LastDream schreef:ik had eerst een snorretjeafgeschoren. nu word ie alleen maar erger. ik zeg nooit meer doen
Nooit weer doen idd..duurt heel lang voor dat weer normaal is, straks krijg je stoppels Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. En dan haar haar strak achterover heeft. Lijkt erg mooi, moet vaak me inhouden om niks te zeggen want vind het best sneu schijnbaar zegt niemand er wat over....en doet ze het elke dag weer.
Kon zo door naar een Halloween feest!
Kon hij niet echt om lachen haha!
Lonan schreef:Dat is echt de grootste fabel die er is. De haren voelen stugger omdat ze op een breed stuk zijn geschoren. Als je epileert dan groeit de haar dun aan en wordt dan dikker richting de wortel. Maar dat zie je veel minder. (daar scheer je dan, dus groeien ze met die dikte door). Haren worden niet dikker van het veelvuldig scheren. Epileren is beter, omdat de haartjes eerst heel dun terug komen.![]()
![]()
Nooit weer doen idd..duurt heel lang voor dat weer normaal is, straks krijg je stoppels
.Sammie schreef:wie weet wat voor leuks je er allemaal mee zou kunnen doen

xRooss schreef:Vroeg eergister aan een vriendin van me of mijn makeup nog oké zat (hellas heeft zij geen verstand van makeup). Ze zei: ''Ja, zit nog prima!'' Ik blij natuurlijk. Ging ik in de pauze naar de wc, zag het er heel anders uit dan in mijn hoofd.. Eyeliner helemaal gaan brokkelen, oogschaduw opgehoopt in mijn arcadeboog.. En mijn mascara...
, ik hoorde haar nog denken: GNA GNA GNA GNA