Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, eigenlijk wilde ik iets doen met dieren en de natuur.. Dat wil ik nu nog steeds
, volgens mijn moeder wilde ik dit al op 4 jarige leeftijd , maar ik vraag mijzelf nog altijd af hoe een kind van vier jaar oud weet wat een verpleegster is, als ze nog nooit in een ziekenhuis etc is geweest

vuurneon schreef:Ik ben wel afgestudeerd aan de universiteit en poets ook bij de thuiszorggedeelde smart is halve smart
Ik denk maar zo; de onderste steen is wel de basis in een bedrijf. Anders staat het maar erg wankel!
maar als je dan aan mensen verteld wat je doet, zie je je IQ in hun ogen zakken naar laagbegaafd
vuurneon schreef:Urielle schreef:Heb nu een net-niet-afgeronde-opleiding docent geschiedenis en ben gewoon maar ongediplomeerde huismoeder en ga twee dagen per week poetsen voor de thuiszorg.
Ben mislukt
Ik ben wel afgestudeerd aan de universiteit en poets ook bij de thuiszorggedeelde smart is halve smart
Ik denk maar zo; de onderste steen is wel de basis in een bedrijf. Anders staat het maar erg wankel!
) Rubio_lover schreef:Ik wilde altijd paardenverzorgster worden of verzorger in de dierentuin. Ik heb ook altijd geroepen "Ik trouw niet, ik neem later een paard!" Nou het paard is er al een tijdje dus geen idee of er nog wat van dat trouwn gaat komen.(maar ach ik ben nog jong)

Daarna juf.. 

in een dierenwinkel werken vind ik ook hardstikke leuk. Smee__ schreef:Eerst wilde ik zeemeermin worden... Toen ik besefte dat ik nooit een zeemeermin zou kunnen worden werd het prinses, dat was al iets realistischer.. Vervolgens kwam het besef dat ik later überhaupt ooit een echte prins tegen zou komen wilde ik maar dolfijnentrainster worden
.'
.'
)