.Jouw beweegredenen zijn niet zuiver en ik vind dat ook niet dat jij degene bent die het haar zou moeten vertellen. Waarom zou je überhaupt nog energie in deze man steken?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Cer schreef:smurffie schreef:Maar ik vind het echt heel erg als je met iemand sex hebt waarvan je weet dat hij een vriendin heeft, waar zat dan je eigen waarde toen je zo'n sletterige actie begon?
Wat is eigenlijk de benaming voor de betreffende kerel in deze situatie? #nieuwsgierig
Cer schreef:smurffie schreef:Maar ik vind het echt heel erg als je met iemand sex hebt waarvan je weet dat hij een vriendin heeft, waar zat dan je eigen waarde toen je zo'n sletterige actie begon?
Wat is eigenlijk de benaming voor de betreffende kerel in deze situatie? #nieuwsgierig
xx_Horsiex schreef:Gore klootzak. Ja, dat vind ik wel wat.
_San87_ schreef:Kipje39 schreef:Ja en daar heeft zij aan meegwerkt toch?!! Nee ik voel daar geen medelij voor..
Ik zou in haar situatie zijn vriendin het niet vertellen.. Omdat zij wraak wil, omdat zij verliefd is..
Buiten dat als ze het wel verteld, kan ze een relatie met hem wel op haar buik schrijven want hij zal alles behalve blij zijn als zij zijn vriendin op de hoogte brengt..
Ja, maar het is niet haar schuld dat hij heeft besloten vreemd te gaan.
Brainless schreef:Jeeh dan ben ik een slet en mijn man een gore klootzak, beide blijkbaar niks waard, hebben geen eigenwaarde en 1x een vreemdganger altijd een vreemdganger.
Brainless schreef:Cer schreef:
Wat is eigenlijk de benaming voor de betreffende kerel in deze situatie? #nieuwsgierigxx_Horsiex schreef:Gore klootzak. Ja, dat vind ik wel wat.
Jeeh dan ben ik een slet en mijn man een gore klootzak, beide blijkbaar niks waard, hebben geen eigenwaarde en 1x een vreemdganger altijd een vreemdganger.
? Ik snap niet dat mensen hier luchtig over kunnen doen, inderdaad als je allebei vreemdgaat in een relatie wat doe je dan bij elkaar? Wat vindt je jezelf waard als je niet eens een eerlijke relatie kunt onderhouden?
imo klopt er dan echt iets niet.
. Ik ben ook wel eens vreemd gegaan toen ik jonger was. I do not think less of myself
. Door schade en schande ben ik wijzer geworden en heb ik geleerd dat dit geen zoden aan de dijk zet en niet netjes is. Ik zou dit mijn man dus ook zéker niet aan doen maar ik veroordeel ook anderen niet zonder dat ik het hele verhaal ken.Sees schreef:xx_Horsiex nou nou dat kan ook wel wat minder hè. Ik ben ook wel eens vreemd gegaan toen ik jonger was. I do not think less of myself
. Door schade en schande ben ik wijzer geworden en heb ik geleerd dat dit geen zoden aan de dijk zet en niet netjes is. Ik zou dit mijn man dus ook zéker niet aan doen maar ik veroordeel ook anderen niet zonder dat ik het hele verhaal ken.
In het geval van de TS lijkt het echter meer op een wraakactie en dat is imo niet correct.
. xx_Horsiex schreef:Zo denk ik er nou eenmaal over.