Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
singasong schreef:Giolli schreef:Amathyst, kan dat kloppen?
[ Afbeelding ]
Er staat bij dat het nieuw is, maar dat weet je natuurlijk nooit en er zullen vast wel handen zijn die ze hebben aangeraakt vandaar tweedehands.
Ik zie hier geen amethyst.
ECM schreef:Haha oeh sorry heb echt een hekel aan het woord. Ik hou het gewoon op paganist hahaha
Beide kanten(vaders als moeders kant) bestaat uit "heksen" om het zo te zeggen. Ik ben ook zo deels opgevoed door mn ouders, ze zijn niet zo extreem. Tante's daarentegen wel, die zitten ook bij covens e.d.
Amy77 schreef:haha ja ik gebruik de biotensor..is gewoon als een pendelWat jij bij Laarakker gaat doen is heel wat anders...ikzelf merk dat het testen van voeding etc gewoon hetzelfde gaat, antwoord is antwoord..
Alleen de blokkades etc kun je ermee opheffen op den duur..mooi hoor..maar financieel kwam het echt even niet uit
Ja, het is een hele goede invedstering hoor
Heel veel plezier!
singasong schreef:ECM schreef:Haha oeh sorry heb echt een hekel aan het woord. Ik hou het gewoon op paganist hahaha
Beide kanten(vaders als moeders kant) bestaat uit "heksen" om het zo te zeggen. Ik ben ook zo deels opgevoed door mn ouders, ze zijn niet zo extreem. Tante's daarentegen wel, die zitten ook bij covens e.d.
Leuk!! Ik denk dat ik in een vorig leven ook een heks ben geweest
ECM schreef:Haha oeh sorry heb echt een hekel aan het woord. Ik hou het gewoon op paganist hahaha