Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Picassox schreef:Nee hoor, dat is echt niet nodig. Je gewone inkomsten, zoals iedereen altijd doet, geef je jaarlijks door. Meer niet.
Er wordt gevraagd of je speciale WA-verzekering bijvoorbeeld wil afsluiten als je iets stuk zou maken van een ander. Maar in 99% van de gevallen kun je dit gewoon met de klant oplossen, kun je je eigen WA-verzekering aanspreken of is het niet eens aan de orde omdat je vaak toch voorzichtig bent met andermans spullen.
, maar ik heb WEL mijn verzekeringen op orde, alle afdrachten gedaan en ik bouw pensioen op. Daarnaast krijg ik kilometervergoeding, alle telefoonkosten, parkeerkosten, postzegels,... terug. japielover schreef:ik heb net aangemeld op de site die jij door gaf Picassox..
een opleiding heb ik al naar gekeken maar de opleiding zelf moet ook betaald worden..
en als ik al geen geld heb voor de wekelijkse boodschappen ga ik dat ook niet kunnen betalen..
Dus dat is eff knutje..
Ik heb nu weer meerdere sollicitatie's gedaan dus ben benieuwd
purny schreef:japielover schreef:ik heb net aangemeld op de site die jij door gaf Picassox..
een opleiding heb ik al naar gekeken maar de opleiding zelf moet ook betaald worden..
en als ik al geen geld heb voor de wekelijkse boodschappen ga ik dat ook niet kunnen betalen..
Dus dat is eff knutje..
Ik heb nu weer meerdere sollicitatie's gedaan dus ben benieuwd
Als je BBL in een verzorgingshuis/verpleeghuis doet word de opleiding voor je bekostigd.
Schoolgeld kun je in 6 termijnen betalen dus zit je niet in 1 keer aan het bedrag.