Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
faatxhorse schreef:Zoo... Plan vuurwerk vastleggen gefaald, zegmaar.Regenen dat het doet!
Ga er later nog wel uit. Of vanuit het raam natuurlijk.
Om 00:00 is het nogal heftig hier in de binnenstad van Amsterdam.
Rideltje1992 schreef:dieren kan je beter binnen laten nu ja, zag op facebook al dat er een kat was omgekomen door vuurwerk. stelletje ********
Maartje1990 schreef:Jemig wat gaat 't opeens snel. Was 'even' m'n vader inmaken met een spelletje rummikub (je moet iets te doen hebben toch?).
Vind qua films niet veel boeiends er op vanavond.
Esmeerambo: Kan je er mij eentje toewerpen?
esmeerambo schreef:Maartje1990 schreef:Jemig wat gaat 't opeens snel. Was 'even' m'n vader inmaken met een spelletje rummikub (je moet iets te doen hebben toch?).
Vind qua films niet veel boeiends er op vanavond.
Esmeerambo: Kan je er mij eentje toewerpen?
Volgens mij kan dit heel bokt wel naar Friesland komen met hoeveel pakken voor oliebollen ik hier in huis hebMaar hij komt eraan! Met of zonder poedersuiker? Krentjes of geen krentjes?
Chantaliiejj schreef:nog 3 uurtjes!!!faatxhorse schreef:Zoo... Plan vuurwerk vastleggen gefaald, zegmaar.Regenen dat het doet!
Ga er later nog wel uit. Of vanuit het raam natuurlijk.
Om 00:00 is het nogal heftig hier in de binnenstad van Amsterdam.
Waar in Amsterdam woon jij dan ?Rideltje1992 schreef:dieren kan je beter binnen laten nu ja, zag op facebook al dat er een kat was omgekomen door vuurwerk. stelletje ********
Ja erg he!! verschrikkelijke mensen bestaan er toch