Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
capopjekop schreef:Pec speelde echt wel goed. Ze zetten op de juiste momenten druk en Ajax was nergens. Ajax heeft dit seizoen vaker bagger gespeeld, maar vaak lieten de tegenstanders het na om daar gebruik van te maken. Pec heeft dat met 200% wel gedaan en daar verdient mee gewonnen. Ajax heeft dit jaar al vaker laten zien dat ze de kluts kwijt raken als een team vol druk zet.
Dat de spelers dat gevoel hadden geloof ik meteen, maar dat is wat anders dan express gaan verliezen.
De inzet van Pec was fantastisch en Ajax zijn arrogantie (er werd al gesproken over de dubbel
, voordat er gespeeld was) is afgestraft. 
capopjekop schreef:Ze hadden het zelfs al over de triple
Ajax heeft het goed gedaan, ze zijn het meest constant geweest en ze waren in staat om slechte wedstrijden toch net te winnen. Dat is ook een kwaliteit. Maar het voetbal zelf verdient geen schoonheidsprijs, ik heb ze dit seizoen mss 5 wedstrijden goed zien spelen. Maar goed, de punten tellen. Mijn clubje heeft geweldig voetbal laten zien, maar ze hebben ook regelmatig onnodig punten laten liggen en dat breekt je toch op in de titelstrijd. Maar goed, genoten heb ik zeker van dit seizoen, veeeel leuker dan het countervoetbal van Rutten.
capopjekop schreef:Hij kan wel jonge spelers beter maken, dus dat kan wel positief zijn voor Feyenoord. Maar hij speelt wel altijd op safe heb ik het idee. Spel van Bosz is toch wel risicovoller, zeker als een paar spelers hun taak maar half uitvoeren.
.
capopjekop schreef:Leuk! Ik vind het een sympathieke kerel. Hoop dat hij volgend jaar nog blijft. Had hij toen nog haar?
Ja dat is zeker, helaas hebben we een aantal erg goede voetballers. Maar als het voetballend niet lukt dan hebben ze niet echt de pit om het met 'vecht'voetbal op te lossen.