Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Snollygoster schreef:Ik vind Putin wel "iets" hebben, maar om er dan op te vallen? Nee bedankt
Ik heb een gigantische crush op Dane Dehaan. Ik vind hem aan de ene kant totaal niet aantrekkelijk en zelfs een echte creep, net zo'n boskabouter, maar aan de andere kant is ie toch wel aantrekkelijk, ik weet niet wat het is met hem!
[ Afbeelding ]
Jared Padalecki (of beter bekend als Sam Winchester) is ook zo iemand. Totaal niet mijn type man, ik vind hem veel te breed van gezicht en in zijn kaken, maar toch vind ik hem zo'n hottie!
[ Afbeelding ]

Snollygoster schreef:Ik vind Putin wel "iets" hebben, maar om er dan op te vallen? Nee bedankt
Ik heb een gigantische crush op Dane Dehaan. Ik vind hem aan de ene kant totaal niet aantrekkelijk en zelfs een echte creep, net zo'n boskabouter, maar aan de andere kant is ie toch wel aantrekkelijk, ik weet niet wat het is met hem!
[ Afbeelding ]
Jared Padalecki (of beter bekend als Sam Winchester) is ook zo iemand. Totaal niet mijn type man, ik vind hem veel te breed van gezicht en in zijn kaken, maar toch vind ik hem zo'n hottie!
[ Afbeelding ]

chantalboes schreef:Robert Pattinson vind ik in Twilight ook niet zo aantrekkelijk (maar ook vooral door het larakter wat hij moet spelen). In Harry Potter and the Goblet of Fire daarentegen is ie HOT!
Donkerblauw schreef:Nee, op Putin zou ik nooit vallen, vind het echt een ongelofelijke creeper.Tom Hiddleston daarentegen..
![]()
Maar mijn ultieme crush is toch wel Joseph Gordon-Levitt.
[ Afbeelding ]
Donkerblauw schreef:Geryon schreef:Als ik hem zie moet ik altijd denken aan hem als jochie met lang haar in die alien serie
[ Afbeelding ]
Tja, vanaf toen heb ik al een crush op hem. Al ben ik wel blij dat hij dat lange haar al vrij snel geloosd heeft, kort haar staat 'm een stuk beter.
maralyn schreef:Ohh wat een mannen....JUMMIE!
https://www.google.nl/search?q=ryan+rey ... 66&bih=606
Ryan Reynolds, mag er van mij wel bij!! Ghi...
Laatst op topgear, ik vind het programma altijd wel gezellig, maar hij was er laatst ook bij. Mn vriend kreeg de afstandbediening NIET meer in handen