magda_90 schreef:Rowdine schreef:Nee want je kan idd niet ergens anders gaan werken als je geen uren krijgt waarop je kan werken? Dat bedoel ik met waar een wil is, is een weg.
Ik lees prima, maak je niet druk
Als het mogelijk zou zijn, graag. Vanaf september heb ik bijvoorbeeld welgeteld 53 sollicitaties verstuurd om naast mijn stage te kunnen werken. Wegens de reistijd kan ik alleen de weekenden (stage in een andere provincie dus lange reistijd) en veel winkels zijn zondag dicht. Dus houd je de zaterdag over. Ze vonden stuk voor stuk mijn sollicitatie en C.V. keurig netjes maar nee: te oud of te weinig beschikbaar.
Ik schrijf elke week ongeveer 10-12 (sollicitatie) brieven/mailtjes, daarnaast nog diverse telefoontje.
Daarin ben ik niet de enige, dus 53 in 7 maanden is niet zo heel veel.

de aanhouder wint Magda! )
. Schoonmaken etc. is natuurlijk een mogelijkheid, maar dan moet je wel wat vinden. 
, zo vanzelfsprekend als mensen het kunnen vinden dat je kosteloos thuis kunt wonen, maar wel een paard (of meerdere) en/of auto hebt. Want tja, je wil toch leuke dingen kunnen doen.......
). Maar zeggen dat het asociaal en belachelijk is als je ouders je kostgeld laten betalen. Hebben jullie ook wel eens verder dan jullie eigen neus gekeken?