Beroemdheid in de klas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:21

Arc_En_Ciel schreef:
Nou ja zeg, ik mag toch zelf zeggen wat ik wil? Ik zeg ook geen verschrikkelijke dingen over haar, maar ik praat graag mee in dit topic. Dan wil ik graag ook mijn verhaal delen zonder dat ik straks met gezeik zit.

Hou jij je er nou maar buiten :') het komt allemaal wel goed hoor.

Tuurlijk mag je zeggen wat jij wilt :D. Maar doe dat dan ook zonder sterretjes, want zo verschrikkelijk is het inderdaad niet wat je zegt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:21

Douraque schreef:
Babsiej schreef:
Bij de backstreet boys waren er toch 1 of 2 weggegaan ? Of was dat weer een andere groep ? :')

Kevin Richardson is uit de groep gestapt om een carrière op Broadway na te streven (dat nog gelukt was ook) en meer tijd met zijn vrouw/kind door te brengen. Maar de jongens zijn met zijn vieren toen doorgegaan en hebben toen cd's uitgebracht (unbreakable en this is us). Ongeveer 2 jaar geleden is Kevin weer teruggekomen, omdat hij zich weer geïnspireerd voelt. En nu weer de een cd (in a worldt like this), 20 jarig jubileum, Hollywood Star on The Walk of Fame, tour Azië, cruise, Amerikaanse tour, Europese tour, Amerikaanse tour part 2, Europese tour part 2 en weer een cruise.

Die ga ik eens spotten die star op de Walk of fame :D

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:22

Douraque schreef:
Babsiej schreef:
Bij de backstreet boys waren er toch 1 of 2 weggegaan ? Of was dat weer een andere groep ? :')

Kevin Richardson is uit de groep gestapt om een carrière op Broadway na te streven (dat nog gelukt was ook) en meer tijd met zijn vrouw/kind door te brengen. Maar de jongens zijn met zijn vieren toen doorgegaan en hebben toen cd's uitgebracht (unbreakable en this is us). Ongeveer 2 jaar geleden is Kevin weer teruggekomen, omdat hij zich weer geïnspireerd voelt. En nu weer de een cd (in a worldt like this), 20 jarig jubileum, Hollywood Star on The Walk of Fame, tour Azië, cruise, Amerikaanse tour, Europese tour, Amerikaanse tour part 2, Europese tour part 2 en weer een cruise.

Ik heb je topic gelezen over die cruise, echt zó vet _O_! En niet eens belachelijk duur, wat ik wel had verwacht :oo.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:23

_San87_ schreef:
Arc_En_Ciel schreef:
Nou ja zeg, ik mag toch zelf zeggen wat ik wil? Ik zeg ook geen verschrikkelijke dingen over haar, maar ik praat graag mee in dit topic. Dan wil ik graag ook mijn verhaal delen zonder dat ik straks met gezeik zit.

Hou jij je er nou maar buiten :') het komt allemaal wel goed hoor.

Tuurlijk mag je zeggen wat jij wilt :D. Maar doe dat dan ook zonder sterretjes, want zo verschrikkelijk is het inderdaad niet wat je zegt.

Maar wel genoeg voor haar en haar sterallures om me er een heel probleem van te maken..
Ik spreek uit ervaring nml :')

pniekepnak

Re: Beroemdheid in de klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:31

Oke... Dus jij praat negatief over haar terwijl je weet dat zij daar een probleem van gaat maken en dat vind jij vervelend, maar toch blijf je negatief over haar praten...

Help me even hier? :')

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:39

Arc_En_Ciel schreef:
_San87_ schreef:

Maar wel genoeg voor haar en haar sterallures om me er een heel probleem van te maken..
Ik spreek uit ervaring nml :')

Waarom dóé je het dan :')?

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:48

Leestekens in namen werken toch helemaal niet eens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:53

Dani schreef:
Leestekens in namen werken toch helemaal niet eens?

Nee, en ook nog eens 'verboden' hier op bokt.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:54

Wat Yezzi zegt. Echt een gevalletje schijnveiligheid. Als je de consequenties niet wilt dragen, houd dan gewoon je mond, denk ik dan.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:57

Mijn god zeg. Ga jullie zusjes pesten en hou het hier ontopic.

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 14:42

zal ik een geheim vertellen we hebbe een oud klasgenoot en dat is de ex van daan van mainstreet best wel vett

xMell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 14:49

Ik heb ooit 1 van de tweeling van spangas (flip en tobias) aan mijn kassa gehad. Ze spelen trouwens ook in verliefd op ibiza, en degene die aan mn kassa kwam speelde ook in die film van carry slee, radeloos volgensmij.

En ik krijg reken-les van de broer van Gerard Joling, haha. Geweldig al die verhalen over zn kleine broertje, de tv-ster xd.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 14:54

Jezus, wie zijn jullie nou weer om uit te maken of ik iets wel of niet mag zeggen.
Jullie kennen haar niet eens, ga lekker wat anders doen. Is toch niet jullie probleem..

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:03

Ik kan trouwens zeggen dat de vriendin van de vriendin van mijn nichtje (ja ja :')) een relatie had met Thomas Berge. Tevens diezelfde meneer eens aan de kassa gehad. Wat een kwal :'). 'Weet je wel wie ik ben?' 'Nee, geen flauw idee. Uw reservering is verlopen, kaartjes kunt u aan de kassa rechts kopen.'

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:14

Tinus1909 schreef:
Ik heb ooit 1 van de tweeling van spangas (flip en tobias) aan mijn kassa gehad. Ze spelen trouwens ook in verliefd op ibiza, en degene die aan mn kassa kwam speelde ook in die film van carry slee, radeloos volgensmij.

En ik krijg reken-les van de broer van Gerard Joling, haha. Geweldig al die verhalen over zn kleine broertje, de tv-ster xd.

Ik kreeg muziekles van hem op de basisschool! :D In groep 4 kwam hij met zijn gitaar bij ons in de klas, en toen hij vertelde dat hij Willem Joling was, riep iedereen meteen: "bent u dan de broer van Gerard Joling"?
Ik wist überhaupt niet wie Gerard Joling was , maar het was inderdaad zijn broer. :j
Hij kon trouwens heel leuk muziekles geven!

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:52

Ik kende een neef van Eloi Youssef (van Kensington) :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:37

Ja als we zo beginnen ken ik de hond van de dochter van de buurvrouw van de neef van de butler van Obama :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:38

Sieneke was een keer bij ons op school, wat is zij een stille meid in het echt, zeg!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:41

Sammie schreef:
Ja als we zo beginnen ken ik de hond van de dochter van de buurvrouw van de neef van de butler van Obama :+

Oeh, mag ik je aanraken :))?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:41

Sammie schreef:

:')

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:45

Ik ons huis in Duitsland wonen Rachel Kramer en Deon Leon en hun dochtertje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:45

Ohja en ik zag een keertje Beau van Erven Dorens fietsen met zijn 4 kinderen. :+

xMell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:54

Animal schreef:
Tinus1909 schreef:

Ik kreeg muziekles van hem op de basisschool! :D In groep 4 kwam hij met zijn gitaar bij ons in de klas, en toen hij vertelde dat hij Willem Joling was, riep iedereen meteen: "bent u dan de broer van Gerard Joling"?
Ik wist überhaupt niet wie Gerard Joling was , maar het was inderdaad zijn broer. :j
Hij kon trouwens heel leuk muziekles geven!

Haha wat grappig!
Echt een geweldige man is het..
Heb niet zo'n fijne periode op school, maar hij sleept me er doorheen.
Heb echt enorm veel aan die man gehad, en nu nogsteeds.

Op t begin bleef hij maar ontkennen dat hij de broer van Gerard was..
Maar zoiets houd je niet lang geheim, haha.

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 18:37

IK HAD DE EX VAN DAAN VAN MAINSTREET IN DE KLAS !!!!!!!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 18:40

Joh, anders doe je even normaal?