) op zo'n tactische plek dat ik mijn raam en deur in de gaten kon houden. Je weet maar nooit wat voor iemand er door je raam binnen zou komen
Mijn vader lacht me er nog steeds voor uit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) op zo'n tactische plek dat ik mijn raam en deur in de gaten kon houden. Je weet maar nooit wat voor iemand er door je raam binnen zou komen

Joaltijd schreef:Oja, kennen jullie het frieze zinnetje:
'Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte fries!'
(boter, brie en groene kaas, wie dat niet zeggen kan is geen echte/oprechte fries!)
Mn vader vertelde dat vroeger met de oorlogen allemaal mensen op een boot kwamen, ze de zin moesten zeggen.. Anders haaienvoer!
want ik snapte voor de helft wat ik zei, maar ons mam snapte het volledig hahaha
AppleDumplin schreef:romyloverrr schreef:Ik was doodsbang van de leeuw in een of andere aflevering bij de teletubie's
( ''waaw, ik ben de leeuw, en ik kom je opeten'' *gepiep van de houten wieltjes die eronder zaten*)
Ik zag laatst iemand dat stukje kijken,ik ga bekennen....vind het dood eng!![]()
SuperAssie schreef:Oh ja ik slaap nog steeds niet met mijn rug naar de deur van mijn slaapkamer, omdat ik dan bang was/ben dat er iemand me komt pakken
Stomme gewende die er in is geslopen haha. Als ik nu ergens slaap waar het bed/de bank zo staat dat ik met mijn rug naar de deur kan liggen kan ik dus écht niet slapen
Ik moet met mijn hoofd/voeten richting de deur liggen, anders slaap ik gewoon niet haha
ElsRoosje schreef:SuperAssie schreef:Oh ja ik slaap nog steeds niet met mijn rug naar de deur van mijn slaapkamer, omdat ik dan bang was/ben dat er iemand me komt pakken
Stomme gewende die er in is geslopen haha. Als ik nu ergens slaap waar het bed/de bank zo staat dat ik met mijn rug naar de deur kan liggen kan ik dus écht niet slapen
Ik moet met mijn hoofd/voeten richting de deur liggen, anders slaap ik gewoon niet haha
+1
Rubio_lover schreef:Mijn vader heeft mij vroeger, toen ik een jaar of 3 was, een rijmpje geleerd: Utje mutje frutje krijg maar snel haren op je.... Hierop antwoordde ik altijd keurig: Tanden(Geen idee hoe ik daar bij kwam eigenlijk). Heeft behoorlijk lang geduurd voordat ik er achter kwam dat dat wat anders moest zijn.
Wat zal jouw vader gelachen hebben
_Lois_ schreef:Ik heb best lang geloofd dat je echt vierkante ogen kon krijgen van de tv
) en als ik het deed rende ik heel hard.
en als ik een vliegtuig hoorde, ging ik altijd helemaal onder de dekens, omdat er dan een dinosaurus uit het vliegtuig kwam parachute springen....
MathildeMoes schreef:Ik woon tegenover een begraafplaats en vanuit mijn raam kan ik dat dus zien. En als ik dan 's avonds een (voor mij) te enge film had gezien sprintte ik als een malle naar boven, alle lichten aan, gordijnen dicht en meteen in bed. Mijn bed stond ook (nu nog steeds) op zo'n tactische plek dat ik mijn raam en deur in de gaten kon houden. Je weet maar nooit wat voor iemand er door je raam binnen zou komen
Woogy schreef:MathildeMoes schreef:Ik woon tegenover een begraafplaats en vanuit mijn raam kan ik dat dus zien. En als ik dan 's avonds een (voor mij) te enge film had gezien sprintte ik als een malle naar boven, alle lichten aan, gordijnen dicht en meteen in bed. Mijn bed stond ook (nu nog steeds) op zo'n tactische plek dat ik mijn raam en deur in de gaten kon houden. Je weet maar nooit wat voor iemand er door je raam binnen zou komen
Dat doe ik zelf ook, zelfde als waar in een eetruimte ik ga zitten, moet alles kunnen zien en niets en niemand langs me heen hebben, alle vluchtroutes uitgestippeld en dan kan ik rustig eten
dees_daan schreef:Dan loop je met hond zeker Ketaki?
Ik ging met mijn witte herder ook rustig in de avond hardlopen op onverlichte stukken, heb nooit een naar gevoel gehad.
Tot ik met mijn kleine kruising ging hardlopen op dat zelfde stuk.. Nooit weer gedaan daarna..
Ik hoorde van alles en zag niks..