SummerLess schreef:Vandaag heb ik deze binnen gekregen.
http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/steady-clothing-50s-high-waisted-thrills-skirt-black-swing
Echt heel mooi model. Ik ben verliefd
Wauw
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SummerLess schreef:Vandaag heb ik deze binnen gekregen.
http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/steady-clothing-50s-high-waisted-thrills-skirt-black-swing
Echt heel mooi model. Ik ben verliefd
. 

. Ik moet me regelmatig inhouden om niet ineens 5 jurken te bestellen 
Word ik heel hebberig van!
Ine23 schreef:Mag ik me ook melden?
Ik heb die rode jurk ook! Heb dezelfde ook in een andere kleur, vind hem bij mij wel veel mooier vallen met petticoat onder. En heb jammer genoeg toch wat minder boobs![]()
De rode valt bij mij heel groot, heb hem moeten terugsturen en een maat kleiner moeten nemen dan de andere kleur. Ga hem aandoen voor een retro verjaardagsfeestje van een vriendin van mij in februari.
Dit is de andere kleur:
[ [url=m/pEzpQD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Succubus heeft zoveel leuke jurkjes. Ik moet me regelmatig inhouden om niet ineens 5 jurken te bestellen
Ik lees dit topic ook al een tijdje mee... Al die mooie jurkjesWord ik heel hebberig van!
.
.
.
? Ook vintage?
.
. Ine23 schreef:Spannend! Ik duim! Kan niet anders dan goed gaan met zo'n jurk aan.
Ik heb sinds gisteren ook leuke schoenen binnen, maar ze zitten net een beetje krap. Wil ze 14 februari dragen op een feestje dus moet ze alvast elke dag even aandoen om wat te rekken
Gent is super leuk Judith! Waar koop jij je jurkjes daar? Eeuwen geleden dat ik er nog eens geweest ben..
. Mij zit ie echt geweldig lekker.
PortRoyal schreef:Jaaa! Ik ben gek op alles van de jaren 60, vooral de muziek. Ben in het bezit van een kei mooie jukebox uit het jaar 63, ik ben volgens mij gewoon te laat geboren. Alles leek toen zo heerlijk relaxed, en alle dingen uit die tijd zijn nog met liefde gemaakt, men was er trots op, vooral de autos waren prachtig toen met die vleugels en al dat chroom.
die fotomeeting lijkt mij erg gaaf!