het welkomstcommiteeee.. en altijd weer even dat moment van oppakken, vergankelijkheid, even stilstaan bij etc. het zijn toch kleine tijdmachientjes wat dat betreft...mijn zusje heeft een lam. ik ben nu de foto's van vroeger aan het inscannen... en ik kom foto's tegen waar het lam nog echt een mooi roze lam is... het is nu een afgekloven vale voddebaal.. maar echt zo
toen hadden we nog een kipje met een muziekdoosje erin die circuleerde tussen mn zusje en mij, die doet het ook nog steeds...
en van mn grootje hadden we de tjoktjoks, dat waren paradijsvogels die een klokkend geluid maakten als je ze aan het touwtje omhoog omlaag trok...
ik heb ook nog konijn...dat is een piepklein paaskonijntje wat mijn grootje me vroeger ooit als paasattentie had gegeven... die heeft de brand overleefd samen met een houten paashaasje in een mandje als paasattentie van een ander jaar..en dus voor mij heel speciaal....en vooral omdat ik ze letterlijk en figuurlijk uit t brandafval gepulkt heb nog later... heel bijzonder gezien wat er allemaal gebeurt is..
ik had mezelf nooit als zo'n knuffelmens gezien maar als ik zo terugkijk.. heb ik er best wat