Tessebes schreef:Maar niet als je opa (die was het toch?) net een paard van een paar tonnetjes voor je heeft gekocht, dan ben je iets te laat IMO.
Nee...

Maar hier werd ook niet D. van A. bedoeld

Dat is wel een verwend sekreet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Rekenfoutje imker: 15 % van het aankoopbedrag dus 15 % van 325.000 euro per jaar is wel wat meer!
SuperPepeijn"]wat heeft het dan met dit topic te maken?
[quote="Tessebes"][quote="SuperPepeijn"]
[quote="Tessebes schreef:Ik zeg toch niet dat het wat met de rechtzaak te maken heeft?
Nimue schreef:Maar jémig! Welke idioot geeft een kind van 16 nou een paard van 350.000 euro!? Wat móet zo'n kind daar nou mee? Als ze alleen met zo'n paard (met super-afstamming en al helemaal opgetraind) iets kan bereiken zegt dat toch wel genoeg over haar talent (of het gebrek daaraan)? Hoe hoopt ze ooit verder te komen in de sport als ze alleen met dit soort toppaarden iets kan?
Kayla schreef:
En Illindra, geloof dat niemand de familie van Aalderen als grote crimineel bestempelt hoor.
Ilindra schreef:Lees dan het topic over beveiliging stallen Anky van Grunsven.
Ik vind dat dus echt niet kunnen.
Niet alleen de fam. van Aalderen gaat over de tong maar
ook de fam. v/d Zwan (kopers van Poetin) wordt nog even fijn meegenomen.
Ik vind vage beschuldigingen over drugshandel, afpersing,bedreiging, enz dus echt niet kunnen, waar zijn die op gebaseerd?
Afgunst
Barb"]
[quote="Sjuimpje schreef:Dat paard is dood neergevallen,
daarmee heeft ze nog niet het recht verworven om dan maar de andere paarden van Anky te rijden, zo liet ze het wel overkomen.
SuperPepeijn"]volgens mij ging het hier om het vaststellen van de mogelijke doodsoorzaak en niet dat ze er zo fel tegen was.
[quote="Tigger schreef:Sterker nog, eerst zegt ze dat ze het niet eens is met hun manier van rijden, maar ze wil wel blijven rijden op paarden van hún???![]()
Tigger schreef:Nee hoor, ze zegt duidelijk dat het nooit fijn kan zijn voor een paard om zo in de krul te moeten lopen....
Missouri schreef:Je snapt het niet... op een "gewoon" paard kun je tegenwoordig echt niet meer met de top meerijden hoor!!!
Ilindra schreef:Niet alleen de fam. van Aalderen gaat over de tong maar ook de fam. v/d Zwan (kopers van Poetin) wordt nog even fijn meegenomen.
Ik vind vage beschuldigingen over drugshandel, afpersing,bedreiging, enz dus echt niet kunnen, waar zijn die op gebaseerd?
Afgunst