[FOTO] No make-up selfie: wie durft?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 11:07

_O- _O- oh zo, nou ja met een paar instagram filters, en op het juiste moment getrokken, is het misschien bij mij ook niet al te erg...

Cheytjuh

Re: [FOTO] No make-up selfie: wie durft?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 11:15

hahaha :D of het juiste zonlicht, wil ook wel eens helpen :P alles gewoon verschrikkelijk overbelichten, zie je die oneffenheid ook niet ;)

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 11:25

@merrylegs dat vond ik dus ook, iedereen heeft hier echt een mooie gave huid *jaloers* :D
Ik heb vroegah echt mega acne gehad en daarom heb ik nu nog steeds een huid vol rode vlekjes en stipjes. Aangezien ik absoluut geen held ben met make up en ik van foundation alleen nog maar pukkels krijg loop ik sowieso altijd make-up loos rond. Af en toe gebruik ik wel mascara en eyeliner maar that's it.

ff in link voor de gevoelige kijker :+ : http://i59.tinypic.com/jzb2fp.jpg make-up loos dus.

edit:// kwaliteit is echt onwijs achteruit gegaan door tiny pic maar dat komt me alleen maar ten goede merk ik :Y)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 11:31

Koia schreef:
@merrylegs dat vond ik dus ook, iedereen heeft hier echt een mooie gave huid *jaloers* :D
Ik heb vroegah echt mega acne gehad en daarom heb ik nu nog steeds een huid vol rode vlekjes en stipjes. Aangezien ik absoluut geen held ben met make up en ik van foundation alleen nog maar pukkels krijg loop ik sowieso altijd make-up loos rond. Af en toe gebruik ik wel mascara en eyeliner maar that's it.

ff in link voor de gevoelige kijker :+ : http://i59.tinypic.com/jzb2fp.jpg make-up loos dus.

edit:// kwaliteit is echt onwijs achteruit gegaan door tiny pic maar dat komt me alleen maar ten goede merk ik :Y)

>;) hoezo niet voor de gevoelige kijker? ik ziie nog niet één vlekje!
dacht ik eindelijk een lotgenoot gevonden te hebben... maargoed ik ben 'nog' maar achttien dus dat kan nog een beetje...

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 11:35

Tiny pic heeft de kwaliteit nogal 'fuzzy' gemaakt. Ik heb serieus een huid vol vlekken geloof me ;) ik wou dat het niet zo was.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 11:56

Ik ben gelukkig gezegend met een zeer zuivere huid, altijd al gehad. Zo nu en dan een onzuiverheidje, maar stelt weinig voor :)
Ik zie op die foto van Koia ook echt niks hoor, maargoed, kan door Tiny pic komen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:12

Ik heb zelfs nu nog wel eens puistjes. Toevallig zitten ze nu precies onder mijn haar :')

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:34

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:39

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:04

Oké, hier komt het, ik draag toch bijna nooit make-up(en let niet op mijn dwaze blik, fotogeniekheid zit ook niet in de familie _O- ) gelukkig vermindert mijn gsm de scherpte. *gaat wenen in een hoekje*

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:28

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 14:21

Zo uit de douche :D
Afbeelding

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:03

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:06

Een no-makeup selfie te paard, telt dat ook? :')
Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:26

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:16

Oke voorruit.. :Y)

Afbeelding

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 23:25

Afbeelding

Deze foto is gemaakt net na dat ik mijn bed uit uitstapte

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 00:54

Ik heb niet echt een make-up loze selfie, wel andere foto's.

Zonder make-up:
Afbeelding

Met make-up:
Afbeelding

In beide gevallen ben ik rechts :')

Te veel make-up :+
Foto

Nu heb ik laatst mijn haar geknipt en zie er sowieso al een stuk ouder uit met kort haar (en make-up):
Foto

Overigens heb ik eigenlijk nooit make-up op. Alleen bij speciale gelegenheden of uitgaan (wat ik amper doe).. Of als ik een keer zin heb om iets aan mijn gezicht wil doen (zelden :')).

Ik heb liever dat mensen me zonder make-up zien en dan als ik het op heb zeggen: ''Jij ziet er goed uit!'' dan dat ik elke dag met make-up rondloop en iedereen zegt: ''Je ziet er moe/ziek uit''.

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 21:21

_Denise_ schreef:
Ik vind bij veel mensen de make-up echt wat extra's geven. :j Mits netjes aangebracht en vooral niet teveel! Neppe wenkbrauwen vind ik vooral niet flatteus.

Gave foto's Suusje! Inderdaad een groot verschil, maar vind je op beide platen heel knap. En wat heb jij veel haar. :D

Mijn wenkbrauwen zijn nep.. :Y)

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 21:25

Geryon schreef:
Ellentjuh12 schreef:
[ Afbeelding ]

Dit is zonder make-up de ochtend na mijn eerste avondje stappen sinds de zwangerschap.

[ Afbeelding ]

Haha en eentje die er dan wel wat vreemd is maar wel laat zien wat voor make up ik allemaal draag. ( Ik ben de middelste)

Oh wat zonde zeg! Je bent een prachtige meid, maar met die neppe streepjes die wenkbrouwen moeten voorstellen en de vele oog make up zie je eruit als zo'n typische blonde bimbo, echt zonde van je mooie gezicht.

Als ik geen mascara op heb (enige wat ik draag) krijg ik ook vaak te horen dat ik er ziek of moe uit zie :+

Haha typische blonde bimbo.. die hoor ik niet heel vaak. :Y) Ik heb wel eens geprobeerd om ze te verven maar dat heeft geen effect maar het is een pokkewerk om die wenkbrauwen steeds te tekenen. :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 21:33

Ellentjuh12 schreef:
Geryon schreef:

Oh wat zonde zeg! Je bent een prachtige meid, maar met die neppe streepjes die wenkbrouwen moeten voorstellen en de vele oog make up zie je eruit als zo'n typische blonde bimbo, echt zonde van je mooie gezicht.

Als ik geen mascara op heb (enige wat ik draag) krijg ik ook vaak te horen dat ik er ziek of moe uit zie :+

Haha typische blonde bimbo.. die hoor ik niet heel vaak. :Y) Ik heb wel eens geprobeerd om ze te verven maar dat heeft geen effect maar het is een pokkewerk om die wenkbrauwen steeds te tekenen. :+

Kan ik me helemaal voorstellen. :+ Ik doe het dan ook niet _O-

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 19:24

dit is metAfbeelding

en dit is zonder Afbeelding

groot verschil

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 19:30

Verandert jouw haar van kleur als je makeup opdoet? :oo

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 19:31

Dat vroeg ik me ook al af! :')

Ik heb vandaag voor de eerste keer in mijn leven een oogpotlood gekocht, dus misschien kan ik dan ook nog een met-foto plaatsen :D

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 19:32

Doanique schreef:
Verandert jouw haar van kleur als je makeup opdoet? :oo

nee maar de blauw blond was de meest recente foto die ik nog had zonder make-up was dat maar zo makkelijk dat haar kleur veranderd met make-up op doen aangezien ik vaak me haar verf:p (is niet schadelijk) maar geeft me altijd gekleurde handden (oke ook als ik make-up op doe)