van militair hebben in mijn ogen een voordeel .
Maar het heeft niets te maken met hoe je er zelf mee omgaat, dat blijft in mijn ogen met of zonder kinderen gelijk
jiperdepip schreef:kinderen zouden naar mijn idee voor goede afleiding kunnen zorgen dus vrouwen met kinderen van militair hebben in mijn ogen een voordeel .
Maar het heeft niets te maken met hoe je er zelf mee omgaat, dat blijft in mijn ogen met of zonder kinderen gelijk