Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

A ja
469 (83%)
B nee
37 (6%)
C misschien
46 (8%)
D nu niet
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 561

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:57

Ik denk dat of 'wij' het zouden willen weten als onze partner vreemd is gegaan volledig los staat van of jij het moet vertellen aan zijn vriendin ;).

Jouw beweegredenen zijn niet zuiver en ik vind dat ook niet dat jij degene bent die het haar zou moeten vertellen. Waarom zou je überhaupt nog energie in deze man steken?

Molfre

Re: Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 11:00

Ik zouhet willen weten, maakt niet uit wat voor situatie of wie het me verteld.
Als hij mans genoeg is het mij zelf te vertellen is er afhankelijk van de situatie nog een kans, maar de meeste mannen zijn dat niet, je krijgt het nooit te weten en met zo'n vent wil ik niet samen zijn. Laat een ander het me dan maar opbiechten.

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 11:03

nou bokt vindt voor het overgrote deel van wel, van een bezet persoon blijf je af.

Daar kunnen we nog uren over doorgaan, feit is dat als ze niet had meegewerkt ze nu zelf niet met deze situatie gezeten had.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 11:11

Ook ik heb mijn vent betrapt op vreemdgaan. Woonde toen 3,5 jaar samen. Heb hem de deur uitgezet met nog minder als waarmee hij kwam.
Ik ben wel echt kapot ervan geweest. Toen heb ik geleerd hoe het voelt om iemand echt te háten. De liefde ebde snel weg en er bleef alleen nog maar pure haat over en ik wilde wraak!

En ja, ik zou het willen weten. Al is het maar omdat je al je vertrouwen in je partner steekt en er gewoonweg keihard tegen je gelogen wordt zodra hij vreemd gaat.

Wat ik als TS zou doen: tegen die jongen zeggen dat hij het aan zijn vriendin moet opbiechten wat er gebeurd is. Wel zou ik dat pas na de feestdagen doen. Of je die meid nu wel of niet aardig vindt, zoiets pijnlijks moet je iemand rond de feestdagen niet aan willen doen; daar krijg je ooit spijt van.
Geef hem de kans om het op te biechten en als hij dat niet doet, dan zou ik het zelf aan haar vertellen.

En verder: what goes around, comes around...(Karma is a bitch...).

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 11:13

Sorry, maar ik heb hier geen lekker gevoel bij. Zoals het op mij overkomt heeft hij jou gekwetst en denk je erover hem met deze "nobele daad" terug te pakken.

Jullie hebben allebei een fout begaan en hij moet haar nog elke dag recht aan kunnen kijken. Dat schuldgevoel zal hem al flink "straffen".

Jou kan ik alleen maar aanraden verder te gaan met je leven en geen energie meer in hem te steken.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 11:51

JIj hebt ingestemd met sex. Jij bent in mijn ogen net zo schuldig aan het vreemdgaan.
Dus.. hij is er niet in zijn eentje verantwoordelijk voor.
En heb jij geen poot om op te staan.\

Lekker verder laten leven meid, en op zoek naar wel een leuke beschikbare vent.
(en niet meer met bezette mannen het bed in duiken.. daar krijg je narigheid van zoals je nu merkt)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:06

Ja ik zou het willen weten. Ik weet hoe het is om er pas na een half jaar achter te komen en op een niet zo leuke manier (zelf namelijk.)

Als ik met iemand gegaan zou zijn zou ik het daarna vertellen aan de vriendin. Ik heb 2 keer met een jongen gezoend die achteraf een vriendin bleek te hebben (dat wist ik daarvoor niet) en beide keren heb ik gezegd dat hij het zelf kon vertellen of ik maar dat ze het ging weten.
Met 1 van die 2 meiden ben ik een jaar later dikke vriendinnen geworden.
De ander is nog met die gozer en gelooft mij niet, dat is haar keuze.

Maar ik vind het echt heel erg als je met iemand sex hebt waarvan je weet dat hij een vriendin heeft, waar zat dan je eigen waarde toen je zo'n sletterige actie begon?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:09

Ik zou het absoluut willen weten als mijn vriend vreemd gaat... Maar ook absoluut uit zijn eigen mond en niet uit die van een ander.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:11

smurffie schreef:
Maar ik vind het echt heel erg als je met iemand sex hebt waarvan je weet dat hij een vriendin heeft, waar zat dan je eigen waarde toen je zo'n sletterige actie begon?

Wat is eigenlijk de benaming voor de betreffende kerel in deze situatie? #nieuwsgierig :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:11

Cer schreef:
smurffie schreef:

Wat is eigenlijk de benaming voor de betreffende kerel in deze situatie? #nieuwsgierig :)

Gore klootzak. Ja, dat vind ik wel wat.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:12

Ik snap niet waarom er mensen zijn die zich er in willen mengen. Je kent zo'n meid amper, waaróm zou je, terwijl je zelf schuldig bent, je hiermee willen bemoeien.

Is dat om je eigen schuldgevoel weg te nemen ofzo?

TS, zoals ik en een paar anderen al zeiden: move on, steek geen energie meer in deze man.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:17

Belachelijke optie! Je gaat willens en wetens met een kerel naar bed waarvan je weet dat hij een relatie heeft, je voelt je gebruikt en dan wil je even zijn vrouw/vriendin inlichten? Ga eerst eens bij jezelf te raden hoe je in elkaar steekt dan heb je nog wel even werk want ik vind zulke dingen schandalig. En ja, ik zou het willen weten van mijn man zelf en dan is het einde oefening.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:18

Cer schreef:
smurffie schreef:

Een zak stront :Y)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:21

Cer schreef:
smurffie schreef:

xx_Horsiex schreef:

Jeeh dan ben ik een slet en mijn man een gore klootzak, beide blijkbaar niks waard, hebben geen eigenwaarde en 1x een vreemdganger altijd een vreemdganger.
-O-

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:22

_San87_ schreef:
Kipje39 schreef:
Ja en daar heeft zij aan meegwerkt toch?!! Nee ik voel daar geen medelij voor..
Ik zou in haar situatie zijn vriendin het niet vertellen.. Omdat zij wraak wil, omdat zij verliefd is..
Buiten dat als ze het wel verteld, kan ze een relatie met hem wel op haar buik schrijven want hij zal alles behalve blij zijn als zij zijn vriendin op de hoogte brengt..

Ja, maar het is niet haar schuld dat hij heeft besloten vreemd te gaan.

Oh zeker niet, dat is vast een bewuste keuze van hem geweest. Echter ook van de TS want zij wist dat hij een vriendin had.. Daar moet je je imo al helemaal niet tussen willen mengen..

Ik keur dit gewoon niet goed, van een vent die bezet is blijf je af.. en ja nu mag TS op de blaren zitten, ze is gekwetst en dat is nou net het juiste gevoel om van deze situatie te leren..

Volgende keer zal ze zich wel bedenken om seks te hebben met iemand die bezet is..

Als het hele verhaal andersom is janken we zo hard we kunnen.. Maar vreemdgaan met een man die bezet is moet wel kunnen.. :n

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:24

Een vriendin van me zegt altijd "als je een beetje zelfrespect hebt blijf je van een man die al een vriendin heeft af, ook al zet hij de eerste stap" :Y)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:25

Brainless schreef:
Jeeh dan ben ik een slet en mijn man een gore klootzak, beide blijkbaar niks waard, hebben geen eigenwaarde en 1x een vreemdganger altijd een vreemdganger.
-O-

Dat vind ik zeker niet, maar netjes is het allerminst..
Heel eerlijk vind ik het ook echt niet van integerheid getuigen.

verliefd worden op een ander kan, altijd..
Maar moet je er dan direct naar handelen? Of kan je erover praten en beeindig je eerst je relatie voordat je het nest in besluit te duiken met de ander?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:27

Brainless schreef:
Cer schreef:

xx_Horsiex schreef:

-O-

Als een man zijn vriendin/vrouw bedriegt door met een ander het bed in te duiken dan vind ik hem een gore klootzak ja. Ik ben zelf ooit bedrogen en dat heeft niet alleen mijn zelfvertrouwen kapot gemaakt maar ook mijn vertrouwen naar andere toe, en als je van jezelf al zo bent, is dat er bovenop krijgen nogal wat.

En wat iemand al eerder zei, what goes around comes around, een vrouw die met een man neukt terwijl ze weet dat hij thuis een vrouw/vriendin heeft, is in mijn ogen idd een gore slet.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:28

Brainless keur jij dit wel goed dan :+? Ik snap niet dat mensen hier luchtig over kunnen doen, inderdaad als je allebei vreemdgaat in een relatie wat doe je dan bij elkaar? Wat vindt je jezelf waard als je niet eens een eerlijke relatie kunt onderhouden?
Ik snap echt niet dat mensen zo vies kunnen zijn :n imo klopt er dan echt iets niet.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:33

Nou een gore slet gaat mij wat ver :P
maar wel makkelijk en dat makkelijk komt denk ik voort uit geen zelfrespect of onzekerheid,
want zulk soort vrouwen denkt altijd dat de vreemdganger wel voor hen zal kiezen
ipv zijn vrouw of vriendin, maar de praktijk wijst meestal anders uit....

Blijkt dat ts ook niet lekker in haar vel zit of wat mist, anders wordt ze ook niet zo snel verliefd
en had ze niet gedaan wat ze nu gedaan heeft en had ze zich niet zo gebruikt en klote gevoeld!

IK ben het er wel mee eens dat je altijd verantwoordelijk bent en blijft voor je eigen acties/keuzes.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:41

xx_Horsiex nou nou dat kan ook wel wat minder hè :o. Ik ben ook wel eens vreemd gegaan toen ik jonger was. I do not think less of myself ;). Door schade en schande ben ik wijzer geworden en heb ik geleerd dat dit geen zoden aan de dijk zet en niet netjes is. Ik zou dit mijn man dus ook zéker niet aan doen maar ik veroordeel ook anderen niet zonder dat ik het hele verhaal ken.

In het geval van de TS lijkt het echter meer op een wraakactie en dat is imo niet correct.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:47

Sees schreef:
xx_Horsiex nou nou dat kan ook wel wat minder hè :o. Ik ben ook wel eens vreemd gegaan toen ik jonger was. I do not think less of myself ;). Door schade en schande ben ik wijzer geworden en heb ik geleerd dat dit geen zoden aan de dijk zet en niet netjes is. Ik zou dit mijn man dus ook zéker niet aan doen maar ik veroordeel ook anderen niet zonder dat ik het hele verhaal ken.

In het geval van de TS lijkt het echter meer op een wraakactie en dat is imo niet correct.

Zo denk ik er nou eenmaal over.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:48

Dat mag maar je kunt imo je bewoordingen best een beetje matigen ;).

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:52

xx_Horsiex schreef:
Zo denk ik er nou eenmaal over.

Ik kan me daar wel in vinden hoor.

Voordat het mij overkwam, dat ik mijn vriend betrapte op vreemdgaan, dacht ik er wel altijd over van 'goh, lijkt me toch echt heel erg als je zoiets overkomt'. Totdat het je daadwerkelijk overkomt... Het doet zoveel pijn, het doet zoveel met je, aan emoties maar ook aan je hele 'wezen'...dus ja, ik kan me voorstellen dat Horsiex er zo resoluut over denkt en ik vind ook dat het haar goed recht is.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:55

Ja ik zou dit willen weten, maar dan van hem zelf.
Dit omdat ik vind dat je altijd eerlijk tegen elkaar moet zijn. En als het gras dan toch groener aan de overkant is, dan mag ie daar blijven ook.
Ik weet namelijk van mezelf, dat als ik dan hem nog een kans geef, het vertrouwen nooit meer goed zal worden en ik mezelf ook vreselijk in de weg ga zitten, en hem trouwens ook.

Of ik een ander zou geloven, ik heb geen idee. Maar ik zou dat dan zeker gaan uitzoeken :+