"gezette" mensen en paaldansen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:04

Ze sport gewoon en of ze nu dik of dun een flikflak maakt, met haar paard over een hindernis springt, een balletstukje doet en het op facebook plaatst, dat hoort niks uit te maken.

Ja, zeker heeft ze (in mijn ogen) geen mooi figuur, ik pas een 4 keer in haar, maar wat dan nog? Als zij daar blij mee is, is dat toch prima. Ik zie niet in waarom ik haar dik zou moeten vinden, of zou moeten zeggen dat ze zich zou moeten schamen. Het mooiste is zelfverzekerd zijn, en dat is ze zo te zien wel. :j

Wel zou ik als ik haar was een normaal pakje aan doen, maar hey, wie ben ik.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:06

xSlvna schreef:
Ze sport gewoon en of ze nu dik of dun een flikflak maakt, met haar paard over een hindernis springt, een balletstukje doet en het op facebook plaatst, dat hoort niks uit te maken.

Ja, zeker heeft ze (in mijn ogen) geen mooi figuur, ik pas een 4 keer in haar, maar wat dan nog? Als zij daar blij mee is, is dat toch prima. Ik zie niet in waarom ik haar dik zou moeten vinden, of zou moeten zeggen dat ze zich zou moeten schamen. Het mooiste is zelfverzekerd zijn, en dat is ze zo te zien wel. :j

Wel zou ik als ik haar was een normaal pakje aan doen, maar hey, wie ben ik.

Bij paaldansen is het juist belangrijk dat een groot deel van het lichaam bloot is, voor de grip :).

Tddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:08

ik moest al lachen bij de titel…. _/-\o_

hoe je het wend of keert…. paaldansen verreist wel een bepaalde lenigheid en ik vind het daarom misschien nog wel 'knapper', maar ook wel 'bizar'…

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:09

Dan zou ik het inderdaad gewoon zo laten, geen idee, heb nog nooit gepaaldanst.

Het is misschien niet mooi nee, maar ik vind Valegro ook niet mooi, en zowat 70% van de modellen, zeg ik ze ook niks van.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:30

_San87_ schreef:
Mijn god wat ongelooflijk tof _O_! Ik vind dit dus gewoon briljant.

Nog eventjes wachten en ik kan de afbeelding die ik pas nog postte hier ook kwijt 8-).

Edit: Wacht, dat kan al! Tadaaaa: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0708_n.jpg

Oh dan baal je als je commentaar hebt geplaatst :')

Schoentje

Re: "gezette" mensen en paaldansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:41

Als dikker persoon doe je het eigenlijk ook nooit goed hè.
Deze vrouw doet duidelijk een lichamelijk zware sport en fanatiek ook. Ze is lichamelijk erg sterk en lenig, dus goed getraind.
Ja, ze is dik en ze heeft een niets verhullend pakje aan. Nou en?! Deze vrouw probeert in ieder geval fit te zijn/worden en gaat niet lui op de bank zitten.
Ik denk dan altijd aan een t-shirt tekst dat ik ooit gezien heb: 'Me fat? You ugly. I can diët!' :D

Respect voor deze zelfverzekerde goed getrainde vrouw!

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:43

Ik vind het enorm knap, alleen kijk ik er niet graag naar.
Dus snel weggeklikt, maar niet minder respect voor haar daarom hoor!
Als ik er niet naar wil kijken is dat mijn probleem.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:48

Afbeelding

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 21:14

chanel1985 schreef:
demo_love schreef:
Dat ze die sport doet: prima. Hoewel ik er geen verstand van heb, is ze er vast ook redelijk goed in. Maar waarom zou je dat in hemelsnaam openbaar op het internet gooien? Moet nu echt de hele wereld dit zien?
Dat je een bepaalde soort kleding aan moet voor je grip kan ik snappen, maar moeten de zijkanten dan ook echt open hangen? Kies dan voor je eigen fatsoen wel voor een soort turnpakje met 'normale' zijkanten. Zelfs mensen met een normaal BMI zouden hier nog niet voordelig in uit komen.

Dus omdat iemand die niet binnen de "normale" waarden valt, mag dit niet openbaar zetten.

Iemand die wel binnen de "normale" waarden valt dus wel?

Motiveer dat is?

Ik denk dat je m'n post verkeerd om leest. Ik bedoel juist dat iemand met normale waarden, laten we zeggen BMI 22, ook niet voordelig uit zou komen in zo'n pakje, juist omdat het de plooien in je zij zo benadrukt. Je moet wel erg slank zijn (lees: uitstekende ribben en heupen) om er aantrekkelijk uit te zien in zo'n pakje.

Tuurlijk mag ze dit openbaar zetten, maar daar staat tegenover dat ze vast niet weet hoe er in dit topic over wordt gepraat. Daarom vind ik het geen verstandige keuze.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:33

Ik doe sinds kort aan nordicwalking....dat vinden sommige mensen ook geen gezicht,maar met mijn slechte rug is het ideaal.....het gaat overigens erg goed,binnenkort mag ik zonder stokken....

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:34

Voor degenen die denken dat paaldansen zijn oorsprong alleen uit de erotische clubs kent, check de Chinese paaldsport ;)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:36

PPG.....Dan heet het gewoon wandelen :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:38

In Europa is het paaldansen ontstaan in de Middeleeuwen met als doel mannen te vermaken.
Ik snap niet waarom dat niet aanvaard wordt, beetje hypocriet zelfs. Dat het nu een sport is, is zeer mooi, daar hoor je mij niet over klagen. Maar ga niet zeggen dat het geen erotische lading heeft, want dan ben je mij kwijt, sorry.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:45

Was dat tegen mij gericht, Gini?
Ik ontken niet dat het als doel heeft gehad om mannen te vermaken (en nog steeds kan hebben), maar tegenwoordig heeft het ook veel overgenomen van de Chinese paalsport.
Je ziet dat sommige trucs overgenomen worden.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:46

En wat dan nog als het een erotische lading heeft?
Er zijn ook mannen die van dikke vrouwen houden. Of mag dat dan eigenlijk ook niet?
Leven en laten leven vind ik! ;)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:46

Gini schreef:
In Europa is het paaldansen ontstaan in de Middeleeuwen met als doel mannen te vermaken.
Ik snap niet waarom dat niet aanvaard wordt, beetje hypocriet zelfs. Dat het nu een sport is, is zeer mooi, daar hoor je mij niet over klagen. Maar ga niet zeggen dat het geen erotische lading heeft, want dan ben je mij kwijt, sorry.

Ik denk dat het ook om de uitvoering gaat.
Die meiden in de video kan ik geen erotische lading aan koppelen eerlijk gezegd, in de eerste video dan weer wel.

Misschien als je gaat nordic walken in niets verhullende kleding, zal het ook een lading krijgen.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:47

niet als ik dat doe hoor...

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:50

Schoentje schreef:
Er zijn ook mannen die van dikke vrouwen houden. Of mag dat dan eigenlijk ook niet?

_/-\o_

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 23:06

Schoentje schreef:

Uiteraard, ik heb nergens een veroordeling uitgesproken hoor. Ik vind het ferm wat deze vrouw doet.
Maar mijn bericht was een antwoord op een bericht waarin gesteld werd dat paaldansen geen reden zou mogen zijn voor werkgevers om een persoon wel of niet aan te nemen.
En ik snap dat dus wel dat dat in bepaalde sectoren ongewenst is of dat een werkgever terughoudend is omwille van de erotische lading die paaldansen toch nog altijd met zich meedraagt.
Verder heb ik niet gezegd dat die erotische lading negatief dan wel positief is.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 23:17

Ah oké, ik heb dan ook niet heel de discussie gevolgd.
Ik vind alleen de OP nogal kort door de bocht. Alsof een dikke vrouw niet lekker in haar vel mag zitten en eigenlijk ook niet lichamelijk actief mag zijn. Alleen maar omdat het op deze manier niet helemaal standaard en 'zoals we het gewend zijn' is.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 23:21

Klopt. De openingspost getuigt van weinig respect.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 00:22

Wauw, wat ontzettend gaaf! Ik zou willen dat ik zo lenig was... Wat een kracht en souplesse!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 00:46

Aantrekkelijk is het niet :') maar ze kan het wel donders goed! lekker laten doen! :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 07:23

Furrow schreef:
Gini schreef:

Ik denk dat het ook om de uitvoering gaat.
Die meiden in de video kan ik geen erotische lading aan koppelen eerlijk gezegd, in de eerste video dan weer wel.

Misschien als je gaat nordic walken in niets verhullende kleding, zal het ook een lading krijgen.

Oh come on :D Hoewel het tegenwoordig echt wel imo een sport is, zijn bij sommige dames de kleding en de bewegingen toch wel iets te provocerend om het af te doen als -geen erotische lading- :D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 07:29

Haha, zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoel dat het niet perse sensueel moet zijn, maar dat de uitvoering veel bepaald.
In mijn filmpje, deden deze vrouwen echt puur sport... niks lading eraan.

Besef ook wel dat 70% van andere mensen, het niet zo uitvoeren. :+