Wij 2 hebben nog niet echt iets officieels dus ik zou niet echt zo snel iets er in durven zetten met "ik hou van jou" maar wel iets leuks/liefs maar wat
Iemand ideetjes?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sammylover schreef:Iemand nog leuke ideeën wat wij vrijdagavond samen kunnen doen? We willen echt iets met z'n tweetjes, dus bios en uiteten valt af. Wonen alle twee thuis en zijn niet alleen thuis.. Beetje balen dus.
. Zit te denken maar niks leuks schiet me te binnen....
Lizzyy schreef:Sammylover schreef:Iemand nog leuke ideeën wat wij vrijdagavond samen kunnen doen? We willen echt iets met z'n tweetjes, dus bios en uiteten valt af. Wonen alle twee thuis en zijn niet alleen thuis.. Beetje balen dus.
Geen idee waar je woont, maar lekker naar het strand en strandwandeling maken? Lekker even wat drinken, vind ik altijd hartstikke leuk
Dus denk dat ik morgen maar eventjes snel naar de hema ofzo ren om snel een foto af te printen om er dan alsnog in te doen..
Ben benieuwd wat hij ervan vind..
Cayenne schreef:F_Orumster schreef:Mijn vriend mag niets doen, mocht hij iets in het hoofd halen. Eerst maar de essentiële dingen in de relatie, zoals me aanraken bijvoorbeeld.
Ben benieuwd of er hier in dit topic leuke dingen voorbij komen!
Jouw vriend wil je niet aanraken?
ECM schreef:Jongensss kan iemand me helpen?
Heb een boxershort laten bedrukken voor vriendlief, met op de voorkant: Ilse's property, en op de achterkant: Sorry I'm taken!
Nu heb ik alleen geen idee hoe ik het moet gaan geven. Standaard in pakken is ook zo standaard..