Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 18:13

Nee he. Het was echt mega vaag. Misschien omdat je gister zei dat je belletje ging trekken bij mij hihi :+
Voelde me ook ontzettend k.t vanmorgen, dacht echt dat ik ervoor had gezorgd dat je ouders vet boos op jou waren _O-

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:25

Ik heb gedroomd dat ik op een soort schoolfeest was op mijn school, die er in ene heel gek uitzag, heel anders.
Ik was met een vriendin, en er was een jongen van die app, hot or not, die ons wilde achtervolgen om ik weet niet wat met ons te doen.
Maar die vriendin was ineens niet meer bang voor hem, dus die stond daar gewoon gezellig te praten.
In ene kwam die jongen dus achter me aan, ik ren naar de uitgang en op die weg sleur ik een random ander meisje mee met de woorden: 'help me' _O-
Dat meisje had de superkracht dat ze superhard kon rennen, en ik rende met haar mee. Toen gingen we een stuk door de wijk rennen die ik eigenlijk niet eens ken.
Op een gegeven moment gingen we dus te langzaam, dus wij rennen naar de parkeerplaats voor scooters van leerlingen van school, en we pakken er zomaar één weg :')
Zij aan het stuur en ik achterop, nou, de scooter kukelde achterover en ging heel sloom, toen probeerden we een donkergrijze, die ging ook sloom, toen moesten we opschieten, want de jongen die inmiddels met een vriend was, kwamen weer achter ons aan. Dus wij hadden een chocolade-ijsje en we liepen een kant uit, en zij gingen keihard die kant uit met hun scooters, dus toen hadden wij tijd om een nieuwe scooter uit te kiezen, het werden er 2, een voor ieder van ons.
Die gingen ook best langzaam, maar we hadden dus een achtervolging door de wijk, en uiteindelijk kwamen we voor mijn deur, die in het echte leven helemaal niet mijn deur is, het was zelfs een volledig onbekend huis met een balkonnetje aan de straatkant, echt, nog nooit gezien.
Daar stond zogenaamd mijn tante (ken dat hele mens niet eens), en die zei dat ze iemand had uitgenodigd zodat ik niet alleen thuis hoefde te zitten.
Deze mevrouw was van de politie en heeft de jongens opgepakt :')

Amen.

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:26

Ik droomde dat mijn paard achterin de auto ging zitten ipv in de trailer

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 18:27

Maartenn schreef:

_O-

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:49

Magrathea schreef:
Nee he. Het was echt mega vaag. Misschien omdat je gister zei dat je belletje ging trekken bij mij hihi :+
Voelde me ook ontzettend k.t vanmorgen, dacht echt dat ik ervoor had gezorgd dat je ouders vet boos op jou waren _O-

Phahahaha _O-
Ja, je ziet, ik meende wat ik zei :')

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:14

Maartenn schreef:

:+
zo heb ik een keer gedroomd dat mijn pony in een handtasje zat terwijl ik naast het zwembad liep en uit mijn handtasje allemaal water kwam.. Mijn pony was doorweekt :+

Lauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:32

Ik heb niet lang geleden nog gedroomd dat mijn wekker afging, ik duwde hem af maar hij bleef gaan. Heb toen de stekker uitgetrokken, hij bleef verder afgaan. Dan maar mijn wekker helemaal in stukken geslagen en die bleef maar doorgaan :') Dat was dus in mijn droom, niet echt gelukkig, maar ja hij was dus écht aan het afgaan, zo word ik natuurlijk niet wakker :')

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:14

Lauraa schreef:
Ik heb niet lang geleden nog gedroomd dat mijn wekker afging, ik duwde hem af maar hij bleef gaan. Heb toen de stekker uitgetrokken, hij bleef verder afgaan. Dan maar mijn wekker helemaal in stukken geslagen en die bleef maar doorgaan :') Dat was dus in mijn droom, niet echt gelukkig, maar ja hij was dus écht aan het afgaan, zo word ik natuurlijk niet wakker :')

Haha ook wel is gehad dit :')
Echt grappig hoe je je wekker kan verwerken in je droom en er vervolgens lekker doorheen te slapen :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 00:02

BenteMaxime schreef:
Lauraa schreef:

Haha ook wel is gehad dit :')
Echt grappig hoe je je wekker kan verwerken in je droom en er vervolgens lekker doorheen te slapen :+

Dat zag er vast heel grappig uit als buitenstaander haha *ziet voor zich hoe BenteMaxime wazig in het rond zwiept met armen en murmelt* :')

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 00:21

Hahahahaha kan er zelf 's ochtends ook wel is om lachen :+
Zovan, wat heb ik gedaan om die wekker uit te zetten en er doorheen te slapen? :')
Hij ligt ook nog is een meter van me af en ik ga écht mn bed niet uit om die uit te zetten, t heeft er vast heel lomp uitgezien :') :+

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 01:18

Ik houd sinds kort een dromen boekje bij.
Dag 1 kon ik er gelijk 3 inschrijven :')

Nu ben ik een paar keer vergeten mijn dromen in het boekje te schrijven. En tuurlijk daar droom ik dan ook weer over!
Droomde dat ik aan het rijden was op mijn bijrijdpaard, in mijn droom was ik al helemaal verbaasd dat ik op het paard zat omdat ik in mijn dromen nooit toe kom aan het rijden (er is altijd wat kwijt of iets waardoor ik niet op het paard kan). Terwijl ik dus droomde dat ik paardreed bedacht ik me dat ik die droom over het paardrijden wel op moest schijven in mijn boekje als ik wakker werd. In mijn droom werd ik wakker en schreef wel 3 A4tje vol over de paardrijdroom, 't was een mooi verhaaltje geworden. Eenmaal echt wakker stond er gewoon niks in mijn boekje. Ik heb dus een droom in mijn droom gedroomd!

Andere keer soort zelfde verhaal:
Nacht 1, had ik een droom over orca's in een waterpretpark, het was beetje gekke droom en ik vond de orca's erg zielig weet ik nog.
Die dag vertelde ik mijn droom van de orca's aan een paar vrienden ook hoe het verblijf van die beesten eruit zag.
Nacht 2, ik droom weer en ik droom dat ik met mijn zusje thuis ben bij mijn ouders. Ik ga vervolgens in mijn droom de droom van de nacht daarvoor aan mijn zusje vertellen en op het whiteboard in onze keuken helemaal uittekenen hoe het verblijf van de orca's eruit zag!

Als ik ga slapen is het altijd weer een vette verassing met welk avontuur ik de ochtend erna wakker ga worden, ik heb inmiddels al wat leuke verhalen in mijn dromen boekje staan :D

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:40

Ik had vandaag de wekker gezet want meestal sta ik hetzelfde op met mijn moeder, dus zij maakt mij wakker. Maar ik kon uitslapen dus had de wekker gezet. Ik weet niet maar wat ik precies had gedroomd, maar de hond maakte toen dat wekker geluid en ik de hele tijd geprobeerd om dat te stoppen. De hele tijd zijn bek dicht doen, maar die ging steeds weer open dus dat geluid kwam weer. En toen werd ik wakker en stond de wekker al een tijdje te ringen :p

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:45

Als ik droom is het dat ik kan vliegen, of poedeltje naakt in de train zit of op straat loop.
hoe ik er bij kom........geen idee

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 21:40

Ik droomde vannacht dat ik op een camping allemaal wc's moest schoonmaken samen met m'n vriendin :') En dat ik na elke veegje dat ik met dat doekje had gedaan zei: "oh, eerst maar een sigaretje, wat een k*twerk joh!" (En ik rook niet eens....)
En later kwam er een super knappe jongen binnen, en die vond het zielig dat ik wc's moest schoonmaken, dus nam die me mee naar buiten. Buiten was toen ineens een pretpark, toen ik in de rij stond voor de achtbaan werd ik wakker :P

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 23:54

Mijn moeder ging 's ochtends haar ringtone instellen, dus ik droom nog en had toen een hele rare gedachte, ik weet alleen niet meer wat.
En een keer Mario karten :+ in dromenland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 08:26

Gedroomd dat de wereld in2018 zou vergaan :oo
Doodeng!

Zo maaar weer s slapen :))
En dan een abdere droom hoop ik!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 09:57

Ik heb gedroomd dat ik ging roken , iets wat ik nog nooit gedaan heb haha

En dat de politie om 1 uur bij de deur stond voor huiszoeking.
En dat ze 3 nitraten en 2 mortieren vonden , en dat ik de volgende dag 2 uur
taakstraf had. Dus is boos opbellen van waarom , aangezien ik sliep bij huizoeking.
Daarna wou ik t op fb zetten , en diegene die me tipte ging dr aan.

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 10:55

Ik heb vandaag zo raar gedroomd, 3 keer.

1. Ik had een heel raar huis, met een heel dun laagje water erin(dat hoort zo) met allemaal haaien en enge vissen.

2. Ik zat op m'n school op m'n paard(dat ik helemaal niet heb) en kwam m'n broer tegen, zegt hij dat ik naar huis moet om chips te pakken :')

3(de lange). Ik zat opeens op een nieuwe school met 3 andere vriendinnen, ik noem ze even R, T, E. Iedereen kreeg explosieve in z'n handen, maar ik kwam erachter dat het lontje aangestoken was. Ik zeg'gooi het weg en rennen!' maar E werd geraakt door de explosieve in haar been. Ik moest haar dus met T en R dragen. Opeens komen alle leraren achter ons aan want ze willen ons opereren... Eerst pakken ze T, nu moeten R en ik dus E dragen. Wij rennen verder en dan pakt de leraar mij, maar R zegt dat ze ziek is dus opereren ze eerst haar. Nu moet ik dus in m'n eentje E tillen en ik ren naar buiten maar ze pakte mij ook.ik herinner me niet hoe de operatie ging en wat er met T en E was gebeurd, maar een paar dagen later was ik buiten met R, en nog 3 andere vriendinnen. Voor de rest kende ik niemand, maar al die onbekende reden op een paard, ik niet. Dus ik probeer aan iedereen te vragen waarom die leraren dat deden, alleen was er ook een leraar bij die mensen heeft geopereerd dus ik stopte met praten en met dromen :+

Ik vond het best wel eng...

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 11:39

Mila, misschien was je in mijn huis :Y)

Wij hadden een hele geul gegraven in de tuin, met het uitgeschepte zand er nog naast als wal. Oorspronkelijk voor de hond als zwembadje om af te koelen in de zomer (durft niet in plastic badje), maar het water ging uiteindelijk stromen, dus konden we het zelf als zwembad gebruiken. Binnen kon je al in het bad stappen en dan moest je door die plastic stroken om naar het buitendeel te gaan. Het werd een soort van wildwaterbaan. Helaas was het alleen met koud water, dus even doorbijten. En een kleinigheidje: er zwommen krokodillen in. Maar ze zwommen helemaal onderin, dus als je zorgde dat je zo oppervlakkig mogelijk zwom (laten drijven op de stroming), dan kon je er zo bovenlangs. :+

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 14:01

Ik ging op trektocht, maar onze schutting moest mee :?

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:29

_Lorette_ schreef:
Mila, misschien was je in mijn huis :Y)

Wij hadden een hele geul gegraven in de tuin, met het uitgeschepte zand er nog naast als wal. Oorspronkelijk voor de hond als zwembadje om af te koelen in de zomer (durft niet in plastic badje), maar het water ging uiteindelijk stromen, dus konden we het zelf als zwembad gebruiken. Binnen kon je al in het bad stappen en dan moest je door die plastic stroken om naar het buitendeel te gaan. Het werd een soort van wildwaterbaan. Helaas was het alleen met koud water, dus even doorbijten. En een kleinigheidje: er zwommen krokodillen in. Maar ze zwommen helemaal onderin, dus als je zorgde dat je zo oppervlakkig mogelijk zwom (laten drijven op de stroming), dan kon je er zo bovenlangs. :+

KROKODILLEN?! Je bedoelt speelgoed krokodillen??? :') *\o/* *\o/*

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 14:25

mignonne2403 schreef:

Voor de privacy :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 07:48

Oef, vannacht gedroomd dat il met mn tante naar een naaktbad ging?! XD
Paar regels daar:
-eerste minuut kletsen (wij de hele tijd :) )
- vloeken mocht

En het waren dus allemaal aparte baden XD
Zitten mn tante en ik (in bikini) in bad.
Komt er zo'n vrouw voor drinken XD En ik zei dat ik niets hoefde 'o, niets drimken voor het kerstdiner?!'

We hadden ook een blousje gekocht.. Voor paardrijden. De ene kant roze, de andere kant groen.. En op de kraag paardjes. Vond m in mn droom supermooi XD Lelijk ding!
Die moest natuurlikk op de foto, dus ik m over mn bikini aandoen. (geen broek aan)
Zie ik de foto trrug heb ik achterlijke kleren eronder XD

Jup, t was een vreemde droom XD
En sommige baden warem in een kamer met een vet groot raam/glas naar buiten. Dis die kon je gewoon ziem van buiten XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 07:48

Magrathea schreef:
mignonne2403 schreef:

Voor de privacy :j

_/-\o_

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:20

Hahahahaha, ik lig helemaal dubbel om sommige dromen hier, misschien omdat ik er zelf ook aardig wat van kan _O-
Ik droomde heel vaak dat onze kat in een weerwolf veranderd, of dat ik in een keer van boven naar beneden van de trap kan springen.
Het gekste wat ik me nog kan herinneren is dat ik wedstrijd had met mijn paard, maar toen we eenmaal in de ring waren verdween me paard onder me vandaan dus heb ik in mn eentje die proef maar gedaan :+