Voetbal zonder toeschouwers ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Re: Voetbal zonder toeschouwers ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:41

Geloven jullie het toch niet. Heb het zelf gehoord dat de lol er voor Ajax zelf ook weg was, ze hebben zelfs gezegd dat ze de wedstrijd gelijk mochten stop zetten zondag en de winst naar Zwolle te laten gaan.

Zo opperbest vond ik Zwolle nou ook weer niet hoor en dat zegt een rasechte Blauwvinger (jaja kom oorspronkelijk uit Zwolle).

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:44

Pec speelde echt wel goed. Ze zetten op de juiste momenten druk en Ajax was nergens. Ajax heeft dit seizoen vaker bagger gespeeld, maar vaak lieten de tegenstanders het na om daar gebruik van te maken. Pec heeft dat met 200% wel gedaan en daar verdient mee gewonnen. Ajax heeft dit jaar al vaker laten zien dat ze de kluts kwijt raken als een team vol druk zet.

Dat de spelers dat gevoel hadden geloof ik meteen, maar dat is wat anders dan express gaan verliezen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:02

capopjekop schreef:
Pec speelde echt wel goed. Ze zetten op de juiste momenten druk en Ajax was nergens. Ajax heeft dit seizoen vaker bagger gespeeld, maar vaak lieten de tegenstanders het na om daar gebruik van te maken. Pec heeft dat met 200% wel gedaan en daar verdient mee gewonnen. Ajax heeft dit jaar al vaker laten zien dat ze de kluts kwijt raken als een team vol druk zet.

Dat de spelers dat gevoel hadden geloof ik meteen, maar dat is wat anders dan express gaan verliezen.

Ik ben het helemaal met je eens. Ajax wordt kampioen omdat de rest (nog) slechter was, maar Ajax heeft veel mazzel gehad dit seizoen, vaak gewonnen in de laatste minuten.
Ik vind Pec al het hele seizoen goed spelen en dat is (ook) de verdienste van Ron Jans, hij is een goede trainer. En deze wedstrijd is Pec boven zichzelf uitgestegen. Ajax stond immers voor en dan geef je niet de wedstrijd weg voor de lol :D :D De inzet van Pec was fantastisch en Ajax zijn arrogantie (er werd al gesproken over de dubbel ;) , voordat er gespeeld was) is afgestraft.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:06

Ze hadden het zelfs al over de triple :')

Ajax heeft het goed gedaan, ze zijn het meest constant geweest en ze waren in staat om slechte wedstrijden toch net te winnen. Dat is ook een kwaliteit. Maar het voetbal zelf verdient geen schoonheidsprijs, ik heb ze dit seizoen mss 5 wedstrijden goed zien spelen. Maar goed, de punten tellen. Mijn clubje heeft geweldig voetbal laten zien, maar ze hebben ook regelmatig onnodig punten laten liggen en dat breekt je toch op in de titelstrijd. Maar goed, genoten heb ik zeker van dit seizoen, veeeel leuker dan het countervoetbal van Rutten.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:08

capopjekop schreef:
Ze hadden het zelfs al over de triple :')

Ajax heeft het goed gedaan, ze zijn het meest constant geweest en ze waren in staat om slechte wedstrijden toch net te winnen. Dat is ook een kwaliteit. Maar het voetbal zelf verdient geen schoonheidsprijs, ik heb ze dit seizoen mss 5 wedstrijden goed zien spelen. Maar goed, de punten tellen. Mijn clubje heeft geweldig voetbal laten zien, maar ze hebben ook regelmatig onnodig punten laten liggen en dat breekt je toch op in de titelstrijd. Maar goed, genoten heb ik zeker van dit seizoen, veeeel leuker dan het countervoetbal van Rutten.

Ja, ik hou mijn hart vast volgend jaar met Rutte...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:12

Hij kan wel jonge spelers beter maken, dus dat kan wel positief zijn voor Feyenoord. Maar hij speelt wel altijd op safe heb ik het idee. Spel van Bosz is toch wel risicovoller, zeker als een paar spelers hun taak maar half uitvoeren.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:15

capopjekop schreef:
Hij kan wel jonge spelers beter maken, dus dat kan wel positief zijn voor Feyenoord. Maar hij speelt wel altijd op safe heb ik het idee. Spel van Bosz is toch wel risicovoller, zeker als een paar spelers hun taak maar half uitvoeren.

Ik heb nog foto's van Peter als speler met mijn dochter. Die ging in die tijd vaak met vriendjes naar de training en mochten ze op de foto ;) .

Alles valt of staat met het uitvoeren van de taken, de werklust en iets voor een medespeler over hebben. ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:24

Leuk! Ik vind het een sympathieke kerel. Hoop dat hij volgend jaar nog blijft. Had hij toen nog haar?

Ja dat is zeker, helaas hebben we een aantal erg goede voetballers. Maar als het voetballend niet lukt dan hebben ze niet echt de pit om het met 'vecht'voetbal op te lossen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 22:05

capopjekop schreef:
Leuk! Ik vind het een sympathieke kerel. Hoop dat hij volgend jaar nog blijft. Had hij toen nog haar?

Ja dat is zeker, helaas hebben we een aantal erg goede voetballers. Maar als het voetballend niet lukt dan hebben ze niet echt de pit om het met 'vecht'voetbal op te lossen.

Ja..... heel donkerbruin/zwart, beetje krullend/golvend. Ik vond hem niet zo leuk, maar dat kwam omdat mijn buurvrouw helemaal gek op hem was. Die ging iedere keer naar de training (met mijn dochtertje) en daar werd ik een beetje ziek van op een gegeven moment. Ik vond hem een beetje saai......
Maar hij is een goede trainer (tot nu toe).
Het probleem met Vitesse is, denk ik, je weet niet hoe lang je welke voetballers houdt. Ze kunnen zo weer terug geroepen worden. Het lijkt me moeilijk om een elftal voor de toekomst te bouwen. Maar goed, alle goede (jonge) voetballers in Nederland verdwijnen sowieso snel naar het buitenland. Om daar voor veel geld op de bank te zitten. Zie bijv. Affelay :D
Nederland is een opleidingsland geworden met af een toe een oude speler die bij zijn (jeugd)club nog wat wil afbouwen......

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 22:31

020 neemt 3 jaar lang geen supporters mee naar de wedstrijd tegen Feyenoord.
Dit is een beslissing van 020 zelf.Doen ze heel goed.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 22:33

gohya schreef:
020 neemt 3 jaar lang geen supporters mee naar de wedstrijd tegen Feyenoord.
Dit is een beslissing van 020 zelf.Doen ze heel goed.

Er is toch al jaren een verbod op uitsupporters bij Ajax en Feyenoord ?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 22:35

Volgend jaar mochten ze het weer proberen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 23:05

gohya schreef:
Volgend jaar mochten ze het weer proberen.

Volgens mij zou er aan het eind van dit seizoen een beslissing worden genomen of supporters weer mee mochten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 06:27

Klopt ja, er zou bekeken gaan worden of het weer kan. Jammer maar helaas, maar ik denk dat het beter is zonder uitpubliek

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:52

Ik vind het prima zo, hoef dat volk niet meer in onze heilige Kuip als ze er zo mee omgaan -O-