hoe bedenk je het. Vreselijke namen Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jniena schreef:Ikzelf vindt amaranthe, Jessica, joshua, mervin, chevon (zo heette iemand bij mij in de klashoe bedenk je het. Vreselijke namen
) maar misschien dat ze Ierse ouders had oid?

Luf_Midnight schreef:ik vind korte namen echt zielig op de meeste scholen zitten er dan nog 10 kinderen die ongeveer zo'n naam hebben.
voor jongens, mees, job, sem, bob zulke namen zou ik echt nooit doen zelf
voor meisjes, kelly, anna, pip maar ook de overdreven namen, die geschreven zijn alsof de vader ze papiertje vergeten was met aangeven. djezzie, sjowanita, sjirley en alles wat zo beroerd geschreven word.
als ik kinderen krijg weet ik het al, netjes gespeld en lange namen
) Britney en co zijn ook vreselijk... En dan nog namen zoals Yentl, Yari, Jorrith, Axel, Jordan, ...
mohica schreef:Ik ben effe gaan kijken op Kind en Gezin ( België) wat zij zeggen als populaire namen
Periode van 11 dec 2013 tot vandaag ( 10 jun 2014)
Meisjes: Elise, Ella, Emma, Louise, Lena
Jongens: Vince, Noah, Milan, Warre, Adam
Voor de meisjes vind ik het meevallen, op Lena na.
Maar de jongens... Spreekt alleen Noah mij aan. Geen haar op mijn lijf denkt er aan mijn kind later Warre of Adam te noemen
Ben blij dat mijn vader dat niets vond
Nu draag ik de naam Eva xJess schreef:Ik ken iemand die M.oey heet, spreek je dus uit als Zoey alleen dan een m ipv z. Verder van die oud hollandse namen vind ik verschrikkelijk. Of van die dubbele namen houd ik ook niet van, zoals Annelies, Annemieke, enz.
Zag mijn naam er ook tussen staan.Maar ben toch wel blij met m'n naam.