Voelde me ook ontzettend k.t vanmorgen, dacht echt dat ik ervoor had gezorgd dat je ouders vet boos op jou waren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dat was dus in mijn droom, niet echt gelukkig, maar ja hij was dus écht aan het afgaan, zo word ik natuurlijk niet wakker
Lauraa schreef:Ik heb niet lang geleden nog gedroomd dat mijn wekker afging, ik duwde hem af maar hij bleef gaan. Heb toen de stekker uitgetrokken, hij bleef verder afgaan. Dan maar mijn wekker helemaal in stukken geslagen en die bleef maar doorgaanDat was dus in mijn droom, niet echt gelukkig, maar ja hij was dus écht aan het afgaan, zo word ik natuurlijk niet wakker
BenteMaxime schreef:Lauraa schreef:Ik heb niet lang geleden nog gedroomd dat mijn wekker afging, ik duwde hem af maar hij bleef gaan. Heb toen de stekker uitgetrokken, hij bleef verder afgaan. Dan maar mijn wekker helemaal in stukken geslagen en die bleef maar doorgaanDat was dus in mijn droom, niet echt gelukkig, maar ja hij was dus écht aan het afgaan, zo word ik natuurlijk niet wakker
Haha ook wel is gehad dit![]()
Echt grappig hoe je je wekker kan verwerken in je droom en er vervolgens lekker doorheen te slapen

En dat ik na elke veegje dat ik met dat doekje had gedaan zei: "oh, eerst maar een sigaretje, wat een k*twerk joh!" (En ik rook niet eens....)
in dromenland 

_Lorette_ schreef:Mila, misschien was je in mijn huis
Wij hadden een hele geul gegraven in de tuin, met het uitgeschepte zand er nog naast als wal. Oorspronkelijk voor de hond als zwembadje om af te koelen in de zomer (durft niet in plastic badje), maar het water ging uiteindelijk stromen, dus konden we het zelf als zwembad gebruiken. Binnen kon je al in het bad stappen en dan moest je door die plastic stroken om naar het buitendeel te gaan. Het werd een soort van wildwaterbaan. Helaas was het alleen met koud water, dus even doorbijten. En een kleinigheidje: er zwommen krokodillen in. Maar ze zwommen helemaal onderin, dus als je zorgde dat je zo oppervlakkig mogelijk zwom (laten drijven op de stroming), dan kon je er zo bovenlangs.
)